Uudised
Delfi aitab meediapartnerina Kuldmuna laiema publikuni viia
Et Kuldmuna üritus toimuks nimele vastavalt kuldselt ja voolujooneliselt, ei saa üle ega ümber kulissidetagustest taustajõududest ehk sponsoritest. Tugevad toetajad aitavad aasta-aastalt muuta Kuldmuna auhinnagalat terviklikumaks, et olla konkursil osalejate vääriline.
Kuldmunale on laekunud üle 800 töö, konkurss kestab
Eile südaööl helises esimene munakell ja lõppes tavahinnaga tööde esitamine loovkonkursile Kuldmuna. Hetkeseisuga on töid esitatud üle 800, teiste seas 26 tööd noortekonkursile Taeva Pesamuna. Konkurss kestab, 50% kallima tasu eest saab töid esitada kuni 26. maini.
Turundus, mida poleks olnud – päästvad turundustegevused
Sarja “Turundus, mida poleks olnud” III artiklis heidame pilgu erinevatele turundustegevustele, mille ajendiks oli puhkenud epideemia ja mida kriisilaineta poleks suure tõenäosusega sündinud. Nende tegevustega on aidatud nii oma kliente kui ka teisi ettevõtteid.
Kuldmunale tööde esitamise tähtaeg pikeneb kahe nädala võrra, gala toimub juulis Põhjala tehases
TULI juhatus otsustas täna pikendada Kuldmunale tööde esitamise tähtaega. Uus tähtaeg on 18. mai. Seoses avalike ürituste korraldamisele seatud piirangutega riigis lükkub maikuust juulisse ka Kuldmuna auhinnagala. Gala toimumise uus kuupäev 1. juuli.
Video! Kuidas Kuldmunal edukas olla: lühike case study on parem kui pikk
Eile toimus TULI veebinar „Kuidas Kuldmunal edukas olla?”, kus esinesid Helene Vetik (Hmmm Creative), Joel Volkov (Tank) ja Alvar Jaakson (Utopia). Vestlust modereeris TULI juhatuse liige ja neli aastat järjest aasta reklaamiagentuuriks valitud Optimist Creative’i juht Magnus Lužkov. Siinkohal mõned nopped räägitust ja video järelvaatamiseks.