Uudised
Nüüdsest eestimaalastele tasuta: meditatsioonirakendus Synctuition
Tänasest on eestimaalastele tasuta kättesaadav Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mis aitab parandada unekvaliteeti ning vähendada stressi ja ärevust. Tegu on maailma esimese meditatsiooniprogrammiga, mis kasutab binauraalseid helisid ja on täielikult üles salvestatud 3D-mikrofoniga.
Tallinn langetab reklaamimaksu kuueks kuuks 50%
Eile
teavitas Tallinna linnavalitsus avalikkust planeeritavatest ettevõtlusvaldkonna
abimeetmetest. Välimeediaettevõtetele laienev linnavara rendimaksete vabastus
kolmeks kuuks aprillist juuni lõpuni ja 50% reklaamimaksu soodustus aitavad ettevõtetel
taskukohaste hindadega turundustööd jätkata.
Joel Volkov: eilset pole olemas, pärast kriisi eksisteerib ainult homne
“Eelmine kriis õpetas meile üht väga
lihtsat asja – eilset pole olemas. Pärast kriisi eksisteerib ainult homne. Aga
milline see homne olema saab, seda näeme alles siis, kui kriis päris läbi saab.
See võtab aega,” ütleb Aasta Digiagentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
2. aprillil prii välkseminar „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“
Tänases ebakindlas olukorras on vaid üks asi kindel – internet on kanal number üks, et oma klientideni jõuda. Kui ettevõtte äri pole veel internetis või olemasolev keskkond võimaldab sinna jõudnud kontaktid lihtsalt käest lasta, on tõesti viimane aeg lõpuks tegutseda.
2. aprillil toimuval Pipedrive’i tasuta veebiseminaril räägitakse, kuidas kriisist võitjana välja tulla
Müügitarkvara ettevõte Pipedrive korraldab neljapäeval, 2. aprillil algusega kell 17:30 tasuta veebiseminari, kus müügi- ja ettevõtluseksperdid jagavad ideid, kuidas müügi- ja turundusinimesed saaksid kriisiolukorrast võimalikult väikeste kahjudega või isegi võitjatena välja tulla.
Antropoloog annab turundajale nõu: kuidas inimestele karantiiniajal „lähedale“ pääseda
Rakendusliku
Antropoloogia Keskuse uuringute juht Helleka Koppel räägib, kuidas
antropoloogid saavad ettevõtetele ja organisatsioonidele keerulistel aegadel
toeks olla. Küsimus on selles, kuidas
teenuseid praeguses olukorras võimalikult inimkeskselt ümber kujundada ning
turundus- ja kommunikatsioonisõnumeid muutunud oludes paremini suunata.