Uudised

Vaata uuenenud brändi! Euroopat vallutav Piletilevi Group saab väljaspool Eestit nimeks PLG
Eesti esimese veebipõhise piletimüügisüsteemi looja AS Piletilevi Group, mis on viimastel aastatel tõusnud Kesk-Euroopa juhtivaks piletimüügiplatvormiks, hakkab uuel aastal väljaspool Eestit kandma kaubamärki PLG.

Mammutprojekt läbi. Tartu 2024 turundajad: mõne asja peale mõtlesime, et kurat, miks me seda tegime?
Usutavasti ei loe seda artiklit mitte keegi, kes ei teaks, mis on Tartu 2024. Kultuuripealinna aasta sai läbi, nii et on paras aeg kokkuvõteteks. Mida tehti turunduses hästi? Mida halvasti?

TULINE 2024 | Tegevjuhi Kadi Aguraijuja aasta kokkuvõte: Kuldmuna ja väljakutsed
Aasta tagasi sain võimaluse, mis kaks korda uksele ei koputa – olla TULI tegevjuht! Kuu aega hiljem olin juba kaelani Kuldmuna möllus. Aastale tagasi vaadates saan öelda, et tegemist on olnud väga väärtusliku kogemusega, hõlmates kuhjaga õppimist, põnevaid väljakutseid ja nuputamist ning paljude uute tutvuste loomist, kirjutab Kadi Aguraijuja.

EPRA Aastaauhinna pälvis tänavu Kaitseministeeriumi „Kaitsetahte“ meeskond
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) poolt juba 15. korda välja antava aastaauhinna pälvis tänavu Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakond koos partneritega erasektorist, kes on aasta jooksul kogu ühiskonda kõnetavalt ning mõjutavalt ellu viinud rea algatusi Eesti ühiskonnas kaitsetahte suurendamiseks.

Üllatav “head aega”: Tele2 kutsub veetma ekraanivabu pühi
Vaimne tervis on viimastel aastatel tõusnud üheks olulisemaks arutlusteemaks. Üha rohkem inimesi tunnistab, et vaimse heaolu hoidmine on keeruline väljakutse. Tihti osutab süüdistav sõrm nutiseadmetele: pidevad märguanded, sihitu skrollimine, sotsiaalmeedia loodud “täiusliku elu” kuvand ning unetud ööd ekraanide seltsis.

Jõuluõudus laste silmade läbi: Not Perfecti loodud kampaania, mis läheb hinge
Jõulud on aeg, mil kodud peaksid täituma rõõmu ja rahuga. Tegelikkus on aga paljude perede jaoks hoopis teistsugune. Pühadeaeg toob kaasa mitte ainult kingitusi, vaid ka plahvatusliku kasvu perevägivalla juhtumites. Loovagentuurina ei ole meie töö üksnes kasvatada klientide ärisid – meil lasub vastutus kasutada oma loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.

TULIMUST | Palju vastukaja saanud Kalevi uuendus oli igati edukas
On aeg tutvustada TULImusta tulemuskonkursi viimase kategooria võitjat! Brändikontakti kategoorias noppis esikoha Initiative ja Orkla Kalevi brändiuuendusega. Mis tegevusi üks brändimuutus päriselt nõuab? Loe edasi ja saad teada!

Jätkusuutlikud pühad: aina enam soovitakse kingiks hoolimist
55% eestimaalaste arvates on jõulukingist tähtsam tähelepanu ja hoolimine ning 41% eelistab kingikotist leida hoopis elamusi, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust. Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud lausa 11%.

Põhjakäinud põhjapõder, Taika Waititi ja müsteerium ehk valik jõuluklippe
Nii nagu igal aastal, ponnistasid agentuurid ja kliendid kõvasti, et serveerida jõululauale (südamlikke) jõulureklaame. Toome teieni väikese ülevaate tänavustest välismaistest teostest. Tegemist ei ole parimate edetabeliga, vaid pakume lihtsalt assortiid erinevatest lähenemistest.

VÕTAME AASTA KOKKU! Eesti turunduse peamised väljakutsed: jätkusuutlikkus, hinnatundlikkus ja digitaalne võimekus
Millised turundustrendid olid sel aastal kõige populaarsemad? Aga millised peamised väljakutsed? Mismoodi on brände mõjutanud inflatsioon? Vastuseid jagavad Annika Parm (Smartpost Itella), Kristi Männik (Tallink) ja Theresa Juhansoo (SYNLAB).