Uudised
30. jaanuril TULI hommikuseminar: Tiina Saar-Veelmaa „Kuidas vältida läbipõlemist ja leida üles tööõnn”
Vitamiinilaks! Psühholoog Tiina Saar-Veelmaa annab 30. jaanuaril nõu, kuidas teha tööd nii, et rõõm ega inspiratsioon ei kaoks, vaid kestaks. Seminarile, mis on TULI liikmetele ja tasuta, on oodatud nii agentuurid kui ka ettevõtete turundustiimid.
Kas uus on üldse võimalik? Veebilehtede trendid 2020.
Metall ja psühhedeelia. Puhtad primaarvärvid, eriti punane. Lopsakas tüpograafia. Tekst tõusmas omaette mustriks. Hamburger-menüü pole kuhugi kadunud. Responsive veeb kui vaikimisi normaalsus. Ja kõige olulisem – sisu. Redwall Digitali disainer Silver Sikk teeb ülevaate trendidest veebidisainis aastal 2020.
Veebitrendid 2019. aastal
Veebid ja äpid on üha sarnasemad. Sisu on oluline. Illustratsioon rokib. 3D, AR, häälseadmed. Värvid on elurõõmsad ja mahedad. Silmisäästev öörežiim. Mitmekesine tüpograafia. Efektid ja animatsioon. Eluterve absurd. Ülevaate veebitrendidest teeb Redwall Digitali disainer ja sisustrateeg Silver Sikk.
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kõik on erinevad, kuid sama palju inimesed“
Sotsiaalministeerium kutsub uuel aastal üles heatahtlikkusele kõigi inimeste suhtes, et igaüks saaks tunda end turvaliselt ja osaleda ühiskonnaelus. 6. jaanuarist 16. veebruarini kestev kampaania „Kõik on erinevad, kuid sama palju inimesed“ toob tähelepanu keskmesse lood koolikiusamisest, võõrtööjõust, rahvusvähemustest, puudega inimestest ja usulistest veendumustest.
Tallinna Lastehaigla reklaamid tõid vaataja mugavustsoonist välja
… ja panid annetama. Loovagentuur ImagineTBWA viis pro bono ehk tasuta läbi Tallinna Lastehaigla uue reanimobiili heategevuskampaania, mis andis oma panuse sellesse, et Tallinna Lastehaigla Toetusfond kogus mullu rekordilised 1 miljon eurot. Lähemalt räägib kampaania värskeimast väljundist ehk trükireklaamist loovjuht Sven Luka.