Uudised

27. mail toimuva foorumi fookuses on Lõuna-Eesti elamused ja lood
Kuidas lugusid jutustades külastajaid sündmusele kutsuda? Eesti kultuurikorraldajad õpivad Euroopa kultuuripealinna eestvedamisel lugude jutustamise kaudu enda turundamist 27. mail kell 14.00.–17.00, mil toimub Kultuurikompassi foorum “Kuidas rääkida oma lugu?“.

Stockmann toob esimesena Eestisse live shoppingu
27. mail kell 19.00 toimub Eesti esimene reaalajas ostlemisüritus ehk live shopping. Üritust korraldab Stockmanni kaubamaja veebilehel stockmann.ee. Live shoppingu ajal saab veebilehel jälgida otseülekannet ning näidatavaid tooteid ühe klikiga ostukorvi lisada.

Eestis on vaid 27% ettevõtetest naiste loodud, erinevus saab alguse ambitsioonist
SEB Panga turunduse segmendijuht Gerlin Narits teeb kokkuvõtte märtsis 2021 eetris olnud SEB naistepäevakampaaniast, mille eesmärk oli inspireerida tulevasi naisettevõtjaid ja koputada samal ajal ka meeste südametunnistusele.

Kerttu Talvik: edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge
Kuigi sotsiaalmeedias läbilöömiseks puudub kindel võidustrateegia, on paljudel edukatel kampaaniatel sarnased lähenemisviisid. Facebooki esindaja Eestis tõi esile eelmise aasta edukaimate sotsiaalmeediakampaaniate viis põhilist ühisosa.

Selgusid Kommunikatsioonitegu 2020 finalistid
Eesti kommunikatsioonijuhtide erialane mõõduvõtmine konkurss Kommunikatsioonitegu 2020 jõuab traditsioonilise avaliku esitluseni, mis toimub 26. mail kell 15.00-17.30 hübriidsündmusena veebis ning Tallink Spa ja Conference Hotelli konverentsikeskuses.

Paulig grupi jaesuuna turundusjuhina Baltikumis asus tööle Ave-Stina Udam
Paulig grupi Baltikumi jaesuuna turundust juhib alates maikuust Ave-Stina Udam, kellest sai ka Pauligi Soome ja Baltikumi äripiirkonna turunduse juhtrühma liige. Ave-Stina töötas seni Pauligi jaesuuna turundusjuhina Eestis. Paulig grupi kaubamärgid on Paulig, Santa Maria, Gold&Green, Risenta ja Poco Loco.

Marie Evart: oma töötajate hoidmisse tasub panustada
EBSi Turundusjuhtide Arenguprogrammi (TUJU) üks moodulitest keskendus tööandja brändingule. EBSi õppejõu Marie Evartiga vestles sel teemal Tiina Lepisk.