Uudised

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Piia Põldmaa: pakendi headuse juures on palju rohkem aspekte kui lihtsalt esteetiline välimus
Üht kahest Kuldmuna disainižüriist juhib Taeva kunstiline juht ning ADC Eesti esindaja Piia Põldmaa. Kuidas meie disain elab ning mis näoga Piia supermarketites ringi käib ja pakendeid vaatab?

Tutvu Kuldmuna ajaloo kõige säravamate töödega
Millised tööd on Kuldmunal säranud kõige eredamalt? Viskame pilgu peale Grand Prix pälvinud kampaaniatele – töödele, mis on pannud inimesed mõtlema oma käitumisharjumiste ümberkujundamisele ning pakkunud publikule meelelahutust ja emotsioone.

INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Kaarel Grepp: turundajad võiks vaadata peeglisse ja mõelda, et ei pea nii tõsine olema
Alustame Kuldmuna žüriide tutvustamist! Esimesena saab sõna reklaamižürii esimees, AGE Creative (loov)juht Kaarel Grepp. Räägime sellest, milline Eesti reklaam aastal 2023 on ning mida saaks paremini teha?

MINU ESIMENE KULDMUNA | Oliver Lomp: peaks rohkem legodega mängima, tuleb loovusele kasuks
Huvitaval kombel võitsin esimese auhinna Kuldmunal ajal, mil ma reklaamis ei töötanudki. Olin just tulnud pikalt backpacker’i reisilt Aasiast ning töötasin ühes start-upis, mis sisuliselt tegeles meediaväljaannete digitaliseerimisega, kirjutab Sweep Agency partner ja loovstrateeg Oliver Lomp.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Ants Tõnisson: klipp oli eetris vaid kaks päeva, sest ettevõtte omanik käskis selle maha võtta
Alustasin tööd reklaamiagentuuris Tank aastal 2007. Seega esimene Kuldmuna, kuhu ka mõne minu sulest tulnud töö esitada sai, toimus 2008. aastal. Kohe kukkus ka Hõbemuna Tere piimakombinaadi imagoklipi eest, millega seonduv on samas omamoodi kurioosne lugu, kirjutab praegune Tanki kopiraiter Ants Tõnisson.

25 aastat KOOREKIHTE! Kuldmuna 2023 koorib lahti Eesti turundusmaastiku paremiku
Hakkame pihta! Pisikesest munast on saanud noor täiskasvanu. Tähtsa juubeli puhul vaatame tagasi Eesti turunduskommunikatsiooni päris esimestele sammudele ja võtame fookusesse mitte muna ega kana, vaid koorekihid.

Kuldmuna arhiivi toimetajad tunnistavad: mõne reklaami puhul tekkis küsimus, miks see Kuldmuna võitis
Kokku umbes 250 tundi lõputut reklaamide vahtimist ja lakkamatut andmebaaside korrastamist. Kaks tudengit vaatasid läbi peaaegu veerandsada aastat Eesti reklaamilugu. Ikka selleks, et sünniks Kuldmuna uus arhiiv.

Viimased vabad kohad! Kuldmuna arhiivi avab Kuldaju viktoriin
Selleks, et tähistada Kuldmuna arhiivi uut nägu, kutsume kõiki 1. veebruaril Erinevate Tubade Klubisse, kus toimub Kuldmuna teemaline Kuldaju viktoriin. Rohkelt tiime on end juba kirja pannud, kuid mõni vaba koht veel jätkub! Oled oodatud oma nutikust näitama.

Miks osaleda Kuldmuna teemakonkursil? Sest keegi ei lihvi nurki maha ning saad särada millegi erilisega
Veel on aega pea tööle panna ning nuputada välja 25. sünnipäeva tähistava Kuldmuna teema! Tähtaeg kukub 21. detsembril. Selles osas, kuidas seda kõige paremini teha, küsisime nõu Optimist Creative’i juhilt Magnus Lužkovilt.