03.12.2020

TULI uus tööriistakast – turundus- ja reklaamivaldkonna ametinimetused

TULI uuest tööriistakastist leiab reklaamiagentuuride ja turundusosakondade ametipositsioonide lahtiseletatud loetelu, millest on kasu nii valdkonda tööle kandideerijatel, värbajatel kui ka hangete korraldajatel.

Foto: Unsplash

Terminoloogia tööriistakast annab ülevaate, millised tööülesanded konkreetse ametipositsiooniga kaasnevad. Siit leiad valiku levinumaid reklaamiagentuuri või turundusosakonna toimimiseks vajalikke positsioone. Defineeritud on ametikoha kirjeldus, peamised vastutusalad ja haridus, mis tööülesannete täitmist toetab:

www.turundajateliit.ee/terminoloogia

Terminoloogia elab ja areneb ajas. Järgmisena on lisandumas meediaagentuuride ja disainibüroode positsioonid. Kui sul on soov mõnda ametinimetust lisada või ametikirjeldust muuta, siis palun saada teemakohane kiri aadressile:

TULI tänab terminoloogia sõnastamise ja korrastamise eest oma järelkasvu töörühma kutsestandardite tiimi:

  • Helen Roonet, Imagine\TBWA tegevjuht & partner, TULI juhatuse liige
  • Katre Kärner, Møller Auto turundusjuht
  • Elen Raudsepp, Tallinna Majanduskooli arendusspetsialist
  • Gunnar Hunt, Velveti loovkirjutaja

Turundajate Liit ehk TULI on organisatsioon, mis toob kokku nii agentuurid kui ka brändid, et ühiselt olla valdkonna edendaja, arendaja ja parendaja. TULI sütitab ja nõustab. Ühendab ja inspireerib. Mõõdab ja tunnustab. Turundajate Liit on Eesti turundusmaastiku hääletoru ja alustala. TULI-sse kuulub praegu 85 ettevõtet.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt