Uudised
ÜMARLAUD | Teadmatus, võimalikud tootmispausid ja värske vaade ehk mainekad Eesti ettevõtted mõtisklevad kriisi üle
Kriisist ja raskest talvest on praeguseks rohkelt räägitud ning küll jõutakse veel rääkida. Seda, mis saab, ei tea keegi. Palusime tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhtidel olukorra üle arutleda. Kuidas muutub sel keerulisel ajal nende turundus?
TULI TASKUHÄÄLING | Johan Kallas: „Soovitus alustavatele disaineritele: toimetage ka enda brändide ja ettevõtetega – see sunnib hoopis teistmoodi mõtlema ja ka kliente paremini mõistma.“
Auhinnatud loovjuht ja disainer, Öölooma ja agentuuri Good Bits Studio üks vedajaid Johan Kallas jagab oma mõtteid ja kogemusi. Juttu tuleb disainitrendidest, liiga sarnastest loovlahendusest, kuidas portfoolio võiks olla avaldatud, mida valdkonna organisatsioonid ja liidud võiks veel ära teha, kas ja kui palju üldse osatakse lugusid jutustada ja paljust muustki huvitavast. Välja antakse ka n-ö Johani Grand Prix ja mitu lisaauhinda.
ARVAMUS | Kirjanik Triin Katariina Tammert: ehk tasuks Eestiski turundada paiku ja tooteid kirjanduse ning filmi abil?
Ilukirjandusest turundustööriistana mõtlemine tundub esmapilgul natuke nagu pühaduseteotus – ühe puhul on tegu kõrgkultuuri ja teise puhul müügitekstidega. Aga just nimelt tekstilisuses peitub kokkupuutepunkt.
CANNES’I TRENDID | Vaata, kuidas kaasata kampaaniatesse erinevaid kogukondi
Viieosalise sarja viimases artiklis toome välja viienda trendi, mis peaks kõnetama igaüht, sest räägib kõikide inimeste kaasamisest. Cannes Lionsi võitjate seas oli näha, et paljud organisatsioonid on muutmas maailma kaasavamaks ning ligipääsetavamaks.
INTERVJUU | Andreas Kaju META ja Rud Pederseni ühinemisest: saame uueks arenguetapiks energiat ja inspiratsiooni
Eile sai avalikuks, et Euroopa suurim avalike suhete ja kommunikatsiooniettevõte Rud Pedersen Group omandas osaluse Meta Advisory Group’is (META). Tehingu käigus ühinesid hinnatud PR-agentuur META ning Rud Pedersen Eesti. META kaasasutaja ning ühinenud ettevõtte juhtivpartner Andreas Kaju avas põgusas intervjuus tehingu tausta.
Turundajate võim, 35 000 väikest otsust ja brändide tühjad lubadused ehk Making Sense’i konverentsi kõige põnevamad jutupunktid
Novembri alguses toimus Erinevate Tubade Klubis efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskendunud konverents Making Sense. Teeme TULI selle kuu ühest tippsündmusest väikese kokkuvõtte.
TULIUUS LIIGE | Disney Baltikumi turundusjuht Sille Ruus: raskel ajal võidab see, kel on rohkem pakkuda ja selles osas on Disney+ eelisseisus
Miki Hiir on nüüd TULI liige! Mitte päris, aga põhimõtteliselt. TULI värske liikme The Walt Disney Company Baltikumi turundusjuht Sille Ruus räägib intervjuus, kuidas on startinud juunis Eestisse jõudnud Disney+ ning mis voogedastuse maailmas üldse toimub.
TULI TASKUHÄÄLING | Priit Liiv: “Olime esimesed, kes Barack Obamaga kokkuleppele said, aga teadsime, et taustal oli läbirääkijaid veel – oli ajaga võidujooks, kes saab enne esinemise välja kuulutada.”
Külas on Põhjamaade ja maailma ühe silmapaistvaima juhtimis- ning ärikonverentsi Nordic Business Forum partner ja tegevjuht Priit Liiv. Ta avab tänaseks üle kümnendi kvaliteetseid elamusi ja maailmakuulsaid esinejaid pakkunud konverentsi korraldamise tagamaid ning edasisi plaane.
CANNES’I TRENDID | Tutvu töödega, kus tehnoloogia toetab loomingulisi lahendusi
Tehnoloogial on väga oluline roll loominguliste kontseptsioonide teostusel – Cannes’i festivali raportis väljatoodud neljas trend on “Tech In Service to The Idea”.
Žürii tõi paljude tööde puhul välja, kuidas tehnoloogia muutis kogemuse märgatavalt paremaks ja toetas loomingulisi ideid. Võtame näiteks tehnoloogia, mis võimaldas McEnroe vs McEnroe puhul tennisist John McEnroe’l iseenda avatari vastu tennist mängida.
Tabasco pälvis maailmakuulsal Epical kaks nominatsiooni
Selgunud on Epica Awards 2022 nominendid. Eestist ainsana pääses maailma ühel kõige prestiižsemal loovuskonkursil finaali reklaamiagentuuri Tabasco töö “Verised näpujäljed” ja seda koguni kahes kategoorias.
Eesti Hematoloogide Seltsi tellitud reklaami leiab nii “meediainnovatsioon – traditsiooniline meedia” kui ka “erioskused: trükimeedia” shortlistist.