Uudised
Soovid Kuldmuna konkursilt saada selle kõige kuldsema muna? Loe, milliseid nõuandeid jagab möödunud aasta žürii
Juba 14. märtsist saab esitada töid Kuldmuna 2022 konkursile! Ilmselt on paljudel turundajatel, kes Kuldmuna konkursile töid esitavad, üks kindel siht silme ees – tulla koju selle kõige kuldsema munaga. Selleks, et saaksid sel aastal konkursil töid esitades särada, palusime eelmise aasta žürii liikmetel jagada oma kommentaare, soovitusi ning meenutusi eelmise aasta töödest.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Nils Kajander: nii soomlaste kui ka eestlaste isikuomadused võivad olla meie tugevused
Kuldmuna 2022 loovkonkursi üht kahest disainižüriist juhib viiendat aastat Eestis elav ja töötav soomlane Nils Kajander. Veidi enam kui kolm aastat tagasi asutas ta ühes kolleegidega globaalse brändingu ja kogemusdisaini agentuuri Bond Eesti büroo.
Kuidas sündis kampaania #14poleokei?
Avame kulissid ühe mõjukaima ja silmi avanud kampaania telgitagustesse. Kuidas läks töösse seadust muutev kampaania ning mis oli selle edu võti? Oma kommentaarid annavad Eesti Seksuaaltervise Liidu kommunikatsioonijuht Katrin Salundi ning Optimisti loovjuht Siim Nikopensius.
Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.
Kuula: Kuldmuna 2021 järelseminarid. Osa I
Kuldmuna järelseminaride esimeses osas teevad tagasivaate konkursile AV meedia žürii, PR-žürii, digižürii, reklaamižürii ja disain II žürii esindajad. Teine osa, kus sõna saab üritusturunduse žürii ja pakendi/brändingu ehk disain I žürii on kuulamiseks TULI portaalis ja Kuldmuna lehel 21. juulil 2021.
Kuldmuna võitjad on selgunud – vaata, kes teenisid välja ihaldatud võidumunad
Eile õhtul Põhjala tehases toimunud Kuldmuna auhinnapeol kuulutati välja turundusvaldkonna parimatest parimad. Meeleolukal auhinnapeol jagati võidumune reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse kui ka üritusturunduse valdkonna kõige vägevamatele tegudele ja tegijatele.