Uudised
Muudatused Tallink Grupi müügi- ja turundusvaldkonnas
Tallink Grupp teatas täna, et selle aasta lõpus on grupi müügi- ja turundusdirektori ametikohalt otsustanud lahkuda Margus Hunt. Hunt on ettevõtte müüki ja turundust juhtinud 2015. aastast ning on tänaseks otsustanud teha ametialaselt väikese pausi ning pühenduda rohkem perele ja muudele tegevustele. Samal ajal teatas kontsern, et 13. jaanuarist liitub ettevõttega senine AS Orkla Eesti brändijuht Kristi Männik, kes asub Tallink Grupi brändi- ja turundusjuhi ametikohale.
Taevas Ogilvy PR korraldas KFC restorani avamise Ülemiste keskuses
29. novembril toimunud avamine oli suunatud
meediale, mõjuisikutele ja olulisematele koostööpartneritele, et anda teada KFC
senisest edust Eestis, edasistest kasvuplaanidest ja eesmärkidest: lähima kolme
aasta jooksul avatakse Baltikumis ligi 20 uut restorani. Lisaks said huvilised
tutvuda KFC köögipoolega ning degusteerida restorani erinevaid tooteid. Oluline
oli saavutada sündmusele suur meediatähelepanu ja viia KFC plaanid ja eesmärgid
avalikkuseni.
Suunamudijad kogusid heategevuse nimel võidu kohvipuru
Novembri
viimastel nädalatel võtsid suunamudijad Näljane Nelik, Kätlin Võsu ja Kai
Kodasma vastu Pauligi väljakutse koguda võidu kohvipuru, millest toodetud
roheline energia annetatakse elektri näol Haiba Lastekodule. Kampaania loovidee
ja teostus: Liilit Kirss ja Kristi Hürri, Taevas Ogilvy PR.
Taivi Koitla lahkub Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektori ametist
11 aastat Viru Keskuses töötanud Taivi Koitla
lahkub ettevõttest. „Kindlasti
jätkan valdkonnapõhiste konsultatsioonidega ja panustamisega mitme
mittetulundusühingu tegevusse. Lisaks puhkan mõned nädalad ja alles siis
otsustan, millise täiesti uue väljakutse vastu võtan,“ ütleb ta.
75 tasuta ja kasulikku tööriista turundaja jaoks
Tööriistu, mis saavad turundaja elu lihtsamaks muuta, on palju. Kahjuks on paljud neist tasulised. Mida teha, kui eelarve on
piiratud? Õnneks on saadaval ka tasuta või osaliselt tasuta tööriistu. Paljud
teenusepakkujad töötavad freemium mudeli alusel. See tähendab, et teenuse
baasversioon on tasuta, aga edasijõudnute funktsioonid juba lisatasu eest. Väikeettevõtja
jaoks annab ka baasversioon piisavalt palju võimalusi, et oma äri arendada.