Uudised

Piret Mürk-Dubout: kriisiaeg sundis Tallinki looma kaks majasisest agentuuri
“Kriisiaeg andis kinnituse juba varem kavandatud otsusele luua kaks majasisest agentuuri: üks meediaplaneerimise ja teine turunduskommunikatsiooni disainimise tarbeks. Nii suures määramatuses ei ole neid tegevusi kuidagi teisiti võimalik efektiivselt planeerida ega ellu viia. Seeläbi langes olulisel määral ka väljast tellitavate turundus- ja kommunikatsiooniteenuste osakaal,” rääkis Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

Mis toimub sotsiaalmeedia algoritmidega?!
“Ei ole mõtet pikka sissejuhatust teha ja keerutama hakata, seega ütlen kohe ära – sotsiaalmeedia tõeline kasvuhäkk on karusell-postitused ja videod ehk postitused, mis hoiavad vaatajat kauem kinni kui tavapostitused,” kirjutab Dalton kommunikatsioonibüroo digikonsultant Grete Jakobson.

Teenusedisaini hübriidüritus PlayDay kutsub turismisektori tulevikule kaasa mõtlema
EASiga koostöös ja Pärnu linnavalituse eestvedamisel toimub 12. novembril rahvusvaheline hübriidkonverents PlayDay, mille eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada teenuseid ja tooteid teenusedisaini põhimõtete järgi. Konverentsi fookus on tänavu turismil ja sellel, kuidas muuta turismisektori madalhooaeg tulutoovaks kõrghooajaks. TULI liikmetele virtuaalpääse -35% soodsamalt.

Neway tegi Päästeliidu uue visuaalse identiteedi
Eesti vabatahtlikke päästjaid ühendav Päästeliit tutvustab uut identiteeti ja visuaalset kontseptsiooni, mis hõlmab senisest enam päästevaldkondi.Uut identiteeti aitas luua strateegiline disainiagentuur Neway. Agentuuri brändistrateegi Jaan Naaberi sõnul peegeldab Päästeliidu uus logo vabatahtlike päästjate olemust ja sümboliseerib inimeste ning kogukondade omavahelist koostööd.

Aidis Dalikas: eduka turundusstrateegia jaoks ei ole vaja viit erinevat agentuuri
Ajal, mil üha suurem osa turundusest liigub veebi, kiirustavad ettevõtted leidma endale partneriks uusi digikanalitele keskendunud agentuure. Oluline on aga tegutseda mitte vaid erinevate kanalite lõikes, vaid pidada silmas ühtset kanalite ülest lähenemist ja keskset äristrateegiat. SOMA agentuuri ja HAVAS Creative Vilniuse arendusjuht Aidis Dalikas ei kahtle, et reklaami- ja kommunikatsioonibürood on sunnitud oma suunda muutma.

Loovkonkurss EPICA pikendas veel kord tööde esitamise tähtaega, lõplik kuupäev on 16. november
Juba 34. korda toimuva globaalse loovkonkursi EPICA teeb eriliseks tema žürii, nimelt valivad võitjaid välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.