18.05.2022

Munasadu 2022! Vaata, millega säras aasta digiagentuur Tank

Kuldmuna 2022 loovkonkursil kerkis aasta digiagentuuriks Tank, kes viis koju neli kuldset, kaks hõbedast ja kolm pronksist muna. Lisaks võideti ka üks eriauhind. Heidame pilgu peale, milliste töödega särasid turunduse digivalitsejad.

Aasta digiagentuur 2022 on Tank. Foto: Laura Oks

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 2. Sotsiaalkampaania

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.3. Raadioreklaam

  • Lase oma e-häälel kõlada

Eestlane identifitseerib end nii digi- kui ka laulurahvana – mõlemal juhul on oma hääle andmine auasi. Panime need kaks kokku, et meelitada veelgi rohkem inimesi e-hääletama. Lõime laulukoori abiga kõlava kampaania, kus kutsusime eestimaalasi laskma oma e-hääled valla sama kaunilt nagu oma lauluhääled.

Ja oi, kuidas need kõlasid! Lausa nii ilusti, et jõudsid ka raadioeetrisse.

ria 04

E-hääled raadios:

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.11. Digireklaam

KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 12. Keskkondade ülene kogemus

HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.6. Meedia erilahendus

PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 3. Digikampaania

AR-MUNA! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.6. Meedia erilahendus

  • Liitreaalne sisseastumine
Digi ei ela ammu enam ainult arvutis. Läbi nutitelefonide võib iga asi saada digitaalse lisamõõtme. Seepärast ei tasugi arvata, et esmapilgul klassikalisena näiv välimeediaplakat ei võiks olla samal ajal digitaalsem kui mõni Delfi bänner.
taltech ar case thumbnail
taltech case images
taltech case images spotify
taltech case images street2

Kas nutitelefonide, striimingteenuste ja liitreaalsuse ajastul tähendab digireklaamikampaania ainult bännereid ja videosid veebis? TalTech nii ei arva. Seepärast olidki sisseastumiskampaania väliplakatid hübriidväravateks kampaania digitaalsesse ökosüsteemi.

screenshot 2022 04 10 at 20 46 25

taltech case images web

taltech case images street3

HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.4. Suur teenusekampaania

  • Uus Elisa elamus
Suhtusime uue Elisa Elamuse TV-teenuse lansseerimiskampaaniasse nii nagu maailmatasemel tippvargad suhtuvad suurejoonelisse skeemi – professionaalselt ja läbimõeldult. Plaan paigas, viisime kogu operatsiooni ka nii filigraanselt läbi, et see osutus edukaks igal tasemel.
elamus 2
elamus 3
elamus 4

PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.3. Väike teenusekampaania

  • Märka väikest
Mõnikord võib juhtuda, et piirangutest saab hoopis argument. Nagu juhtus LHV väikelaenupakkumise kampaaniaga, mille inspiratsiooniallikaks oli…disclaimer! Kokkuvõttes osutus see paremakski reklaamiks, kui reklaam ise oleks kunagi tohtinud olla – korraga nii harides inimesi kui ka tõstes müüke.

PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.1. Meisterlikkus: Film

  • Ulmelised jõulud
Kogu klipp on filmitud LED-ekraanidele kuvatud keskkondades. Protsess hõlmas endas 3D-maailmade loomist ja arvutiprogrammis loodud kaameranurki. LED-tehnika võlu seisneb selles, et võttel saab iga osakond panustada loominguliselt, saades aru kontekstist, mis greenscreeni puhul puudub. Ka näitlejad tunnevad end loomulikult võrreldes greenscreenilt kumava rohelusega. Tulevik on LEDi päralt!

Toimetas Kaarel Täll, TULI

Tank on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt