22.04.2022

Toetame Ukraina reklaamitööstust osaledes KIAF konkursil

KIAF on Ukraina reklaamivaldkonna tippsündmus ja üks Euroopa juhtivaid reklaamifestivale, mis on toimunud Ukrainas alates 2000. aastast. Muuhulgas on Eesti agentuurid varem rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt auhindu ka koju toonud.

Head agentuurid, aitame kaasa Ukraina reklaamitööstuse edasisele toimimisele!

Kuidas on võimalik aidata?

  • Esita oma töö 2022. aasta konkursile siin.
  • Jaga infot USC 2022 kohta, et ergutada reklaamikogukonda osalema ja Ukraina kolleege toetama.
  • Toeta Ukraina reklaamitööstust, et nad saaksid endiselt edasi tegutseda reklaamivaldkonnas.

Võttes aluseks rahvusvaheliste agentuuride poolt konkursiprogrammis osalemise eest makstud tasu ja kõigi solidaarsust väljendavate fondide raha, asutati Ukraina agentuuride toetuseks fond.

KIAF konkursil on kolm kategooriat:

  • Commercial – brändide enda või nende jaoks loodud kommunikatsioon.
  • Non-Profit – heategevusorganisatsioonide ja mittetulundusühingute poolt või nende jaoks loodud loovad kommunikatsioonilahendused.
  • #StandWithUkraine –  Ukraina toetamiseks Venemaa agressioonivastases võitluses mõeldud loovad lahendused.

Pane ennast kirja siin. Kandideerimise tähtaeg on 20. mai ja võitjad kuulutatakse välja 14.-15. juunil

Varem tähendas Kiievi rahvusvahelisele reklaamifestivalile kandideerimine võistlemist ja võitu. Ja nüüd, sõja ajal, tähendab see Ukraina loomemajanduse toetamist. Anname oma panuse, et Ukraina reklaamitööstus saaks edasi tegutseda!

 

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt