Uudised
Velveti investeering noortesse: Vähem vaimset prügi
Tänavune Kuldmuna on pühendatud noortele, mistõttu väärivad suuremat tähelepanu ka kõik need, kes eriti hoolsalt seisavad järelkasvu arengu eest. Disainiagentuur Velvet tõdeb, et kuigi noorte järjepidev juhendamine võib agentuurile maksma minna koguni kümneid tuhandeid eurosid, toob see kokkuvõttes siiski kasu.
Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
Hiina brändide kliendikogemus on ülimugav ja “hõõrdevaba” ning inimesed saavad kõik oma asjad aetud WeChati või Alibaba keskkonnas. Samuti ei ole Hiina brändid ainult toote- või teenusepakkujad, vaid partnerid, kes aitavad tarbijaid igapäevaelus. Mida on Eesti turundajatel nende kogemusest õppida?
Kaspar Korjus: Mind motiveerib planeet Maa
Pärast nelja edukat
aastat eelmisel kuul e-residentsuse juhti ametist lahkunud Kaspar Korjus jagab
oma edulugu ja õppetunde. „Iga ettevõte, mis Eestisse tuleb, annab meile
väärtust juurde. Iga uus inimene, kes Eestist hoolib ja Eesti kultuuriga seotud
on, tugevdab meie julgeolekut. Iga välismaalane, kellel on uus äriside Eestiga,
loob meie riigile rohkem võimalusi,“ ütleb ta.
Janno Siimar: Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
Meil jalutavad geeniused tänaval ja julgen väita, et neid on per capita rohkem kui kusagil mujal. Tee igaüheni neist on vaid paari telefonikõne kaugusel. Mis aga teeb meile suure karuteene, on usu puudumine sellesse tõsiasja. Me ei tunne ega käitu maailma valitsejatena ja sestap me seda ka ei ole.
Taevas Ogilvy toetab Kuldmuna noortekonkurssi 10 000 euroga
Tänu Taevale! Reklaamiagentuuride Liidu asutajaliige ja pikaajaline president, Taevas Ogilvy juht Rein Iida ja loovjuht Lauri Tikerpe räägivad, miks Taevas otsustas Kuldmuna noortekonkursi korraldamist ja auhinnafondi 10 000 euroga toetada ning mis ootab ees tänavu Taeva Pesamuna nime kandva konkursi osalejaid ja võitjad.