Uudised
Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.
31. oktoobri hommikul saab Fotografiskas kuulata Eesti armastatuimate brändide lugusid
Milline on Eesti unikaalseim bränd? Milline on kõige inimsõbralikum Eesti bränd? Mida toob brändingu tulevik? Sellest kõigest kuuled 31. oktoobril BalticBrandTalks.ee hommikuseminaril Fotografiskas ja pärast seda saad külastada näitust “Tõde on surnud”.
TULI soovitab. Lauri Tikerpe: Suur osa inspiratsioonist tuleb valdkonnast väljast
„Suur osa inspiratsioonist tuleb valdkonnast väljast (olles samal ajal ka pingemaandaja ja rekreatsioon). Copywriteri jaoks on vist loomulik, et lugemus määrab suure osa tema kirjutamisoskusest ja inspiratsioonist. Nii. huvitab mindki tihti kirjaniku keelekasutus vaat et rohkemgi kui lugu,“ räägib Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe. Kolmas lugu sarjast “TULI soovitab”, kus TULI liikmed jagavad valdkonnapõhiseid ja -väliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui muu inspireeriva kohta.
Helsingi lennujaam on võtnud uute koduturgudena sihikule Tallinna ja Peterburi
Soome lennujaamu haldav Finavia eelistaks näha eestlasi
Riia asemel läbi Helsingi maailma minemas. Tallinnas on käimas juba teine Helsingi
lennujaama turunduskampaania viimase aasta jooksul. Lähemalt räägib Finavia kommunikatsioonipartneri Miltton New
Nordics tegevjuht Annika Arras.
Selge sõnumi konkursile saab töid esitada kuni reedeni
Kuni 18. oktoobrini saab aadressil selgesonum.ee
esitada kandidaate selge sõnumi auhinna võistlusele. Juba kuuendat aastat
tunnustatakse Eestis selge sõnumi auhinnaga neid ettevõtteid ja
organisatsioone, kelle avalik info on selge ja arusaadav ning lähtub eelkõige
kasutaja vajadustest.