Uudised
Kannapöörde teinud Eesti idufirma aitab e-poed kasvule
Aasta tagasi kannapöörde teinud Eesti idufirma TranslateWise tõi turule uudse klienditoe vestlusakna, mida kasutavad juba mitmed tuntud e-poed. Tegu pole robotiga, vaid vahetu vestlusega, mis toimub kliendi ja teenindaja vahel. Firma on juba aidanud teenindada enam kui 10 000 klienti kokku 27 keeles.
INTERVJUU | Natalja Piiskoppel läbilöögist laias maailmas: „Minu jaoks on alati olnud vaid üks võimalus – minna kuni lõpuni.“
Turundaja Natalja Piiskoppel lahkus umbes kümne aasta eest Eestist ning lõi kõigepealt läbi Frankfurdis ja seejärel Londonis. Tema teekond on inspireeriv ja edukas. Loodetavasti annavad Natalja kogemused teistelegi julgust, et oma võimeid kõige paremini realiseerida!
Turundusvaldkonna eripära: välisvärbamise vajadus on endiselt madal
Tartu Ülikooli sotsiaalteaduslike rakendusuuringute keskus (RAKE) viis EASi Work in Estonia programmi tellimusel läbi välisvärbamise hetkeolukorra ja vajaduste uuringu, kust selgus, et välisvärbamise kogemusega tööandjate hulk on kahe aastaga kolmandiku võrra kasvanud ning tänaseks on ligi kolmandik ettevõtteid välismaalt töötajaid värvanud. Samas kinnitas uuring, et turunduse valdkonnas kasutatakse välisvärbvamist endiselt harva.