Uudised

Omniva: Kokkuhoid tööandja brändingu arvelt on hoopis kulu
2. oktoobril korraldas Omniva TULI liikmetele seminari
“Tööandja bränding”, kus oma teadmisi ja kogemusi jagasid Omniva turunduse-
ja e-kanalite juht Katre Uibomäe, värbamisjuht Hillar
Matto ja brändi ning ürituste
koordinaator Berit Grossberg. Siinkohal kokkuvõte räägitust.

Hästi planeeritud müksud suunavad inimesi tervislike valikuteni
Vaadake neid kooke sellel fotol. Kas sooviksite ampsu? Ma ei tea, millal te viimati sõite ja kui suured magusasõbrad te olete, kuid julgen oletada, et paljudel käis peast läbi kiire „JAH! Andke aga taldrik!”, seejärel aga aeglasem järelkaja: „Võib-olla siiski mitte?“.

Esimest korda jagati auhindu Baltikumi võimsaimatele kaubamärkidele ja mõjuisikutele
3. oktoobril Riias kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands
Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid ja populaarseimaid
kaubamärke. Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank,
kes tunnustati Baltikumi parimaks kaubamärgiks, aga ka igas riigis individuaalselt.
Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt
teisel ja kolmandal kohal.

Kolm võimalust jälgida Nordic Business Forumi otseülekannet Eestis
Põhjamaade suurim ärifoorum Nordic Business Forum alapealkirjaga “Growth” leiab aset 9. – 10. oktoobril Helsingis. Piletid üritusele on tänaseks välja müüdud, aga kui soovid ikkagi saada ideid, kuidas oma äri kasvatada, jälgi Eestist lahkumata NBF-i otseülekannet. Selleks on kolm võimalust, kaks neist Tallinnas ja üks Viimsis.