Uudised

ARVAMUS | Rene Raotma: suudlused telegraafi teel ehk turundusteooria, praktika ja elu ise
Reklaamis ja turunduses kipuvad teooria ja praktika tihti põrkuma. “Ei, see on jama!” ütleb reklaamiagentuuri loovjuht, kellele oma proovitööd näitan. “Sellist pikka teooriat pole kellelegi vaja. Kliendil on probleem ja tal on vaja müüa. Kohe!” Töökohta, millele proovitööga kandideerin, ma ei saa, küll aga saan väärtusliku õppetunni – klient vajab kiiret ja konkreetset lahendust, mitte targutamist. Nii kirjutab Rene Raotma.

CASE STUDY | Kuidas me linna jagu inimesi matemaatikat lahendama panime
Peopesad on higised, süda puperdab ja peas valitseb segadus – hakkamas on matemaatika kontrolltöö. Miks nii paljud meist matemaatikat kardavad? Tee teadmiste juurde ei tohiks olla hirmutav, tänane maailm vajab aina rohkem matemaatilist mõtlemist. Kuidas murda hirmu arvude ees, kuidas parandada suhtumist matemaatikasse, kuidas tuua noored õppima gümnaasiumis laia matemaatikat? Need peamised küsimused taskus pani META Advisory koos partneritega püsti ajaloo suurima e-rehkenduse Eestis. Kuidas see käis ja mida me ise teada saime?

Swedbankiga liitusid endised Tallinki ja Sweepi töötajad
Swedbank toob tänasest, 15. jaanuarist ettevõtte ridadesse täiendavat rahvusvahelist juhtimiskogemust. Brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustab tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.

TULI Praktikafoorum toimub 30. jaanuaril BFM kinosaalis
Ootame kõiki turunduse-, kommunikatsiooni- ja disainitudengeid 30. jaanuaril kell 16 suurele TULI Praktikafoorumile, kus Eesti tuntumad agentuurid ja hinnatud brändid avavad praktika tagamaid ning erinevaid võimalusi oma ettevõtetes.

Jolose partnerid valiti rahvusvaheliselt mõjukate üritusturundajate hulka
Jolose jätkusuutlikkuse juht Katre Kahre ja strateeg Martin Rauam valiti esimeste eestlastena Eventex Indexi koostatud TOP 100 mõjukaima üritusturundajate hulka. See globaalne indeks toob esile professionaale, kes on oluliselt mõjutanud üritusturunduse valdkonda nii regionaalselt kui ka globaalselt.

Kommunikatsioonistrateeg Ivar Õuekallas liitus suhtekorraldusagentuuriga Dalton
Eesti kommunikatsioonivaldkonnas üle 13 aasta tegutsenud Ivar Õuekallas liitus Daltoniga, mis on oma kampaaniatega võitnud hulga auhindu kohalikel ja rahvusvahelistel loovusfestivalidel. Õuekallas toob agentuuri kaasa aastatepikkuse kogemuse strateegilises kommunikatsioonis ja kriisijuhtimises.

Inimesed muutuvad brändideks. “Praegused arusaamad õnnest seostuvad ilmselt eelkõige eduka müügiga”
Mulle saadeti hiljuti artikkel, kus tuntud eestlanna rääkis, et ta valis oma lapsele nime, mis oleks ka tulevaseks brändinguks hea. Kui uskuda loo kirjutanud ajakirjanikku, ütles inimene seda naljaga pooleks. See pani mulle seegipoolest mõtte pähe.

CVKeskus: mullu pakuti turundusjuhtidele väga kõrget palka
Töökuulutustes pakutav kõigi ametikohtade keskmine brutopalga vahemik kerkis 2024. aastal 11%, saavutades rekordkõrge taseme 1662–2240 eurot, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Turundusjuhtidele pakuti aga ka oluliselt kõrgemat palka.

ARVAMUS | Hando Sinisalu: 2025 (ja kõik järgmised aastad) tuleb keskenduda välisturgudele
Reklaamitööstus on majanduse peegeldus. Ei ole võimalik, et ettevõtjatel läheb kehvasti ja neid teenindavad äriteenuseid pakkuvad ettevõtted õitsevad. Seega tasub vaadata, kuhu seavad fookuse ettevõtted. Ja ettevõtted panevad fookuse välisturgudele.

Üks ring veel! Ehk kuidas on seotud turundus ja liikumiskultuur?
Üha enam räägitakse turunduses kogukondade kaasamisest ning UGC (user generated content) tähtsuse kasvust läbi mõjuisikute kaasamise. Inimestele meeldib autentne ning inimlik sisu. Ka spordis on näha tohutut jooksuklubide ja kogukondade buumi, mida tihtipeale veab mõni entusiastlik saadik.

PR 2025 – 10 punkti, millele alanud aastal tähelepanu pöörata
Aasta 2025 toob PR-maailmas suuri muutusi, milles mängivad võtmerolli tehnoloogia, autentne sisu ja sotsiaalsed väärtused. Ettevõtted peavad olema läbipaistvad, usaldusväärsed ja valmis kiireks kriisireageerimiseks. Vaatame lähemalt, millised trendid valdkonda kujundavad ja kuidas nendega sammu pidada.

Tööandja bränding Tele2 moodi: kolleegi unistus väärib täitmist!
Pole paha, kui tööandja ütleb, et täidab su suurima unistuse. Just niiviisi tegi möödunud aasta lõpus Tele2. Kõik töötajad võisid oma unelma kirja panna ning kolleegid said seepeale valida, kelle soovi Tele2 teoks teeb.