Uudised
Uuring: Eesti inimesed käivad endiselt palju füüsilistes poodides, muretsedes samal ajal majanduslanguse ja tervise pärast
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis
läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste
elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.
Kuidas disaini abil oma äri, tooted ja teenused nutikalt ümber mõtestada
Tehnoloogia areng ning digitaliseerimine pakuvad täna kriisiolukorrale leevendust ning disainiga on võimalik lahendada ära palju probleeme.Eesti Disainikeskus kutsub Eesti ettevõtteid webinarile ‘‘Kuidas disainerid saavad ettevõtjatel aidata praegusest kriisist maksimaalse kasuga
välja tulla?‘‘. Webinar toimub 15. aprillil kell 13:00 – 15:00 Zoom keskkonnas.
Jolose strateeg Martin Rauam kriisist väljumisest: lennukid stardivad vastutuult
Tänavu Kuldmunal Aasta Üritusturundusagentuuriks valitud Jolose sünnitas eelmine majanduskriis ja selge uskumine, et paremini on võimalik. Homne või vähemalt ülehomne on helge, on agentuuri strateegiajuht Martin Rauam kindel.
Urmas Villmann: see on kõige olulisem ja kõige elulisem kampaania, mida kunagi oma elus teinud olen
Eesti riik on käivitanud koroonaviiruse leviku takistamiseks sotsiaalkampaania “Lähed välja – levitad viirust. Püsi kodus!”, millega kutsutakse inimesi ennetama koroonaviiruse tahtmatut levitamist. Kampaania loovlahendus on ehitatud näidetele, kui lihtsalt võib reeglite mittejärgimisel oma igapäevase käitumisega viirust levitada. Reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ja meediaagentuuri MediaCom juht Olga Peresild räägivad kampaaniast lähemalt.
Patrik Kupenko: turundussektor vajab uut, sihitud abipaketti
MIXD-i tegevjuht Patrik Kupenko on riigilt toetuse
taotlemise teemaga viimasel kuul aktiivselt tegelenud. Tema
hinnangul võiks riik töötada turundussektori tarvis välja uue, sihitud meetme,
sest praegusest ei piisa. Kupenko sõnul on väga oluline aidata turundus- ja
meediasektoril kriis üle elada, sest kui kriis lõppema hakkab, on just turundus koostöös meediaga mootoriks, mis majanduskasvu
tekitab.
Patrik Kupenko: Traditsioonilise agentuuri mudel on katki, põhjuseks evolutsioon
„Piirid agentuuride vahel on hägustunud ja traditsioonilised teenimise mudelid ahenenud. Meil on turul palju häid talente, aga maastik on väga killustunud ja kliendil on raske oma unistuste meeskondi kokku panna, talendid on lihtsalt erinevates kohtades.“ Eesti esimese interdistsiplinaarse agentuuri Mixd juht Patrik Kupenko avaldab intervjuus mõtteid reklaamituru arengute kohta.
Trükiste ja pakendite tootja tuleb müügi internetti viinud kaupmeestele appi
Trükiste ja pakendite tootmisega tegelev Joon kujundas kriisiolukorras tegevuse ümber ja hakkas pakkuma abi oma müügi internetti viinud kaupmeestele, aidates neil pakendeid toota, kaupa pakendada, tellimusi komplekteerida ja klientidele saata.
Ülevaade: meediaväljaannete digitellimuste arv kasvab, paberväljaannete tiraažid väikses languses
Eesti Meediaettevõtete Liitu kuuluvate väljaannete tasuliste digitellimuste koguarv kasvas märtsis võrreldes veebruarikuuga oluliselt. Kui veebruaris oli tasulisi digitellimusi kokku 87 435, siis märtsis juba 91 865.