Uudised

Neway lõi Convertalile uue brändi ja kodulehe
Digiturunduse agentuur Convertal sündis 2009. aastal, kui kaks sõpra Fred Koppel ja Taavi Raidma asutasid ettevõtte, mille eesmärk oli viia Eesti ettevõtete äri suurte otsingumootorite reklaamidesse. Sealt edasi läks Convertal käima samas tempos kogu muu digimaailmaga: kiirelt ja kõrgelt.

Eesti Parima Toiduaine konkursil selgusid esimesed tiitlivõitjad
Tänavune Parim Piimatoode on Farmi jogurtine toorpuder mustikate ja chia seemnetega, Parim Valmistoode Saarioinen Eesti Mamma kaera-õuna pannkoogid, Parim Pagaritoode Leiburi Röst kaerajuuretisega, Parim Magustoit Premia 40% vähema suhkruga mango-passionvilja koorejäätis ning Parim Kaste Salvest Vegan majonees.

ARVAMUS. Ranno Pajuri: Eesti seadused on täitmiseks nii Läti reklaamiagentuurile kui ka rahvusvahelisele ettevõttele
Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri Tele2 reklaamikampaaniast. Lisatud Tele2 turundusdirektor Ines Estrini kommentaar.

Veel kuu aega saab kandideerida Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursile
29. juunini saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursile, mis tunnustab Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid. Eesti Disainiauhinnad 2020 toob avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.

Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania
Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.

E-poe müük langustrendis? 8 soovitust müügi kasvatamiseks
Eriolukord on läbi, füüsilised kauplused taas avatud ja tarbijad kasutavad hea meelega võimalust külastada tavapoode, kus saab rõivaid selga proovida ja oma käega puuvilju valida. Kui kriisi tulipunktis olid ostjad tänulikud iga uue avatud e-poe eest, siis nüüd tuleb tootjatel ja kaupmeestel rohkem vaeva näha selleks, et tihedas e-poodide ja tavakaupluste konkurentsis müüki hoida.