Uudised

INTERVJUU | Janika Ritson: edu toob mitte suur rahakott, vaid pühendunud meeskond ja loovad ideed
Mullu võidutses TULImustal projekt nimega “Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon”, mis oli parim tulemusturunduse kategoorias ning haaras endale ka Grand Prix. Töö teinud Agenda PR-i partner Janika Ritson jagab soovitusi, milline on hea TULImusta töö.

KÕIK ESINEJAD TEADA! Vaata, keda Making Sense’i konverentsile kuulama tulla
Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduva Making Sense’i konverentsini on jäänud mõni nädal. Üritus toimub juba 9. novembril Erinevate Tubade Klubis. Praeguseks on selgunud kõik seitse esinejat, neli teemat ning paneeli koosseis.

DAGMAR LAMP | Kalli koolituse asemel: paljastan sulle enda 5 parimat ChatGPT trikki
AI-tööriistade plahvatuslik areng viimase aasta jooksul on mõjutanud mitmeid valdkondi, muidugi ei ole sellest puutumata jäänud ka kommunikatsioon, sotsiaalmeedia ja turundus. Oleme Eestiski näinud mitmeid näiteid, kuidas AI-ga on loodud sotsiaalmeedia kampaaniapilte ning humoorikalt alt mindud. Teravam silm eristab ChatGPT loodud postituse inimese omaloomingust kiirelt ning erinevaid koolitusi, mis lubavad sind AI-maailmaga tuttavaks teha, vupsab välja nagu kitsemampleid pärast vihma. Ja muidugi maksavad need koolitused raha.

Tabascoga liitunud Markko Karu ei taha olla viiulimängija võistluspurjekal
Reklaamiagentuuri Tabascoga liitus 16. oktoobril strateegilise disainiüksuse juht Markko Karu, kel on üle 25 aasta kogemust erinevate äriliste väljakutsete lahendamisel ja organisatsioonide visuaalse kommunikatsiooni konsulteerimises.

Tutvu TULImusta žüriiga: mida rohkem oskame optimeerida ja mõõta, seda loomingulisemalt peame lähenema, et tulemused ära tuua
Kes otsutavad, kas sinu töö saab TULImustalt auhinna või mitte? Tutvustame TULImusta tänavust žüriid ning laseme igal liikmel vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad. Töid saab esitada 25. oktoobrini ning võitjad selguvad 9. novembril.

GOLDEN DRUM | Maagial tuleb lasta juhtuda. Sloveenias räägiti AI-st, Netflixist, tunnetest ja jätkusuutlikkusest
Turundajate Liidu esindus käis möödunud nädalal Sloveenias, et vaadata oma silmaga, mida kujutab endast rahvusvaheline loovusfestival Golden Drum.

TULIUUS LIIGE | Nexd vallutab Aasiat: tahame tekitada mõtteviisi, et reklaamid pole pahad, nõmedad ja igavad
Samsung, Disney, Carlsberg, IKEA, Lego, McDonald’s, Gucci, Volkswagen, Burberry, Chanel, Dior, Armani. Tavaliselt pole hea artiklit nimekirjaga alustada, aga teeme TULI uuele liikmele Nexdile erandi.

Rainer Olbri: kasulikud mõtteterad turundusinimeste festarilt Baltic Brand Forum 2023
Olen viimasel ajal endaga natuke jännis olnud ja võib öelda, et sattusin saatusekaaslaste konverentsile Baltic Brand Forum 2023 enda jaoks õigel ajal. Läksin sinna loomingulist lisapauku otsima ja leidsin hunniku mõtteid, mida endaga kaasa võtta, kirjutab Testlio loovjuht Rainer Olbri.

SUUR LÕPUINTERVJUU | Fraktal paneb uksed kinni. Tajo Oja: tahtsime lõpetada enne, kui entusiasm kaob
Novembri keskpaigas astuvad Fraktali töötajad viimast korda Tallinna vanalinnas asuvasse kontorisse. Rohkelt Kuldmune ning teisi auhinde võitnud tunnustatud disainiagentuur lõpetab. Ettevõtte partnerid Tajo Oja ning Martin Voltri annavad aru, miks selline otsus tehti.

ARVAMUS | Joel Volkov: riigiasutustes on turundus ja kommunikatsioon jätkuvalt tugiteenus ning see tekitab probleeme
Miks riigiasutuste kommunikatsioon ja turundus alati kriitikutele hambusse jääb? Sellest kirjutab TULI juhatuse liige ning Tanki partner Joel Volkov.

Powerhouse kutsub mõtisklema, kuidas tõsta PR-teenuse hinda. Janek Mäggi: võib-olla teeb valdkond liiga piiratud ampluaaga tööd
17. oktoobril võõrustab kommunikatsioonibüroo Powerhouse kõiki TULI liikmetest huvilisi, et rääkida ja arutleda teemal “Kuidas tõsta PR-teenuse hinda?” Uurisime ettevõtte juhilt Janek Mäggilt, kellele üritus mõeldud on ning mida seal täpselt räägitakse.

INTERVJUU | Marek Reinaas Eesti reklaaminduse algusajast: kõik sõltus sellest, kui usutav sa mingi absoluutse jama mahamüümisel olid
Marek Reinaasiga on lõbus vestelda. Olgu teema kuitahes tõsine, paar nalja poetab ta ikka jutu sisse. Kunagise reklaamiärimehe ning praeguse riigikogulasega võtame ette Eesti 200 skandaalid, riigikogus oksendamise, mõttetud hallid pintsakud ning ajad, mil agentuurides töötasid inimesed, kes ei teadnud, mida nad teevad.

Tihe heitlus! Suurim konkurents vaba ametikoha nimel on turundussektoris
Võrreldes eelmise aastaga on ühele tööpakkumisele kandideerivate inimeste hulk märgatavalt kasvanud. Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus kõikide valdkondade tööpakkumistele keskmiselt 24 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number juba 39, näitab cvkeskus.ee statistika. Võrdlusena, 2020. aasta tervisekriisi ajal konkureeris ühe ametikoha nimel aga koguni 59 töövõtjat. Muideks, turunduses on see number praegu veelgi suurem.