Buduaari brändijuht on Katrin Tust
19. aprillil asus Buduaari brändijuhi ametisse Katrin Tust.
Brändijuhina juhib Katrin Tust Buduaari toimetust, koordineerib Buduaari veebiplatvormi tööd, arendab Buduaari tooteid ning seisab hea ajakirja Buduaar valmimise eest.
„Mul on suur rõõm, et TV3 Grupiga on liitunud taas üks särav ja võimekas inimene, kes vastutab edaspidi Buduaari brändi-, äriarenduse ja toimetusega seotud eesmärkide eest. Katrin Tusti eelnev töökogemus annab selleks väga head eeldused ning usun, et meid ootab ees edukas koostöö,“ märkis TV3 Grupi Eesti tegevjuht Signe Suur.
Katrin Tust on omandanud bakalaureusekraadi TalTechi majandusteaduskonnas, läbinud Postimehe Ajakirjanduskooli I lennu ning täiendanud end psühholoogia valdkonnas Tallinna Ülikoolis. Ta on töötanud turundus- ja levijuhina Ajakirjade Kirjastuses ja turundusjuhina Postimees Grupis.
Toimetas: Silja Oja, TULI
TV3 on TULI (Turundajate Liidu) liige.