Uudised
Kaup24 ja Hansapost.ee e-poodide omanikgrupp – PHH Group – sai värske tegevjuhi ning plaanib veelgi suuremat kasvu
Eelmisel nädalal teatas PHH Groupi omanikeringi kuuluv pikaaegne tegevjuht Dainius Liulys, et annab tegevjuhi kohustused üle Xavier Carlier’ile, kes on siiani olnud tegev Pigu ja Hobby Hall Groupi ühinemist koordineeriva juhina.
Algas kandideerimine Eesti Disainiauhinnad (EDA) 2022 konkursile
2. maist kuni 22. juunini (hilinejatele 1. augustini) saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2022 konkursile, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid. Eesti Disainiauhinnad 2022 toimub juba kuuendat korda ja toob avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.
NB! Tootedisainiauhinnad BRUNO kategooriatesse saab esitada töid 1. augustini.
Uudistoodete jaeturul olid teist aastat järjest parimad A. Le Coq, Taevas Ogilvy ja Ogilvy PR
Rahvusvaheline turu-uuringufirma NielsenIQ valis kaheteistkümnendat korda välja Eesti jaeturu edukamad uudistooted. Parima turule toodud uudistoote tiitli nii alkohoolsete kui ka mittealkohoolsete jookide kategoorias võitsid A. Le Coqi tooted. Toodete nimi, disain ning müügi- ja turunduskommunikatsioon loodi koostöös agentuuridega Taevas Ogilvy ja Ogilvy PR.
INTERVJUU | Meediaagentuuri Mindshare juht Maarja Kaalep: ainult virtuaalkoosolekud ei toimi
Kaks ja pool aastat rahvusvahelist meediaagentuuri Mindshare juhtinud Maarja Kaalep tõdeb, et kuigi paindlik töökorraldus on tulnud, et jääda, siis tasub tulemuste saavutamiseks leida aega tõeliselt mõtestatud füüsilisteks koosolekuteks.
GALERII | Networking õhtu Alibi agentuuris Tank
Kauaoodatud Alibi toimus 28. aprillil Tank agentuuris. Taas kohtusid TULI liikmed, et muljetada turundusvaldkonna teemadel ja viia end kurssi tulevaste sündmustega. Õhtu juhatas sisse TULI tegevjuht Anniken Haldna, kes rääkis tähtsamatest TULI uudistest ja edasistest plaanidest.
Taeva Pesamuna finalistid on selgunud. Žüriijuht Gert Lee: „Tõeliseks väljakutseks saab olema võitja valimine.“
15. aprilli hommikul sai stardipaugu Taeva Pesamuna 2022 konkurss. Noored reklaamiloojad pidid lahendama briifi, millega kõnetada Äripäeva lugejaid, kes näeksid sõjapõgenikes potentsiaali ning pakuksid neile õiglaseid töötingimusi. Eriliseks muudab konkursi asjaolu, et võidutöö näeb päriselt ilmavalgust.
LOOV PARADE 2022 ehk KULDMUNA PIDU – piletid nüüd müügil
Juba 13. mail toimuval Kuldmuna peol, mis toimub Põhjala tehases, saavad tunnustatud kõige vingemad turunduskommunikatsiooni teod ja turundusvaldkonna tegijad. Kavas on põntsuda rihitud etappides kirevkliimaksini, millesarnast meil harva nähtud.
Ukraina toetuseks on ettevõtetele ja kaupmeestele loodud spetsiaalne disainitööriistakast
Väljatöötatud disainikomplekt “Ukraina toetuseks” lihtsustab nende ettevõtete elu, kes müüvad Ukraina tooteid või panustavad Ukraina toetuseks oma müügitulust tehtavate annetustega.
INTERVJUU | TULI liige Orangetime: oleme partnerina kasulikud ettevõtete uue kultuuriruumi loomisel
Meie TULIse perega on taasliitunud üritusturundusagentuur Orangetime. Vestlesime Orangetime’i juhi Mikk Puurmanniga üritusturunduse trendidest, virtuaalsündmustest, ettevõtte eesmärkidest ja veel paljust põnevast!
TikToki reklaam – kellele ja miks?
Reklaamivõimalused TikTokis on turundusmaailmas pikalt kuum teema olnud. Kuigi kohalikud kasutajad veel reklaame ei näe, on siiski ka Eesti turundajatel võimalik 1,1 miljardi kasutajaga hittplatvormist täna osa saada. Platvormi reklaamivõimalustest tegi ülevaate Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm.
TULI Praktikafoorum toimub 3. mail Erinevate Tubade Klubis
Ootame kõiki turunduse-, kommunikatsiooni- ja disainitudengeid suurele TULI Praktikafoorumile, kus Eesti tuntumad agentuurid ja hinnatud brändid avavad praktika tagamaid ning erinevaid võimalusi oma ettevõtetes. Muidugi on sel päeval aega meil ka veidi lähemalt tuttavaks saada.
Vaata, kes panid 2022. aasta Kuldmunale õla alla
Iga aastaga muutub Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna aina suuremaks ja uhkemaks, seda nii osalejaid kui ka üritust ennast silmas pidades. Selleks, et Kuldmuna festival saaks olla aina ambitsioonikamate osalejate vääriline, vajab suurejooneline üritus taustajõudu, mis aitab muuta auhinnagala terviklikuks.