Uudised

Armastuse leidmisest peale isolatsiooni ehk tarbijate muutunud ootustest, väärtustest ja käitumisest
Meediaagentuuri Initiative brändijuht Jana Arendi tegi kokkuvõtte Initiative Culture Labi artiklist, mis annab ülevaate, kuidas on COVID-19 ajal maailmas tarbijate käitumine muutunud ning kuidas sellest tulenevalt pandeemiast taastuvas maailmas brändide relevantsust tõsta.

Lauri Tikerpe ja Ilmar Kurvits liitusid Optimistiga
Alates aprillikuust tegutsevad Optimisti ridades loovjuht Lauri Tikerpe ja AD Ilmar Kurvits. Sisenedes nende kontorisse on tunne, nagu koroonat polekski. Maja on saginat täis, koosolekuruumides käivad arutelud, köögis pahiseb piimavahustaja. On kohe aru saada, et Optimist ei ole virtuaalne platvorm, vaid päris meeskond, kellele meeldib teha asju koos. Töötada koos, reisida koos, õppida koos. Isegi koroona põeti märtsi alguses koos läbi.

Kuldmuna disainižürii juht Kärt Villmann: otsime uudseid vaatenurki, elegantseid ja asjakohaseid lahendusi
Ühte Kuldmuna 2021 disainižüriidest, mis hindab trükiseid, keskkonnadisaini ning meisterlikkust tüpograafias, illustratsioonis ja infograafikas, juhib Kärt Villmann, kes tegutseb Eesti disainimaastikul juba alates varastest 1990ndatest. 17 aastat ta olnud loovagentuuri AD Angels partner ja loovjuht. Saa tuttavaks Kärdi juhitava rahvusvahelise žüriiga!

Credit24 turundusjuht Annika Parm: sponsorlus peab alati olema kahepoolne
16.–17. aprillil peetakse Saaremaal Credit24 Võrkpalli Meistriliiga finaalturniir. Kuigi COVID on spordielu räsinud, on see loonud kodupublikule võimaluse nautida eestlastest tippvõrkpallurite pallinguid siinsamas Eestis, sest mitmed maailmanimedega sportlased mängivad sel hooajal koduklubides. Eesti võrkpalli pikaajalise peasponsori Credit24 turundusjuht Annika Parm räägib, miks nemad võrkpalli toetavad.

89% töötajatest soovib tulevikus jätkata osalise kaugtööga
Enamik töötajaid (89%) soovib ka pärast tervisekriisi töötada vähemalt ühe päeva nädalas kaugtöö vormis, selgus rahvusvahelisest tööturu-uuringust Decoding Global Talent 2021, kus osales rohkem kui 200 000 töötajat 190 riigist. Balti riikides eelistab iga teine töötaja teha kaugtööd kaks-kolm päeva nädalas.

Kuidas turundusjuhist saab tegevjuht?
Turundusjuhi töö hõlmab organisatsiooni erinevate osade mõistmist ja nendega ühise keele leidmist. Lisaks tuleb tal ka enda otsuseid kõigile arusaadavas keeles selgitada. EBSi Turundusjuhtide Arenguprogramm (TUJU) keskendus kolmandas moodulis finantsvaldkonnale, et arendada turundusjuhtide finantskirjaoskust. Tunnetuslikud arvamused ei pruugi finantsjuhile kui praktilise meelelaadiga partnerile usutavatena mõjuda. Seetõttu on oluline, et turundusjuht oleks tugev ka finantsmaailmas.