Uudised

Eesti 2020. aasta silmapaistvaimad turunduskampaaniad (osa I)
2020. aasta silmapaistvaimad turunduskampaaniaid hoolisid rohkem nii inimestest kui ka keskkonnast. Kuigi tänavu oli turundustegevus koroonakriisi tõttu häiritud ja käis veidras rütmis, vaatavad valdkonna eksperdid korraks tagasi ning meenutavad, millised kampaaniad või reklaamid neile lõppevast aastast meelde jäid. Mis läks korda, liigutas, pani tegutsema ja tekitas oma professionaalsusega imetlust? Sõna saavad Britte Maidra, Pärtel Vurma, Maarja Kaalep, Kristel Sooaru, Eha Talvist-Reinsalu ja Johan Kallas.

E-residentsuse programmi uus juht on Lauri Haav
Eesti riigiametite ühine edulugu, e-residentsuse programm, on valmis liikuma uude arenguetappi. 2014. aastal riikliku start-up’ina asutatud programm otsib viise idualgatuse faasist väljumiseks ja kasvuhüppe tegemiseks. Järgmise laine strateegia välja töötamist ja rakendamist asub juhtima üle 20aastase IT ja fintech valdkonna kogemusega uus tegevjuht Lauri Haav.

Baltika jätkab vaid Ivo Nikkolo rõivabrändiga
Baltika Grupp on otsustanud rõivaste loomisel ja tootmisel keskenduda edaspidi vaid ühele rõivabrändile, milleks on naisterõivastele keskenduv Ivo Nikkolo. Brändi peadisaineri kohale on värskelt asunud rahvusvahelise kogemusega Margot Vaaderpass.

Lõppeva aasta populaarseimad Google’i otsingud Eestis: Terviseamet, koroonaviirus ja distantsõppekeskkonnad
Juba 20 aastat on veebikeskkond „Google Trends“ võimaldanud huvilistel hoida end kursis värskete andmetega populaarsematest otsingutest ja märksõnadest, mis inimestele huvi pakuvad. Kätte on jõudmas järjekordne aastalõpp ning sellega ka aeg visata taas pilk peale aasta populaarseimatele otsingumärksõnadele, mis on võrreldes 2019. aasta trendidega paljuski muutunud.

Karl Multer lahkus SEB turunduse ja kommunikatsiooni meeskonnast
SEB Pank lihtsustas turunduse ja kommunikatsiooni juhtimise struktuuri Baltimaades ning selle tulemusena lahkus pangast antud valdkonda pikaajaliselt juhtinud Karl Multer. Karli ülesanded jaotati teiste turunduse ja kommunikatsiooni juhtkonna liikmete vahel.

CV Keskus: turundusvaldkonnas on aktiivsete tööpakkumiste arv võrreldes eelmise aasta sama ajaga taastunud
Loe, millistes sektorites plaanitakse lähikuudel enim töötajaid värvata. Üllatuslikult ei ole kõige tagasihoidlikumad värbamisplaanid enam üldsegi mitte turismisektori tööandjatel.

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020
Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutusharjumuste kohta, kus osales 1641 noort. Uuring andis kinnitust, et kuigi sotsiaalmeedia platvormide reeglite järgi on nende kasutamine lubatud valdavalt alates 13. eluaastast, ei peeta sellest tavaliselt kinni. Suurim esindatus koolilaste seas oli viisikul Facebook + TikTok + Snapchat + YouTube + Instagram.

Guido Pärnits: Ülemiste kui linnavärav võiks kasvada välisturismi magnetiks
Milliste murede ja rõõmudega seisab tänases heitlikus maailmas silmitsi üks keskus, mis saanud koduks enam kui paarisajale kauplusele, teeninduspunktile, restoranile ja muude sektorite ettevõtetele? 16 aastaga Eesti suurimaks kaubanduskeskuseks tõusnud ja hiljuti omas vallas Baltimaade parima tiitli pälvinud Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits vastab TULI tippjuhtide sarja järjekordses loos sellele ja veel paljudele teistele küsimustele.