Uudised
MIXD otsib full stack arendajat
Tunned, et oskaksid lahendada enamikke probleeme veebiarenduses? Teed rõõmuga mõne projekti ise valmis? Oled abivalmis ja hea meelega aitad kolleegi või klienti? Valdad PHP, CSS, HTML ning JavaScripti? Sinu portfolios on tubli hulk Wordpressi põhiseid töid? Omad kokkupuudet veebianalüütika seadistamisega? Kui 5/6-st on vastuseks “Jah”, siis võta kindlasti ühendust!
Kodanikualgatus kutsub riiki üles otsustusvabadust austama
Kas sinu lapsed kasvavad samamoodi nagu sina aastaid tagasi? Ilmselt mitte. Maailm muutub. Käskude ja keeldude ajastu on minevik. Me soovime, et meie lapsed õpiksid oma ebaõnnestumistest ning kasvaks inimesteks, kes suudaksid iseseisvalt mõelda. Kas pole kummaline, et ajal kui laste kasvatusmeetodid muutuvad loomingulisemaks ja vabamaks, keelatakse täiskasvanud järjest rohkem?Sel nädalal alanud kampaania „Ise otsustan“ pöörab tähelepanu kodanikuvabadusi kitsendavale piirangupoliitikale ja Eesti majanduskeskkonna ülereguleeritusele. Algatusega on oodatud liituma kõik, kes soovivad kaasa rääkida otsustusvabaduse suurendamise teemal. Kampaania loovagentuur on Havas.
All Media Baltics uuendas visuaalset identiteeti ja viis kõik oma brändid TV3 alla
1. detsembril liideti kõik All Media Baltics kaubamärgid meediabrändi TV3 alla. Tegemist on osaga suuremast muutusest, mille raames AMB tahab oma kaubamärke rohkem TV3ga siduda. Loovtöö autoriks on Läti reklaamiagentuur Overpriced. Grupi ja telekanali uus slogan on “Parim meelelahutus algab Kolmes!”.
IMPACT 80/20 pakub tööd projektijuhile / turundusstrateegile
Soovime agressiivselt kasvada nii Eestis kui ka piiri taga. Eeldame, et sa ei ole lihtsalt suurepärane projektijuht, vaid suudad vastavalt partneri vajadustele strateegiliselt kaasa mõelda ning tunned end turundus- ja reklaamimaastikul nagu kodus. Usume, et antud ametikoht on maailma parim ärikool.
Web Summit: keskkonnasäästu tasub vaadata ärivõimaluse, mitte koormana
Tanki digisuuna juht Irina Piiskoppel ja
tegevjuht Marge Kari käisid novembri algul Lissabonis iga-aastasel Web Summitil.
Traditsiooniliselt on konverentsi fookuses tehnoloogia ning selle rakendamine erinevates
valdkondades – tervis, autondus, finantsid, jaekaubandus, turundus jne. Seekord
jäid märksõnadena kõlama hoopis koostöö, väärikus, terviklikkus, inimlikkus ja jätkusuutlikkus.