Uudised
Triin Mustjõgi: möödas on ajad, mil projektijuht pidi loovtiimi paluma, et töö saaks tähtajaks tehtud
“Lasteaia ninnu-nännu mängimine on läbi. Igaüks teab, mis on tema vastutus ja miks ta selle töö on endale valinud.” Kõrvalt vaadates hoomamatu töömahuga ja ilmselt liiga vähe avalikku tähelepanu saavast ametist räägib agentuuri ImagineTBWA projektijuht Triin Mustjõgi.
Velveti kõrvale loodi uus agentuur Velvet Live
Auhinnatuim Eesti disainiagentuur Velvet on brände loonud juba 16 aastat, andes neile isikupärase kuju, näo, hääle, laused ja taustaloo. Nüüdsest lisas Velvet oma teenuste portfelli uue suunana sündmuste disainimise ja lõi selleks live experience agentuuri Velvet Live.
Voog tuli välja uue versiooniga
Eestis arendatav ettevõtjatele suunatud veebi- ja poeplatvorm Voog tõi täna kasutajateni põhjalikult uuendatud versiooni oma rakendusest. „Ettevõtjana ei ole sul plaanide elluviimiseks tarvis järjekordset keerulist tööriista,” räägib Voo tegevjuht Henn Runnel. „Lihtsus ja kasutusmugavus aitavad asjad paremini tehtud saada kui ülimalt peeneks aetud tööriist, mis oma keerukusega tööisu ära tapab.”
Märtsis ilmub teos Eesti reklaamiajaloost
Facebooki on märkamatult ilmunud lehekülg „Müüdud. Eesti reklaami rääkimata lood 1989-2019”, millelt vaatavad vastu rohkem või vähem naljakad retroreklaamid. Tegemist pole siiski tavalise meelelahutusliku teemalehega, vaid juba enam kui aasta aega kestnud ajalooraamatu lõppvaatusega, mille taga seisavad ajakirjanik Mart Niineste, üritusturundustegelane Jüri Luud ja sotsiaalmeediaekspert Rauno Kutti.
26.02 Mainoris TULI seminar: “Ma teen su kuulsaks ehk kuidas su toode lõpuks meediat huvitama hakkab”
26. veebruaril toimub Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor TULI liikmetele mõeldud PR teemaline hommikuseminar. Räägime klikimagnetitest, mida meedia ei saa eirata ning sisuturundusest, mida päriselt loetakse. Ettekandega esineb Mainori lektor, kommunikatsioonibüroo KPMS partner Hans Saarvelt.
Kõige olulisemad loov- ja efektiivsuskonkursid maailmas
Oma
kodumaal võid ju kuulus olla, aga kes on kõige-kõigem kogu maailmas? Selleks kutsus legendaarne reklaamimees Donald Gunn omal ajal ellu
rahvusvahelise loovkampaaniate ja agentuuride reitingu nimega The Gunn Report. Mõned
aastad tagasi ostis selle ära WARC (kuulub Ascentiali gruppi koos Cannes Lionsi
festivaliga) ja nüüd kannab see globaalne reiting nime WARC Ranking 100.