Uudised

Esimest korda jagati auhindu Baltikumi võimsaimatele kaubamärkidele ja mõjuisikutele
3. oktoobril Riias kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands
Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid ja populaarseimaid
kaubamärke. Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank,
kes tunnustati Baltikumi parimaks kaubamärgiks, aga ka igas riigis individuaalselt.
Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt
teisel ja kolmandal kohal.

Kolm võimalust jälgida Nordic Business Forumi otseülekannet Eestis
Põhjamaade suurim ärifoorum Nordic Business Forum alapealkirjaga “Growth” leiab aset 9. – 10. oktoobril Helsingis. Piletid üritusele on tänaseks välja müüdud, aga kui soovid ikkagi saada ideid, kuidas oma äri kasvatada, jälgi Eestist lahkumata NBF-i otseülekannet. Selleks on kolm võimalust, kaks neist Tallinnas ja üks Viimsis.

Algas sotsiaalkampaania „Vanus on väärtus“
Täna, rahvusvahelisel eakate päeval algas sotsiaalkampaania „Vanus on väärtus“ mis tõstab esile vanemaealisi töötajaid ning aitab positiivsete lugude abil tugevdada nende eneseusku ja motivatsiooni. Samuti on üheks eesmärgiks julgustada tööandjaid ja ühiskonda märkama ning tunnustama kogemuste ja elutarkusega töötajaid. Kampaania käigus tutvustatakse ka 2021. aastast jõustuva I samba pensionireformi muudatusi.

TULI järelkasvu töögrupp pakkus välja liitpraktika idee
24. septembril kohtusid Tallinna Ülikoolis TULI järelkasvu/õppekavade töörühma liikmed Eesti agentuuride esindajatega, et täpsustada õppekavade kitsaskohti, kaardistada agentuuride ootusi ülikoolide suhtes ja arutleda üheskoos tulevikuvajaduste üle.