Uudised
Tööandja algatusel töölt lahkunute arv kasvas hüppeliselt
Statistikaameti andmetel oli tänavu teises kvartalis Eesti ettevõtetes, asutustes ja organisatsioonides 8088 vaba ametikohta, mis on 28% vähem kui eelmisel aastal samal ajal. Tööle võeti 39 540 inimest ja lahkujaid oli 50 184, kellest iga neljas taandus ametist tööandja algatusel.
EASi turismiarenduskeskus: suvisel siseturismi kampaanial oli selge mõju Eesti inimeste reisimisele kodumaal
Eile selgunud turismistatistika järgi kasvas Eestis majutusettevõtetes ööbinud siseturistide arv eelmise aasta juuliga võrreldes 8% ja nende ööbimiste arv 7%. Kasvu mõjutas muu hulgas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse edukas siseturismi kampaania.
EAS-i uus meistriklass aitab kriisis ootele pandud tooted muutunud turule tuua
Kriisis kasvamise meistriklass aitab ettevõtetel kriisis kasvada ja keeruliste aegade tõttu pausile pandud toode või teenus siiski edukalt turule tuua. Programm on praktiline ning hetkeolukorda arvestades hea võimalus paljudele ettevõtetele, kes on küsimuse ees – kuidas edasi?
Eesti Disainiauhinnad 2020 võitjad, Kuldmuna 2020 Grand prix ja Elutööpreemia kuulutatakse välja 18. septembri õhtul toimuval virtuaalgalal
Eesti Disainiauhinnad (EDA) 2020 virtuaalgalat saab jälgida 18. septembri õhtul Eesti Disainiauhinnad Facebooki lehel või Eesti Disainikeskuse YouTube‘i kanalis. Füüsiliselt saab auhinnatud töid näha Viru Keskuse aatriumis. Lisaks disainiauhindadele antakse EDA galal üle ka Kuldmuna Grand prix ja Elutööpreemia.
Aivar Voog: kõikide kriiside ühisosa on uue kriisi pidev ootus
Kevadel tuli koroonaviirus, aga mis seal ikka, oleme näinud hullemaidki kriise, sest mõne aastakümne eest oligi vaid üks suur ja lõputuna paistev kriis. Kantar Emori juhtekspert Aivar Voog annab ülevaate, kuidas on 30 aasta jooksul Eestis muutunud tarbijakäitumine ja majandus tervikuna.
Mängustatud digiturunduskampaaniate platvorm Adact kaasas veerand miljonit eurot
Idufirma Adact tuli turule kevadel, mil turunduseelarved olid kärbitud, aga suutis vaatamata kõigele eriolukorra ajal oma kuukäibe 3000 euro suuruseks kasvatada. Eesti äriinglite võrgustiku EstBAN investorid valisid tänavusel ettevõtluskonverentsil Latitude59 Adacti parimaks varase staadiumi idufirmaks ja ettevõttesse investeeritakse koos kaasinvestoritega 250 000 eurot, mille toel laienetakse välisriikidesse.
Pardiralli 2020: Eesti kõigi aegade edukaim heategevuskampaania
Pühapäeval 7. korda toimunud heategevuslik üritus Pardiralli, mis kogub raha vähihaigete laste ja nende perede toetuseks, tegi sel aastal vaatamata formaadimuutusele (või just tänu sellele) kõigi aegade rekordi, kogudes 414 564 eurot. Kampaania ületas isegi Jõulutunnelit, mille abil koguti eelmise aasta lõpus psüühiliste traumadega laste heaks rekordiliselt pea 400 000 eurot.
Loovusfestivalide tasuta live ülekanded 2020
Mitmed suured rahvusvahelised festivalid ja konverentsid on kolinud koroonakriisist tulenevate piirangute tõttu online’i ja on tänavu tasuta saadaval. Mis teha, kui rahvast kokku tuua ei tohi, aga sihtrühmaga sidet kaotada ka ei taha. Siinkohal ülevaade lähiajal toimuvatest põnevamatest üritustest.
Eestisiseselt telliti suvel pakiautomaatidesse pea kolmveerand miljonit pakki rohkem kui aasta varem
E-kaubanduse Liidu andmetel liikus juunikuus kolme Eesti pakiautomaatide firma (DPD, Smartpost ja Omniva) vahendusel Eestis 771 750 pakki, mis on 85% rohkem kui 2019. aasta juunis. Korralik kasv jätkus ka juulis, mil liikus 753 209 pakki, mis on 60% rohkem kui 2019. aasta juulis.