JCDecaux

Välimeediaettevõte

JCDecaux grupp

Juhtiv välimeediafirma maailmas on uuenduslikke linnamööbli lahendusi välja töötanud alates 1964. aastast, tõustes välimeedia reklaampindade liidriks kogu maailmas. Ettevõtte lugu sai alguse Prantsusmaalt Lyonist. Aastal 1964 pakkus 27-aastane Jean Claude Decaux linnale välja bussipeatuse, mis nägi välja esteetiline, oli puhas, pidas ilmale vastu ning oli varustatud kahe klaaskattega reklaamikohaga. Ja mis peamine – see nägi välja ilus. Tänaseks oleme börsiettevõte, tegutsedes rohkem kui 80 riigis, rohkem kui 1 miljoni reklaampinnaga.

Turuliider Eestis

Aitame levitada kommunikatsioonisõnumeid viies suures Eesti linnas läbi erinevate reklaamformaatide – bussipaviljonid, valgusvitriinid, reklaamtahvlid, premium pinnad ja digitaalsed pinnad. Erinevad formaadid võimaldavad reklaamijatel kasutada oma sõnumi edastamiseks erinevaid strateegiaid. Tänaseks on JCDecaux võrgus üle 2200 erineva välireklaampinna viies Eesti linnas ning aastas teeme koos heade partneriga üle 1000 kampaania. Pika tegutsemise vältel on meil kogunenud suurepärane varasalv välireklaami-alastest teadmistest. Varasalves on näiteks üle 37 000 reklaamkujunduse ja 34 000 pildi – selle näol tegu ilmselt ühe Eesti kõige esinduslikuma reklaami-andmebaasiga.

Miks välireklaam?

Maailm linnastub, nii ka Eesti – 69% kõikidest eestimaalastest elab linnades ning nendele lisanduvad linnas töötavad pendelrändajad. See kõik peegeldab välireklaami suurenevat auditooriumi – üleriigilise kanalina muutub välireklaam järjest tugemaks, kuna silmapaaride arv suureneb. Juba 40% Eesti rahvastikust elab Tallinnas või selle vahetus ümbruses.

Välireklaam on üks väheseid meediakanaleid, millega saab korraga võrdväärselt tugevalt kõnetada erinevaid vanusegruppe, rahvuseid ning muid sihtgruppe. Eriti hästi seda auditooriumi, kes muid kanaleid ei „tarbi“ – ei vaata televisiooni, ei oma nutiseadet, ei kuula raadiot või ei loe lehte. Välireklaamis sõnumi nägemiseks ei ole möödujal vaja omada ühtegi seadet ega tellimust. Kampaaniate järeluuringutest on näha välireklaamil alati kõrget unikaalset mäletamist – palju on neid, kes mäletavad, et on näinud reklaami vaid välimeediast ning mujalt mitte.

Teenused:

  • välireklaam

Koduleht

Kontaktisik:Teele Treiel,

JCDecaux Kristiina Sepp
jcdecaux välimeedia