Uudised

Valminud on 2021. aasta rahvaloenduse logo ja graafiline identiteet
Kõiki Eesti inimesi puudutava rahva ja eluruumide loendusega aitavad esmatutvust luua kampaania äsja valminud logo, hüüdlause ja nüüdsest avatud sotsiaalmeediakanalite kontod. Rahvaloenduse visuaalse identiteedi töötas välja loovagentuur Kontuur Leo Burnett.

Rimi ja Toidupank teevad koostööd selle nimel, et kõigi laste pühadelaud oleks kaetud hea ja paremaga
Toidupank ja Rimi kutsuvad detsembris kõiki, kel vähegi võimalik, tegema annetust Toidupanga jaoks. Näitleja Henrik Kalmet, kes on ise samuti toidukogumistel kaasa löönud, innustab inimesi tänavu heldemad olema, sest abivajajaid on kriisi tõttu kordi rohkem kui varem.

EAS lükkas edasi algselt detsembrisse planeeritud kampaania “Kingi aega”
Riik loobus kampaaniast ja jättis matkakorraldajad hätta, kirjutab ERR. EAS-i kampaania, mis pidi inimesi jõulude eel inspireerima kodumaiseid looduselamusi ja kinkekaarte kinkima, otsustati viiruse tõttu edasi lükata. Matkakorraldajad edasilükkamist ei mõista ja loodavad, et otsustatakse siiski ümber.

2. detsembril TULI veebinar “Appi tõttab antropoloog”
Kolmapäeval, 2. detsembril on TULI liikmed oodatud osalema tasuta veebinaril, mille viib läbi Turundajate Liit koostöös Rakendusliku Antropoloogia Keskusega. Saame teada, milliste äraproovitud ja innovatiivsete meetoditega saab antropoloogia turundajaid nende eesmärkide saavutamisel toetada.

Üritusturundusagentuuri Frank Events juht Leho Luukas: “Piirangud on sisuliselt kaasa toonud ärikeelu”
“Hiljutised valitsuse piirangud tõid kaasa korraliku tühistamiste ja edasilükkamiste laine,” tunnistab ühe edukaima üritusturundusagentuuri juht Leho Luukas, kes ise on seisukohal, et kui on soov ja piiranguid suudetakse jälgida, siis eelnevalt planeeritud sündmused võiks ikkagi toimuda.

Telia jõulukampaania keskendub keskkonna hoidmisele
Telia tänavune keskkonnateemaline jõulukampaania kannab sõnumit „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“. Kampaania sündis koostöös loovagentuuriga Optimist Creative ja filmistuudioga Get Shot Films.

Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.

Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa
SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud kampaania “Kiusamine jätab jälje kogu eluks” ilmestab koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega. Kampaania heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.