Uudised

Taevas Ogilvy ja Ogilvy PRi topeltvõit uudistoodete jaeturul
Rahvusvaheline turu-uuringufirma NielsenIQ valib igal aastal välja Eesti jaeturu edukamad uudistooted. 2020. aasta võitjaks-uustulnukaks pärjati A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander ja kolmanda koha pälvis tume rukkiõlu Saare Taar. Toodete nimi, disain ning 360 müügi- ja turunduskommunikatsioon on loodud agentuurides Taevas Ogilvy ja Ogilvy PR.

Valitsus leevendab alates 26. aprillist järk-järgult COVID-19 piiranguid
Valitsuse liikmed kiitsid tänasel kabinetinõupidamisel heaks COVID-19 piirangute astmelise leevendamise. Kõige esimesena leevenevad alates 26. aprillist piirangud õues sportimisele, treenimisele ja huviharidusele. Alates 3. maist avanevad osaliselt üldhariduskoolid ja poed ning samuti tohib avamisaja, liikumis- ja ruumipiiranguid arvestades toitlustusasutuste väliterrassidel kohapeal einestada. Juhul, kui epidemioloogiline olukord võimaldab, vähendatakse piiranguid mai jooksul veelgi.

Üleskutse tähistamaks meie loovaid
Maailmas on igasuguseid kohalikke ning rahvusvahelisi tähtpäevi. Suur osa neist langeb ka absurdi või veidruste kategooriasse. Kui rääkida spetsiifilisemalt ettevõtetest, siis on olemas eraldi sekretäride päev, juhtide päev ning organisatsioonides tähistatakse samuti meeste-, naiste- ja sõbrapäevi. Aga mis siis, kui … ?

Gert Lee: tänavusest Taeva Pesamuna võidutööst saab reaalne kampaania
Turundusagentuur Taevas Ogilvy on Pesamuna konkurssi toetanud juba 2019. aastast. Lisaks võitjatele välja pandud 2000-eurosele haridusstipendiumile on Taevas tänavu hoolitsenud selle eest, et võidutöö jõuaks laiema avalikkuse ette.

Httpool osaleb esimesena maailmas TikToki eksklusiivses koolitusprogrammis
Ülipopulaarne sotsiaalmeediaplatvorm TikTok viib läbi TikTok Academy nimelise koolitusprogrammi, mille raames jagatakse olulisimatele koostööpartneritele turundusalast oskusteavet. Esimese ettevõttena on osalema kutsutud ka Eestis tegutsev globaalsete sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpool.

Tabasco teeb Pakendikeskusele reaalajas turundust
Tarmo, vahendid kaamera kinniteipimiseks leiad meilt! – sellise sõnumiga Pakendikeskuse reklaam muutus sotsiaalmeedias viraalseks vaid mõned tunnid peale riigikogu liikme Tarmo Kruusimäe äpardust veebikaameraga. Reklaami autoriks on loovagentuur Tabasco.

Kampaania: Rimi ja perekond Kõrvits kutsuvad peresid eeskujuks olema
Käesolevast nädalast hakkas sotsiaalmeedias levima video, kus Genka alias Henry Kõrvits alustas vlogerikarjääri. Videos räägivad Henry ja Maris, kuidas lapsevanemad on justkui autopiloodil pidevalt eeskujuks oma lastele igas oma tegevuses. Nii ka toitumises. „Laste toitumisharjumused kujunevad nende vanemate eeskujul. Kui sa sööd rämpsu, söövad ka nemad rämpsu. Ja kui sa sööd mitmekülgselt, võtavad nad selle üle,“ kirjeldab eeskujuks olemise olulisust muusik.

Zavodi juht Augustin Bucaille: tahan Eesti loovtööstusesse rohkem jalgpallimentaliteeti sisse tuua
Tauno Looduselt eelmise aasta juunis juhirolli üle võtnud Augustin Bucaille räägib loovagentuuri Zavod käekäigust, uutest tiimiliikmetest ning tulevikuplaanidest ilma BBDO ketita.

Uus trend – kommunikatsioonijuhi roll usaldatakse terviklikult agentuurile
Üha enam rahvusvahelisi ja Eesti ettevõtteid liigub seda teed, et kogu kommunikatsiooniosakonna töö võetakse sisse terviklikult agentuurist. Kas see otsus õigustab ennast ja mis on sellisel juhul võtmetähtsusega, et koostöö sujuks?

TULI taskuhääling. Annika Avikson: „Koostööd tehes saame väikese riigina olla suured“
Reklaami- ja disainiagentuuri AD Angels partner ja juht Annika Avikson räägib seekordses taskuhäälingus agentuuri saamisloost, sel aastal 70. juubelit tähistava ICOM agentuuride võrgustiku tegemistest, kliendisuhetest ja vägevatest projektidest. Nii neist, mida AD Angels on teinud kui ka neist, mida möödunud aasta kontekstis eriliste turundustegudena nii Eestis kui ka mujal maailmas tasub esile tuua.