Uudised
Uuring: kaks aastat pärast sotsiaalmeedia juhendi ilmumist on eksitavate reklaamide hulk Instagramis endiselt suur
Egert Kivisaare bakalaureusetöö „Sotsiaalmeedias reklaami avaldamise regulatsiooni mõju mõjuisiku turundusele Eestis“ lähtekohaks on Turundajate Liidu (TULI) ja Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) töörühma koostatud juhend sotsiaalmeedias reklaami avalikustajale.
GALERII | TULI üritusturundajate kohtumine Erinevate Tubade Klubis
Eile, 29. märtsil korraldas Turundajate Liit (TULI) ja Erinevate Tubade Klubi (ETK) üritusturundajatele meet & greet õhtu. Kohtumisõhtu eesmärk oli üritusturundusagentuuridele (taas) tutvustada Turundajate Liidu värske liikme ETK ruume ja viia end kurssi TULI tegemistega.
INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Taavi Linnamäe: „Tõstame esile tööd, kus on lisaks perfektsusele ja tulemuslikkusele ka midagi rohkemat peidus.“
Kuldmuna 2022 loovkonkursi PR-žürii esimees on ettevõtja ja President Kaljulaidi Fondi tegevjuht Taavi Linnamäe, kel on kommunikatsioonikogemust juba üle 20 aasta.
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad
Eile, 24. märtsi õhtul selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad. Kommunikatsioonitegu on Eesti üks pikimate traditsioonidega erialaseid mõõduvõtmisi, mida korraldab Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit. Konkurss toimub alates 2000. aastast ning toob igal aastal kommunikatsioonipraktikute ette tutvumiseks ja arutlemiseks kolleegide parimad tööd.
TULI veebinar: muusika litsentseerimine ja selle telgitagused (uus kuupäev!)
Kuidas litsentseerida kodumaiste ja välismaiste muusikute loomingut ning millega peaks selle juures arvestama? 6. aprillil kell 15.00 toimuvad veebinari viivad läbi artisti managementi ja muusika kirjatusega tegeleva firma Tier Music esindajad Thea Zaitsev, Sandra Perens ja Marian Moldau.
Kuidas teha sõja ajal vastutustundlikku digireklaami?
Tänane ärev olukord on pea igas eluvaldkonnas nõudnud plaanide kiiret ümbermängimist – olulisemateks märksõnadeks on kujunenud solidaarsus, empaatia ning vastutustundlikkus. Kuidas neid adapteerida ka digikampaaniatesse ning milline on täna vastutustundlik digireklaam, selgitas Httpool Eesti juht Kerttu Talvik.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Annika Oja: „Reklaamis võiks esimesena tunda ära brändi, kellele see tehtud on, mitte agentuuri, kelle tehtud see on.“
Eesti turunduse suursündmuse Kuldmuna reklaamižürii juht on Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. Uurisime Annikalt, millest ta lähtus žürii kokkupanekul, mida peab tähtsaks agentuuri ja kliendi omavahelises koostöös ning kuivõrd oluline võiks olla eri brändidele Kuldmuna konkurss.
Case study: kuidas aitas agentuur kaasa suure suusapeo õnnestumisele
Märtsis kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää.