Uudised
INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.
INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.
INTERVJUU | Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp: uus bränding sai üles ehitatud uudishimulikule tarbijale
28. märtsil tutvustas Tradehouse uut identiteeti ja pandi paika brändimissioon. Nautica keskuses toimunud esitlusel jäi kõrvu kõlama sõnapaar “Pretty Curious”. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp selgitab, mis selle sõnapaari taga peitub ja miks oli brändiuuendus vajalik.
INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Kadi Freja Felt: koroonakriis mõjus loovusele hästi
Kuldmuna 2022 konkursi audio- ja videožüriid juhib Kadi Freja Felt, kes on pärit legendaarsest filmiperekonnast: tema vanaisa Raimund väntas Nõukogude aja kassahitte, isa Ivo on omakorda vaba Eesti üks hinnatumaid produtsente. Kadi on seni keskendunud reklaamfilmide tootmisele ning juhib ettevõtet Get Shot Films.
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu: „Oluline on anda aastaringselt endast parim kõikide klientide projektidega.“
Kuldmuna loovkonkursi üritusturunduse žürii juht on ID Production asutaja Ken Matsalu, kes mõtles juba põhikoolis, et ürituste korraldamisega hakkab ta edaspidi kindlasti rohkem tegelema. Mõeldud-tehtud. Tänaseks on Ken tegutsenud üritusturunduses täpselt 20 aastat.
Dalton agentuur sai kulla Baltikumi suurimal PR-võistlusel Mi:t&Links rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias
Daltoni kommunikatsioonibüroo pälvis Baltikumi suurimal kommunikatsioonitööde konkursil “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022” rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias esimese koha ja sponsorkommunikatsioonis teise koha, olles ühtlasi ainus ettevõte Eestist, kes pääses nii finaali kui ka võitis esikoha.
INTERVJUU | TULI uus liige Primefunnel: „Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja sellele vastavalt tuleb ka turundada.“
TULI perega on liitunud digiagentuur Primefunnel. Ettevõtte turundusjuht Angelo Maiuri räägib mitmekülgsest tiimist, lähiaastate eesmärkidest ja sellest, kuidas nad teistest digiagentuuridest eristuvad.
INTERVJUU | Helen Roonet: „Kui vundament on korras, siis viivad eriarvamused väga heade tulemusteni.“
Helen Roonet unistas juba keskkoolis tööst reklaamiagentuuris. Mõeldud, tehtud – tänaseks on ta valdkonnas tegutsenud üle 20 aasta. Lisaks on Helen Imagine\TBWA tegevjuht ja partner ning TULI juhatuse liige. Põhjalikus intervjuus lahkab Helen oma teekonda reklaamimaailmas ning räägib põhimõtetest, mille alusel ta ettevõtet juhib. Inspiratsiooni leiavad siit paljud!
Uuring: kaks aastat pärast sotsiaalmeedia juhendi ilmumist on eksitavate reklaamide hulk Instagramis endiselt suur
Egert Kivisaare bakalaureusetöö „Sotsiaalmeedias reklaami avaldamise regulatsiooni mõju mõjuisiku turundusele Eestis“ lähtekohaks on Turundajate Liidu (TULI) ja Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) töörühma koostatud juhend sotsiaalmeedias reklaami avalikustajale.