Uudised

Kuldmuna PR-žürii juht Ivo Kallasmaa: nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne
„Soovitan PR-kategooriasse töid vormistades kindlasti põhjendada, miks midagi tehti ja millist edu see tõi. Kindlasti tahaksin näha ka efektiivsuse poolt, mitte lihtsalt kajastuste numbreid. Nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne,“ ütleb Kuldmuna 2021 PR-žürii juht Ivo Kallasmaa.

Eestis süüakse mune kaks korda rohkem kui toodetakse
Toodangu, impordi ja ekspordi järgi arvestades on Eesti munadega isevarustatuse tase 51%. Miks on munade tootmine Eestis kahanenud, kommenteerib DAVA Foods Estonia juht Vladimir Sapožnin: “Muna on saanud kaubanduskettide hinnasõjas oluliseks kaubaks.” Iga teine söödud muna Eestis oli mullu importmuna.

Uuenduse läbinud Kinnisvara24.ee võttis sihikule turuliidri positsiooni
Kolm aastat tagasi turule tulnud ja tänaseks kuulutuste arvult Eesti suuruselt teiseks kinnisvarakuulutuste portaaliks kasvanud Kinnisvara24.ee uuendas oma visuaalset identiteeti ja kasutajaliidest ning seadis eesmärgiks Eesti suurimaks kinnisvaraportaaliks kasvamise.

Stockmann kolib fotostuudio Soomest Eestisse ja värbab paarkümmend inimest
Stockmann ehitab Tallinnasse kaasaaegse 600m2 fotostuudio, kus hakatakse looma sisu kõikide Stockmanni koduturgude tarvis – Soome, Lätti ja Eestisse. Fotostuudio toodang leiab rakendust nii ettevõtte e-poes kui ka turundusmaterjalides, sh ajakirjad ja digikanalid. Seni asus sarnane fotostuudio Soomes Stockmanni logistikakeskuse juures.

Royal Experience 25. Kuidas Kuningliku Teeninduse Osaühingust sai Eesti üritusturunduse innovaator
Eesti üritusturunduse valdkonna pioneer Royal Experience tähistab tänavu märtsis oma 25. sünnipäeva. Veerandsaja tegutsemisaasta jooksul on ettevõte suutnud võita palju auhindu nii Eestist kui ka välismaalt. Royalit loetakse üritusturunduse sektori loojaks Eestis. Loe, kuidas iseloomustavad firmat selle endised ja praegused juhid.

EEK Mainori ja Oita Ülikooli ühisprojekt avas tee Eesti ja Jaapani tudengite koostööle
Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ja Oita Ülikooli majandustudengite virtuaalne äriideede esitlemise workshop tähistas Eesti ja Jaapani üliõpilaste teadaolevalt esimest koostöövormi.

TULI taskuhääling. Kerttu Talvik: turundus peab muutuma veelgi personaalsemaks
Httpool Eesti juht Kerttu Talvik rääkis digiturunduse trendidest, sobivatest kanalitest nii B2B kui ka B2C turundajatele kui ka strateegilisest ja taktikalisest konsultatsioonist, mida Httpool oma klientidele priilt pakub.

TULI uus liige Adovinci: välimeedias töötavad praegu suurepäraselt mainekujunduse kampaaniad
Inimesed ootavad praegu suhtlust, sealhulgas ka brändide ja ettevõtetega. Iga sõnum ei pea olema müügisõnum, ütleb välimeedia ostu-müügi platvormi Adovinci asutaja Kenneth Muuli. Loe intervjuud!

Turul on efektiivseim suhtluskanal jätkuvalt näost näkku jutuajamine
Turunduses pole ju mingit vahet, mida sa turundad? Kaubanduskeskust või turgu, ikka pead tegelema klientide ja rentnikega ning ikka kasutad ühtesid ja samu turunduskanaleid. Tegelikult on erinevused suured, sest turul on tavaline, et müüja vaatab meilikasti paar korda aastas, digikanalid puuduvad sootuks ning tõeline valuuta on otsesuhtlus. Erinevusi on teisigi, kirjutab Balti Jaama Turu turundusjuht Egle Tüksammel.

Mida uut toob Kuldmuna 2021 konkurss?
Kuldmuna 2021 konkursi juhend on tänasest kõigile kandideerijatele tutvumiseks avalik, et ühiselt valmistuda 5. aprillil algavaks konkursiks. Ka sel aastal on juhend saanud sisukat täiendust nii varasemate žüriide ja valdkonna ekspertide konstruktiivse tagasiside ja kogemuse põhjal kui ka aina hoogsamini areneva digivaldkonna tõttu. On lisandunud nii täiesti uusi kategooriaid kui ka löödud lahku ning kirjeldatud täpsemaks olemasolevaid.

Eesti kõige jätkusuutlikum bränd on Kalev
Äsja avaldatud rahvusvahelise jätkusuutliku brändiuuringu kohaselt näevad Eesti inimesed kõige kestlikuma kaubamärgina Kalevit. Lisaks Kalevile jõudis esikümnesse ka Orkla teine kaubamärk Põltsamaa, mis teeb Orklast ainukese ettevõte, kelle keskkonnasõbralikke tegevusi tunnustati läbivalt kahe brändi lõikes.

E-ostmine on viimase kuuga kasvanud pea kõigis kaubagruppides, enim spordikaupades
Aasta esimeses kvartalis on e-ostjaskond kasvanud pea kõigis kaubagruppides, viimase kuuga on suurima kasvu teinud riiete, spordikaupade, ravimite ja kosmeetika e-ostmine, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.

73% tööandjatest kavatseb tänavu värvata uusi töötajaid
73% tööandjatest plaanib 2021. aastal palgata uusi töötajaid, selgus CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri värbamistrendide uuringu esmastest tulemustest. Lisaks ilmnes organisatsioonide küsitlemisel, et kuigi töötute arv on kasvanud, ei ole rohkem kui poolte (56%) tööandjate arvates Eesti tööturul piisavalt pakkuda vajalikke töötajaid.