Uudised
20 parimat AI turundustööriista, mille abil oma ettevõtet 2023. aastal kasvatada
Tehisintellekti (AI) kasutamine turunduses on jõudnud peavoolu. Raske oleks leida ettevõtteid – nii suuri kui ka väikeseid –, mis ei kasuta oma brändi või toodete reklaamimiseks parimaid AI turundustööriistu. Toome sinuni mõned populaarsed tööriistad.
Tere Tallinn! Baltic Brand Forum toimub sel aastal Eestis
Viiendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 22. septembril Tallinnas, Fotografiskas. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid 6 erinevast riigist. Päeva lõpus autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.
INTERVJUU | Jolose edu võti on tiimitöö: kui kolleegil hakkab kumm tühjaks minema, laenatakse pumpa
Kalakotlettidest, pingest ning jätkusuutlikkuse standarditest jutustavad Jolose loovjuht ja loovtiimi juht Melissa Mühlberg ning projektijuht ja produktsioonitiimi juht Kadi-Liis Allen. Miks me sellest kõigest räägime? Ikka seepärast, et Jolos tunnistati Kuldmunal juba neljandat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks.
INTERVJUU | Optimist Digitali juht Andrei Maksimik: erilist tööd tehes peab natuke hirmus olema
“Räägitakse ainult numbritest ja sihikutest, aga kui kõik loevad sama hästi numbreid, siis oleme algpunktis tagasi,” räägib Optimist Digitali juht Andrei Maksimik. Intervjuus tuleb juttu loovusest, jaburdustest ning piiridest.
Viimane võimalus! EBS Turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) soodushind kehtib 16. juunini
Koolitusvaldkonnas tuleb turu trendidest eespool käia. TUJU arenguprogramm, mis stardib sel sügisel viiendat korda, on täiendatud koosloomevestluste, edasi- ja tagasiside temaatika juhendamisega ja täiesti uue teemana on programmis innovatsiooni juhtimine. TUJU arenguprogrammi soodushind kehtib 16. juunini.
Case study: Astri Grupi “TEO TAHE” kampaania oli AI tegu
Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema. Samamoodi on AI teema. “Kui juba keskkonnast ja roheteemadest räägime, siis tundus ainuõige võtta olulisel määral töökaaslaseks AI, et toota vähem rekvisiite, mida eraldi pildistamise jaoks oleks vaja läinud,” selgitab tehisintellekti kaasamist Astri Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Vapajeva.
Hiiumaa turismiklaster alustas teavituskampaaniat “Õpi päriselt puhkama!”
Loovlahenduse autor agentuur Lennuk lähtus sellest, kuidas luua kampaanias sümbioos moodsast arengukeskusest ja vaimurikkast ürgpaigast. Kuidas siis ikkagi õigesti puhata? Vastuseid jagab agentuur Lennuk juht Anna Peterson, Hiiumaa turismiklastri juht Kristel Üksvärav ja Peaasi.ee juht Anna-Kaisa Oidermaa.
Selgusid 2023. aasta vastutustundlikud ettevõtjad
Eesti kõige vastutustundlikumad asutused said eile kvaliteedimärgised, millega tunnustatakse ühiskondliku, keskkonna ja juhtimisliku tegevuse poolest silma paistnud tööandjaid. Kokku oli Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi (VEF) indeksi märgise saajaid tänavu 49, lisaks jagati Kai kultuurikeskuses toimunud üritusel välja ka kolm eriauhinda.
INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.