TULI liikmed võitsid mitmeid turundusauhindu
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsi Password esimesel päeval said rõõmustada ka TULI liikmed. Aasta Turundustiimiks kuulutati LHV, Avaliku sektori Grand Prix võitis SA EELK Toetusfond/Kirikufond kampaania, kelle agentuuriks on Taevas Ogilvy. Aasta Turundusteo Grand Prix võitis Pakendikeskus, kelle agentuuriks on Tabasco.
Aasta Turundustiimi tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele enim silma jäi. Mainimist leidsid 45 turundustiimi ning Pakendikeskuse, Orkla Eesti ja LHV konkurentsis jäi peale viimane.
LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets kommenteeris, et auhinna võitmine tähendab nende tiimile suurt tunnustust ja motivatsiooni jätkuvaks tegutsemiseks võetud kursil. “See tõestab, et meie pühendumus, loovus ja meeskonnatöö on olnud edukad,” märkis ta ja lisas, et nende tiimi oskus olla paindlik ning suund olla julge ja vaheti ka terav, on olnud nende trumpkaardid, mis aitavad neil silma paista ja saavutada soovitud tulemusi.
Kirikufondile tõi võidu järjepidev ja selge turunduskommunikatsioon koostöös väga tugevate partneritega.
Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul märkis, et võit on tunnustus annetajatele ja fondi liikmetele ning südameis on tänutunne. “Me ei taasta vaid hooneid, küll aga soovime panustada hingerahusse ja -tervisesse, pakkuda nii noortele kui vanematele vaimset telge, tuge ja toetust,” lisas ta.
Aasta Turundusteo Grand Prix võitja valimine oli žürii esimehe Karl Niilo sõnul paras peamurdmine. Pakendikeskus torkas silma julgete ideede ja erakordse loovusega.
“Nad on tõestanud, et turunduses tuleb piire nihutada ja oma “stiili” leidmine on võti,” ütles Niilo.”Just see julgus, eristumine, kiirus ja ajastus tõid neile võidu. Nende töö inspireerib kogu sektorit piire nihutama ja heas mõttes hullu panema – turundus ei pea kuiv olema.”
Toimetas: Siim Kera, TULI