Uudised
Selgusid Eesti Disainiauhindade nominendid, kokku esitati 200 tööd
Juba kuueaastaseks saav Eesti Disainiauhinnad tuleb taas. 2022 Eesti Disainiauhindadele esitati kokku 200 tööd. “Maailm muutub üha keerulisemaks ja sellega seoses suureneb vajadus disaini poolt pakutavate loovate lahenduste järele, mis muudab disaini tähtsamaks kui kunagi varem,” sõnab Eesti Disainikeskuse juht Tiia Vihand.
Tööjõupuudus on töötajate töökoormust tõstnud nii turunduses kui ka mujal
34% töötajatest leiab, et nende töökoormus on aastaga kasvanud, selgus CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemustest. Kõige enam on töökoormus kerkinud toitlustuse ja majutuse valdkonnas ning riigiasutustes töötavatel inimestel.
GALERII | Lõbus hiidlane, piiride kadumine ja võitja napp pääsemine ehk turundajad selgitasid taas parimad tennisistid
Tallink Tennisekeskuses on lahti pääsenud lõvi! Vähemalt selline mulje jääb, kui jälgida ja kuulata tänavu teist korda toimunud TULI turundajate tenniseturniiri MIXD Open. Tegelikult muidugi ükski lõvi 13-kilomeetrilist teekonda loomaaiast tennisehalli ette ei võtnud, saalis on emotsionaalsed spordimehed ja -naised.
PHD Media Estonia projektijuht Johanna Maria Mertsina: rahvusvaheliste klientide ootused on väga paigas
PHD Estonia meediaagentuuri projektijuht Johanna Maria Mertsina sõnul muudavad rahvusvahelised kliendid tema töö põnevamaks, kuid tekivad ka erinevaid väljakutsed. Intervjuus TULI-le avaldab ta, kuidas läheneda erinevast kultuuriruumist klientidele.
Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
KOKKUVÕTE | Üritusturundajate suvi. Martin Rauam: „Ujume igast tormist läbi. Ja kui ei uju, siis torme on ka lummav vaadata.”
Üritusturundajate teguderohke suvi on seljatatud, nüüd on aeg sammuda vastu sügis-talvistele ettevõtmistele. Kas suvi oli edukas? Millised on klientide hirmud? Arutlesime nendel ja paljudel teistel teemadel üritusturundusagentuuride esindajatega. Sõna võtavad: Are Tallmeister (Elamuspank), Mikk Puurmann (Orangetime), Mihkel Lubi (Elamusstuudio) ja Martin Rauam (Jolos).
KIIKAME RAHAKOTTI: Vaata, palju teenivad Eesti turundajad
Statistikaameti palgarakendus on hea ajaviide, kui tööpäev kipub igavaks minema või uudishimu haarab võimust. Võtsime veebilehe ette ning vaatasime, millise brutopalgaga saavad uhkeldada reklaami- ja turundusinimesed. Andmed on selle aasta II kvartali seisuga.
Suvehiti “Pa-pa-pa parim suvi” sünnilugu
Üleöö tuntuks saanud pa-pa-pa parim suvi kummitab siiani paljusid. Miks see pealtnäha armas ja lihtne reklaam pälvis nii palju meie tähelepanu? Miks loodi sellest meeme ning viisijuppi lauldi suurfestivalidel? Eesti Age Creative’i ja Läti McCann Riga koostöös sündinud telereklaami tagamaadest räägivad Age Creative inimesed – projektijuht Sandra Truija ja loovjuht Mart Metsma.