Uudised
Leibur teeb suure brändiuuenduse
Eesti vanim leivaküpsetaja Leibur on astumas uue sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Eesti tarbijatele tuttavad lemmiktooted saavad ühise pakendidisaini ja toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonna jalajäljega.
INTERVJUU | Aasta üritusturundusagentuur Jolos: kastist välja mõtlemiseks tuleb teha muutus kasti sees
Kuldmunal ei saanud keegi vastu Jolosele, kes võitis parima üritusturundusagentuuri tiitli lausa viiendat (!) aastat järjest. Liis Kalvik ning Oliver Rauam võtsid TULI ühel palaval suvepäeval Noblessneris vastu ning andsid aru.
Päris vinge kampaania toob Pariisi olümpia rahvale lähemale
Peagi avatakse Pariisis 33. suveolümpiamängud. Sel puhul alustas Eesti Olümpiakomitee (EOK) kampaaniaga “Päris”, kus Team Estonia sportlased kutsuvad üles endale kaasa elama. Kampaaniat saab näha JCDecaux välireklaamipindadel üle Eesti ja Eesti telekanalites 11. augustini.
Uus normaalsus! 88% Eesti turundajatest on tänavu AI-d kasutanud
Kui veel 2023. aasta kevadel oli ChatGPT-d ja teisi tekstiloome tehnoloogiaid kasutanud pisut vähem kui viiendik (18%) inimestest, siis tänavu on selliste tehnoloogiatega kokku puutunud töötajate arv enam kui kahekordistunud (43%), selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri uuringust. Kõige levinum on uute tehnoloogiate kasutamine turundussektoris, kus peaaegu üheksa töötajat kümnest kasutab ChatGPT-d.
Katre Kärner: kuidas mõõta kommunikatsiooni
„Kas see kommunikatsioon oli efektiivne?“ on küsimus, mida kommunikatsiooniga tegelejad kuulevad üsna tihti. Et sellele adekvaatselt vastata, tuleb aru saada, kuidas kommunikatsiooni tulemuslikkust hinnata, kirjutab mullu aasta kommunikatsioonijuhiks nimetatud Katre Kärner, kes töötab sel ametipostil SEB-s.
CANNES LIONS | Reklaamklipid muutuvad üha pikemaks! Miks?
Oleme kõik kuulnud juttu, et inimeste keskendumisvõime muutub üha kehvemaks ja väidetavalt ei suuda noored üle paari sekundi pikkusesse videosisusse süveneda. Kurioosne on siinjuures aga see, et järsku trendivad maailmas reklaamklipid, mis on pikemad kui kunagi varem.
CANNES LIONS | Haara inspiratsiooni! Selline on turundusmaailma tipp aastal 2024
Nagu tavaks, selgitati ka tänavu Cannes Lionsil välja möödunud aasta vingemad turundus- ja kommunikatsioonitööd. Kogusime Grand Prix võitnud tööd ehk parimatest parimad ühte kohta kokku. Selline on turundusmaailma tipp aastal 2024.
LÕPUTÖÖ | Humoorikas valimisreklaam võib erakonna jaoks lõppeda katastroofiga, ühiskonna jaoks surematu šketsiga
Kolmanda aasta bakalaureusetudengi elu ja surma küsimus seisneb selles, millest kirjutada lõputöö. Olin enda arust kaval ja asusin teemasid kirja panema juba siis, kui ülikooliteed alustasin, ent ükski neist variantidest lõppvooru ei pääsenud, kirjutab Helevi Jurjev.
INTERVJUU | Natalja Piiskoppel: maailma päästmine on kommunikatsiooni õlul
“Ma ei oleks selles nii kindel,” sõnab turundaja Natalja Piiskoppel, kui uurin, kas keskkonnakrahhi on võimalik ära hoida. Aga pingutama peab! Varasemalt Eestis, Frankfurdis ja Londonis töötanud strateeg on praeguseks end sisse seadnud Kopenhaagenis, kus ta saab muuhulgas tegeleda ühe oma lemmikteema ehk jätkusuutlikkusega.
CANNES LIONS | Kolm negatiivset mõtet loovinimestele, sest negatiivsus müüb!
Cannes Lionsi festivali üks põhieesmärke on inimesi inspireerida. Enamasti räägitakse ikkagi sellest, kuidas keegi on kuskil olnud hästi tubli ning kõik peaksime sarnaste ideedeni pürgima. Hollywoodi filmidest tuntud ameerikalik ja idealistlik lähenemine. Kõik on võimalik! Ja see kõik ongi mega inspireeriv.