Uudised
TULI uus liige B2B Growth päästab inimeste ja ettevõtete profiile: meie kasvame siis, kui aitame teistel kasvada
Indrek Põldvee otsustas kahe aasta eest, et hakkab päästma ettevõtete ja inimeste LinkedIni profiile. Plaanid on suured: kümne aasta pärast peaks tema firmal ehk B2B Growthil olema esindus igas Euroopa riigis.
Making sense – rahvusvahelised tipptegijad kogunevad Tallinna Botaanikaaias!
„Making sense“ on tagasi! 2021. aasta TULI konverentsile kutsume nii agentuure kui ka turundajaid, et mõelda kaasa ja saada inspiratsiooni rahvusvahelistelt tipptegijatelt. 11. novembril räägitakse Tallinna Botaanikaaias koostööst ja selle viljadest – loomingust, jätkusuutlikusest ja innovatsioonist.
Mida on tarvis edukaks intervjuuks?
Sügisel hoogustub ajakirjanduse, sotsiaalmeedia ja ettevõtluskeskkonna tegevus hüppeliselt. Uudiste toimetused toovad 24 tundi ööpäevas jälgijateni lugusid, mis on aktuaalsed ja jälgijatele olulised. Allikatena kasutatakse nii jagatavad pressiteavet, tarbijate vihjed ja ajakirjanike enda kogemusi, aga ka infovõrgustiku ja sotsiaalmeedia postitusi.
TULI x Initiative veebinar: meediaraport 4
Meediaagentuur Initiative viib septembrikuu viimasel nädalal läbi informatiivse veebinari, kus räägitakse telemaastiku sügisesest hooajast, turunduse automatiseerimise praktilistest võimalustest ning arutletakse selle üle, kuidas positsioneerida analüütilist turundust Eesti konteksti.
LinkedIn reklaamikanalina: kas mõttetult kallis või suure potentsiaaliga?
LinkedIn on tõusev täht sotsiaalmeediaturunduses, sest lisaks mõjukale publikule võimaldab platvorm ka peensusteni minevat sihtimist. Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro toob välja LinkedIn-i turunduse põhilised eripärad.
TULI uus liige Marsaana: milliseid probleeme lahendab uue ajastu ostlemine ehk live shopping?
Marsaana kommunikatsiooniagentuur tuli 2017. aastal Eesti ja Baltikumi turgudele ning on siin korralikult kanda kinnitanud. Soomest alguse saanud ning ka Dubais tegutseva pereettevõte töö käib pigem mööda tänapäevaseid ja tulevikku vaatavaid radu. Üha rohkem tutvustatakse Eestiski põhjanaabrite juures edukalt käima läinud kontseptsiooni live shopping, mida võiks maakeeli nimetada ehk otseostlemiseks. Sellest ja paljust muust rääkisime TULI uue liikme Marsaana Communications töötajate Laura Pesoneni (sales and marketing manager) ja Anu Lillega (country manager).
Httpool kutsub: GoGlobal virtuaalne turunduskonverents toob kokku globaalsed tipptegijad
GoGlobal on ühepäevane virtuaalne konverents, kus turunduse tipptegijad üle maailma jagavad kohalikele ettevõtetele nõu, kuidas sotsiaalmeedia potentsiaali maksimaalselt rakendada. Üritus toimub 29. septembril algusega 13.00 ning on osalejatele tasuta.
INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.