Uudised
Viru Keskuse uus turundus- ja kommunikatsioonijuht on Kristel Sooaru
Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas 10. veebruaril tööd laialdase moe- ja jaekaubanduskogemusega Kristel Sooaru, kes peab oma suurimaks väljakutseks Viru Keskuse kui Eesti külastatavaima ostukeskuse positsiooni säilitamist läbi üha uuenevate ostu- ja meelelahutuskontseptsioonide pakkumise külastajatele.
Kuldmuna üritusturunduse žürii esimees Priit Mikk: “Rutiin selles töös puudub”
Sel aastal on üritusturunduse žürii esimeheks Priit Mikk, kes juhib üritusturundusagentuuri Amazing Productions. Rääkisime Priiduga, milline on olnud tema senine karjäär üritusturunduse valdkonnas ja millised on tema ootused Kuldmunale.
Kaja Sepp: võtmetrend on rahvusvahelisus, vastutustundlikkus ning unicornidele omane agiilne suhtlus
Pikalt suhtekorralduse valdkonnas tegutsenud Kaja Sepp juhib seekordset Kuldmuna suhtekorralduse žüriid. Uurisime, kuidas Kaja suhtekorralduseni jõudis ja millised muudatused on tema karjääri jooksul valdkonnas aset leidnud. Lisaks jagavad soovitusi Kuldmunale tööde esitamiseks ka teised žürii liikmed.
Kuldmuna digižürii esimees Irina Piiskoppel: Üleküllastunud infomaailmas mängivad rolli kvaliteet, terviklahendused ja reaktiivsus
Loovagentuuri Tank digisuuna juht Irina Piiskoppel on sel aastal Kuldmuna digikategooria žürii esimees. Vestlesime Irinaga tänapäevasest digimaailmast ja küsisime, miks otsustas ta hakata Kuldmuna žürii esimeheks ja mida kujutab endast digisuuna juhi amet.
Copywriter Tarmo Sikk: Püüan olla vaba ja empaatiline, mõista nii ekrekaid kui ka sotse
Kas sotsiaalne vastutustunne surub reklaamiinimesed raamidesse? Kas nalja tohib veel teha või on ühiskond liiga tundlikuks läinud? 20 aastat reklaamimaailmas töötanud Tarmo jagab oma mõtteid copywriteri tööst ja trendidest. Ei saanud üle ega ümber ka tema kõrvalprojektist, milleks on rändava kultuurifestivali Võnge korraldamine.
FCR Media võttis kasutusele uue kaubamärgi Nobel ja asutas loovagentuuri
Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi võitnud Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital ning laiendas hiljuti ka oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.
Eva Maarend: Teised turud õpivad meie käest, kuidas edukalt Barley Bros jooki lansseerida
“Sakul õnnestus selle ainulaadse joogi turuletoomine üle ootuste hästi ja nüüd tegi Carlsberg meie kogemuse põhjal juhendi, mida teised turud lansseerimisel kasutama hakkavad,” ütleb Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend. Intervjuus räägime turundamise väljakutsetest, keskkonnasõbralikust tootmisest ja alkoholi tarbimise suundadest.
Kuldmuna filmi- ja raadiožürii esimees Anne Tääkre: ajal, mil reklaam levib mööda ootamatuid kanaleid, võidab idee
Sel aastal on Kuldmuna filmi ja raadio kategooria žürii esimees Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre. Rääkisime Annega, millised on tema ootused konkursile ja soovitused tööde esitamiseks.