Uudised

Mustpeade maja on avatud väikestele koosseisudele otseülekanneteks ja salvestusteks
Märtsis ja aprillis on Tallinna Filharmoonia Mustpeade maja avatud väikestele koosseisudele veebikontsertideks, otseülekanneteks ja salvestusteks. Pakutakse ka soodsamat rendihinda.

Pipedrive’i uueks PR juhiks sai Maie-Liisa Sildnik
Hiljuti ükssarviku staatusesse tõusnud Eesti päritolu müügitarkvara arendaja Pipedrive kommunikatsioonitiimiga liitus Maie-Liisa Sildnik, kes hakkab tegelema ettevõtte meediasuhete ja tööandja kuvandiga Eestis ning rahvusvahelistel turgudel. Seni samal ametikohal olnud Mariliis Beger juhib nüüdsest kogu Pipedrive’i väliskommunikatsiooni globaalsel tasandil.

Kaili Vohnje: Eesti võiks olla tuntud kui maailma kõige väiksema bürokraatiaga riik
Milline on turunduse roll masinatööstuse ettevõttes? Kuigi otseselt reklaami ei tehta, on maine siiski tähtis ja tööandja brändingust ei pääse. Eesti maine tervikuna kandub üle ka siin tegutsevatele ettevõtetele. Küsimustele vastab MDC Max Daetwyler Eesti AS tegevjuht Kaili Vohnje. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Miltton Grupp omandas Royal Experience’is 70% osaluse
Kriisiolukorra vajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku üritusturundusfirma Royal Experience ja ärinõustamisettevõtte Miltton. Üheskoos viidi mullu ellu enam kui 200 virtuaalset üritust Põhjamaade suurettevõtetele, Eesti ja Soome valitsusasutustele ning rahvusvahelistele organisatsioonidele. Kiires tempos arendatud teenus avas uksed globaalsele turule, mistõttu otsustasid osapooled leivad ühte kappi panna.

Kerttu Talvik: Z-generatsiooni sotsiaalmeedia tarbimine eeldab personaliseeritud videosisu
Z-generatsioon ehk zoomerid on sugupõlvede loetelus viimased. Sünnipäraselt digialtid noored erinevad eelnevast generatsioonist mitmel olulisel moel. Globaalsete sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpool tõi välja põhilised mustrid, mida peaks uusimale põlvkonnale turundades jälgima.

Kas teatrit võib reklaamida nagu hambapastat?
Mis on lavalool ja turunduslool vahet ja ühist? Detsembris vahetasid mõtteid Eesti Noorsooteatri lavastaja, visuaalteatrifestivali Tallinn Treff juht Leino Rei ning Taevas Ogilvy copywriter, vabakutseline lavastaja Sander Pukk. Nüüd on teatrid pausil ja aega vestlus kirja panna. Peep Ehasalu küsis.

Sotsiaalmeedia trendid otse nende loojatelt: pigem ausust ja toorest „päris elu“, mitte võltsreaalsust
Mis on hetkel sotsiaalmeedias kuum lisaks sellele, et rokivad aus, läbipaistev sisu, livestream, platvormilt lahkumata poodlemine ning igasuguses pikkuses videod? Ogilvy PR & Influence projektijuht Liilit Kirss uuris suunanäitajatelt ja valdkonna ekspertidelt, mis on selle aasta ja antud hetke suundumused. Vastused tulid põnevad ja harivad.

Ülevaade eestimaalaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutusest aastal 2021
Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Suure pandeemia ajal on interneti kui meelelahutaja ja töökeskkonna tähtsus veelgi kasvanud. Kokkuvõtte We Are Social & Hootsuite uuringust tegi Brit Mesipuu.