Uudised

Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 otsib kommunikatsiooni ja turunduse talente
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 otsib talente, kes aitavad ellu viia Eesti 2024. aasta tippsündmust. Sihtasutus laieneb 12 särava tegija võrra, kellest enamus värvatakse turundus- ja kommunikatsioonitiimi.

INTERVJUU | Ajuteadlane Jaan Aru räägib loovusest: tee tööd, näe vaeva ja mine oota mullivannis häid ideid
Mida peaks iga ettevõte oma uuele töötajale kinkima? Kuidas saab agentuur töötajaid loovamaks muuta? Mitu korda kasutab ajuteadlane Jaan Aru selle intervjuu jooksul sõna Jacuzzi? Kohe saad vastuse neile – ja veel kümnetele tähtsatele – küsimustele.

TULIUUS LIIGE | Suunamudija Paula Lill: TikTok on lihtne, räägi inimestega ja oledki või sees
Kuidas saada TikTokis ühe videoga 76 000 vaatamist? Tuleb välja, et jalgratast selleks leiutama ei pea. Peab ainult korra tanklas käima. TULI uus liige Paula Lill – esimene suunamudija meie hulgas – räägib kohe lähemalt.

Endine Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt liitus digitaalse tervishoiuidu Salu tiimiga
Diginomaadidele arstiabi kättesaadavaks tegevas idufirmas Salu alustas tööd kevadeni Astri Grupi turundust juhtinud Matthias Vutt. Varasemalt ka Klarvinduer’i ja Click & Grow turundust vedanud Vutt omab ka aastaid reklaamiagentuurides töötamise kogemust, olles juhtinud näiteks Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia osakonda.

Omnicom Media Groupi juht Lätis ja Eestis: on oluline, et tehnoloogia kasutamisest saadav kasu kompenseeriks negatiivsed kõrvalmõjud
Sõda Ukrainas on taas teravdanud üht arutelu, mis on eri ilmingutes ja suunitlustes meie ümber juba ammu keerelnud, kirjutab arvamusloos Omnicom Media Groupi juht Lätis ja Eestis Kārlis Zembergs. See on küsimus, mis puudutab tehnoloogia ühiskondlikke hüvesid ja ka vastupidist – millist kahju võib tehnoloogia inimesele tekitada?

Saame tuttavaks! Making Sense’i konverentsi esinejate nimekiri on saanud taas täiendust
Making Sense konverents toimub juba 3. novembril Erinevate Tubade Klubis, Tallinnas. Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduv konverents toob kohale ülemaailmsed tipptegijad. Juba kahe nädala pärast toimuval konverentsil on kohti üksnes 150-le, mistõttu huvilistel tasub piletiostuga kiirustada.

TÖID SAAB ESITADA ESMASPÄEVANI! Kuidas valida TULImusta töö esitamiseks õige kategooria?
Esmakordselt toimuv tulemuskonkurss TULImust pole enam mägede taga! Töid saab teele panna kuni järgmise esmaspäeva, 24. oktoobrini. Vaatame veel kord otsa neljale kategooriale, kuhu projekte on võimalik esitada.

Dentsu Eesti korraldab töötajatele investeerimiskoolitusi: tööandja peab inimesi nägema laiemalt
Turbulentsed ajad ning meeskondlik majandusnäitajate jälgimine tekitas Dentsu Eesti meeskonnas huvi end investeerimisvaldkonnas arendada. Kui poolteist aastat tagasi toimus esimene investeerimiskoolitus, siis nüüd on lisaks kohvipausi vestlustele saanud sellest meeskonnakoolituste traditsioon. Miks meediaagentuuris erialavälise koolitusega alustati, selgitab Dentsu Eesti CEO Britte Maidra-Torro.

TULIUUS LIIGE | ibise turundusjuht Elen Kahro: Eesti hotellidel on aeg kasvatada iseloomu
Hommikusöögist ja vastuvoolu ujumisest, koroonast ja igavatest hotellidest, arvustustest ja teepakenditest. TULI tuliuue liikme ibis Tallinn Center hotelli turundusjuhi Elen Kahroga sai vesteldud mitmetel teemadel, kuid kõige rohkem tuli jutuks keskkond.

Making Sense’i esineja Jyrki Poutanen: reklaamindus peab peeglisse vaatama, meil on seljataga räpane minevik
Ega iga päev ei saa TULI portaalis sõna inimesed, kes on Adweeki poolt nimetatud maailma 100 loovaima inimese hulka. Täna saab. Making Sense’i esineja – loovjuht ning agentuuri United Imaginations kaasasutaja Jyrki Poutanen mõtiskleb jätkusuutliku turunduse teemadel.

VAATA VIDEOID | Coop Panga uue turunduskontseptsiooni peaosas on kliendid
Viis aastat tagasi turule tulnud Coop Pank on saavutanud märkimisväärse jalajälje nii Eesti majanduses ja ühiskonnas kui ka järjest suurema hulga klientide elus. Nüüd uuendas kodumaine pank turunduskommunikatsiooni strateegiat, et see vastaks paremini tänaseks saavutatud turupositsioonile. Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kristjan Seema sõnul küsiti uuenduse läbiviimiseks sisend klientidelt ja uus imagokampaania jutustabki neid vastuseks saadud Eesti inimeste ja ettevõtete lugusid.