22.04.2022

Vaata, kes panid 2022. aasta Kuldmunale õla alla

Iga aastaga muutub Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna aina suuremaks ja uhkemaks, seda nii osalejaid kui ka üritust ennast silmas pidades. Selleks, et Kuldmuna festival saaks olla aina ambitsioonikamate osalejate vääriline, vajab suurejooneline üritus taustajõudu, mis aitab muuta auhinnagala terviklikuks.  

Kuldmuna 2021. Foto: Karli Saul

Ka sel aastal on meediapartnerina oma õla alla pannud Delfi, toetades Kuldmuna laialdaselt: nii eel- kui ka järelkajastustega Delfi.ee-s ning taaskord on Kuldmuna piletid saadaval Piletitasku.ee keskkonnas.

„Kuldmuna on kahtlemata reklaamimaailma aasta tippsündmus ja kuna reklaamid on ka Delfi äris väga suur osa, siis me ei kahelnud hetkekski, et Kuldmuna on sündmus, mida toetada,” sõnas Ekspress Meedia elamusturunduse osakonna juht Heili Teder. 

Taeva Pesamuna on noorte hüppelaud 

Nii nagu teistes eluvaldkondades, on ka turundusmaastikul ja Kuldmunal olulisel kohal järelkasv. Selleks, et meie sihikindel ja loominguline järelkasv oleks konkursil samuti esindatud ning tunnustatud, toetab turundusagentuur Taevas Ogilvy juba mitmendat aastat Kuldmuna noortekonkurssi – Taeva Pesamuna.  

Teeme seda selleks, et Eesti turunduse- ja reklaamivaldkonnal oleks ambitsioonikat järelkasvu ja neil oleks koht, kus oma julgemaid ideid või lahendusi ellu viia,” sõnas Taevas Ogilvy juht Rein Iida. Taeva Pesamuna raames saavad noored talendid oma tänased teadmised, oskused ning loovuse proovile panna, panustada konkursitööd tehes reaalselt ka ühiskonnas olulisse teemasse. Lisaks märkis Iida, et Taeva Pesamuna on tugevaks akordiks paljudele osalejatele, et antud valdkonnas endale asjakohane referents saada. „Taevas on alati ruumi ambitsioonikatele noortele ning teame, kui oluline on neil saada tehtule ka kullasära,” lisas Rein.

Kuldmuna teeb tänavapildis nähtavaks JCDecaux 

Vast iga turundaja nõustub, et välimeedia mängib eduka kampaania juures väga olulist rolli. JCDecaux on Kuldmuna sponsor olnud juba üle 20 aasta. Aastate jooksul on Kuldmuna tegemistesse panustatud erinevalt, nii rahaliselt kui ka reklaampindadega enne ja pärast üritust. 

JCDecaux turundusspetsialisti Kristel Ly Vinni sõnul on loovlahenduste tegemine väga oluline komponent välimeedia kampaaniate õnnestumisel. „Oleme püüdnud oma tegevusega alati rõhutada loovlahenduse ääretult olulist rolli kogu välireklaami kampaanias. Seega, see on võimalus meie poolt avaldada lugupidamist reklaamiagentuuri inimestele, kes plakatite kujundamisel sõnumi materialiseerimisega omal müstilisel kombel iga päev tegelevad. Seetõttu on Kuldmuna toetamine olnud meie jaoks aastaid oluline traditsioon!”

Võidumunade eest hoolitseb Omniva 

Kõik konkursil osalejad teavad, kui väärtuslik on võidetud muna. Sedavõrd tähtis auhind peab ka turvaliselt ja tervelt jõudma omanikuni. Selle eest, et kõik Kuldmunad jõuaksid turvaliselt võitjate riiulitele või seintele, hoolitseb Kuldmuna hea partner Omniva. „Eesti juhtiva logistikaettevõttena on meil juba aastaid olnud suur rõõm ja au mune võitjateni toimetada,” sõnas Omniva turundusjuht Anette Lõhmus.  

Seejuures on Omniva ka masspostituse kategooria toetaja: „Omniva on alati seisnud selle eest, et otseposti ja masspostituse kvaliteet kasvaks, käiks ajaga kaasas ja reklaamikogukonna teadlikus otseposti lahendustest oleks tasemel. Usume, et masspostitus ei pea olema igav reklaamleht, on ka palju teisi ägedaid võimalusi, mistõttu ka igakuiselt valime kuu parimat otseposti, millega inspireerida kõiki tegijaid.” 

Sponsorid aitavad mõelda suuremalt 

Lisaks turundus- ja reklaamielamustele on Kuldmunal traditsiooniks pakkuda külalistele ka tõeliselt lummavat maitseelamust. Särtsakate janukustutajate eest on hoolitsenud Prike ning Tanker on Kuldmuna olemust silmas pidades loonud tõeliselt unikaalse eriõlu.  

Võitjate valimine ei ole naljaasi, ning nõuab žüriiliikmetelt ülimalt keskendumist ja loomulikult ka konfidentsiaalsust. Maakri 19 Workland on festivali tublidele žüriiliikmetele andnud võimaluse kasutada privaatruume, et tähtis otsus sünniks ilma segavate faktoriteta ning hubases keskkonnas. 

TULI tegevjuht Anniken Haldna soovib tänada kõiki sponsoreid ning toetajaid, kes annavad igal aastal suure panuse selleks, et festival oleks osalejate vääriline ning pakuks külastajatele tõelist elamust. „Sponsorid mängivad kindlasti suurt rolli selles, kui suurelt me loovusfestivali korraldades saame mõelda. Suurejoonelisus ning ambitsioon on miski, mida on ilma heade sponsoriteta raske saavutada. Seega suur tänu kõigile toetajatele, tänu kellele saame igal aastal loovusfestivali korraldades mõelda aina suuremalt ning uhkemalt.”

Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos! LOOV IS IN THE AIR Kuldmuna konkurss lõppeb 24. aprilli südaööl (kell 23.59). Tööde esitamise keskkond on defol.io/kuldmuna/2022. Kui on tekkinud küsimusi konkursi kohta, siis võib julgelt kirjutada . Defol.io küsimuste osas pöörduda tehnilise toe poole: .

Agentuurid, turundusosakonnad ning vabakutselised – tulge esitage oma parimad tööd!

Autor: Merilin Blöndal, Dalton

Toimetas: Kärt Tomp, TULI 

Kõik uudised