Uudised

Turundusinnovatsioon: Leadoo MT tõi turule rääkivad veebibännerid
Veebikeskkondade tulemuslikkusele keskenduv turundustehnoloogia ettevõte Leadoo Marketing Technologies lansseeris möödunud nädalal uue ajastu bännerreklaamid ja veebikeskkonna andmete analüütikatööriista. Lähemalt räägib innovatsioonist Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.

TULI uus liige JCDecaux: välimeedia auditoorium on kiiresti taastumas, võib pöörduda tagasi tavapärase pikkusega kampaaniate juurde
„Meie deviis on, et kui välimeediast ei ole abi, siis oleme meie esimesed, kes seda ütlevad,“ räägib hiljuti Turundajate Liidu liikmeks astunud JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.

Tere ja Farmi lähevad juunis kogu kontoriga põllule maasikakorjamise talgutele
Tere ASi ja Farmi Piimatööstuse ASi kontoritöötajad otsustasid juuni teises pooles, maasikate valmimise kõrgajal, minna appi maasikaid korjama. Põllule läheb 50 kontoritöötajat, kelle eesmärk on korjata üheskoos vähemalt üks tonn maasikaid.

Uuringu tulemused: 78% turundajatest ei taha enam täielikult kontoritööle naasta
Viimased kuud on paljudele kontoritöötajatele loonud võimaluse töötada paindlikumalt kui kunagi varem. Värskest küsitlusest selgub, et rohkem kui iga teine töötaja (53%) ei soovigi enam täielikult kontoritööle naasta ja ootab kaugtöö võimaluse jätkumist.

Httpool sai Snapchati müügiesindajaks 15 Euroopa riigis
Meediaplatvormide reklaamihaldusega tegelev Httpool on nüüdsest suhtlusvõrgustiku Snapchat müügiesindaja 15 Euroopa riigis: Austrias, Šveitsis, Soomes, Poolas, Rumeenias, Kreekas, Tšehhis, Slovakkias, Ungaris, Sloveenias, Horvaatias, Bulgaarias, Leedus, Lätis ja Eestis.