Uudised
Eesti teeb turismikampaaniaid kõigil lähiturgudel
EASi ja KredExi ühendasutuse turismiarenduskeskus on käivitanud ulatuslikud turismikampaaniad kõigil lähiturgudel, et alanud hooajal võimalikult kiiresti taastada Eesti tulusid turismiekspordist. Kampaaniad toimuvad nii Soomes ja Rootsis kui ka Lätis, Leedus ja Poolas.
INTERVJUU | Omniva juht Mart Mägi: mind käivitab see, kui suudan organisatsioone muuta oluliselt paremaks
Mullu mais alustas Omniva juhina tööd Mart Mägi, kelle kogemustepagas on kirev ning võimas. Intervjuus TULI-le selgitab Mart oma juhtimispõhimõtteid, millest leiab põnevaid paralleele spordimaailmaga. Vaatame lähemalt Omniva kommunikatsioonitiimi siseelu ning uurime, kuidas puigelda eemale stressist, mis võib kaasneda 2400 inimese juhtimisega.
INTERVJUU | Isabel Ines: disain ei ole ainult lõpptoode, vaid ta on mõtlemise ja otsustamise viis
18. juunil toimuvale disainikonverentsile “Beyond Design” tuleb esinema ka Hispaania disaini tippnimi Isabel Ines, kes on viimased 25 aastat pühendanud strateegilisele disainile.
INTERVJUU | Meelis Kubits miljon krooni väärt jälitustegevusest, elutööst ja kultuuridiplomaatiast
25 aastat Corpore suhtekorraldusfirmat vedanud Meelis Kubits tegi aasta eest näiliselt kannapöörde ning astus valdkonnast sisuliselt välja, vahetades tulud vabaduse vastu. Nüüd tegutseb ta ettevõtjate jaoks kultuurimaailma toetamiseks vaiba lahti rullimisega, viies kokku andekaid inimesi ja missioonitundelisi ettevõtjaid. Kuldmuna peol tunnustati Meelist panuse eest Eesti turundusse. TULI-le antud intervjuus meenutab suhtekorralduslegend muuhulgas Corpore kuldaegu, mis jäid sajandi algusesse. Juttu tuleb ka päevakajalisematel teemadel!
Kodumaine mütsibränd jahib uue juhiga 10 miljoni euro suurust käivet
Ennast naljatamisi tõeliseks „turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on ärimaastikul tuntud tegija. Jättes seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, on ta nüüd võtnud vastu väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
INTERVJUU | Metsakutsu: originaalsus ja uudsus pole eesmärgid omaette
Rainer Olbri ehk Metsakutsu – päeval disainer, öösel räppar. Saame kokku Testlio koosolekute ruumis, Rainer on siin in-house tiimi disainer. Meenutame elu agentuurides, räägime mussist, isikubrändi loomisest, läbipõlemisest ja kõigest muust. Ning loomulikult Porschest, sest see projekt tõi Rainerile äsja Kuldmuna konkursilt kulla ja hõbeda.
Omniva Eesti turundust asus juhtima Anna-Liisa Aguraiuja
Baltikumi turul tegutsevas Omniva grupis eraldati eelmisel sügisel brändi ja turunduse üksus erinevateks tiimideks: Omniva brändi arendamine toimub grupiüleselt Mari-Liis Küppari juhtimisel ja turundusfunktsioon tegutseb iga riigi äriüksuse juures, et müüki toetada.
Omniva on hetkel põnevas uuendusetapis ja just seetõttu liitusid Omniva Eesti turundustiimiga kaks pikaajalise kogemusega turundajat: Anna-Liisa Aguraiuja, kes toimetab nüüdsest Omniva Eesti turundusjuhina, ja Katriin Vesik, kes on ametis turunduse projektijuhina.
Mindshare’i küsitlus: pea iga viies tarbija on majanduslikult raskes seisus, lähituleviku osas optimism puudub
Viimased paar aastat on olnud küllaltki turbulentsed. Pandeemia lained ja nendest tulenenud piirangud, ootamatult kõrgele tõusnud energiahinnad ning tagajärjed, mis on kaasnenud Venemaa agressiooniga Ukraina vastu on kõigutanud makromajanduslikku stabiilsust, toonud lühiajaliselt muuhulgas kaasa märkimisväärse inflatsiooni ja teinud tulevikuväljavaadete prognoosimise senisest keerukamaks.
Surve palgatõusule paneb agentuuride juhid keerulisse olukorda. Magnus Lužkov: „Tuleb sadulas püsida näkku peksvate kadakaokste kiuste.”
Inflatsioon ja palgatõusu surve – kaks märksõna, mis kirjeldavad meie majanduse hetkeolukorda. Suhtlesime sel teemal agentuuri Tank tegevjuhi Marge Kari, MediaCom Estonia juhi Olga Peresilla, Optimisti asutaja Magnus Lužkovi ning Imagine\TBWA tegevjuhi ja partneri Helen Roonetiga.
Pipedrive laiendab oma tootevalikut uue meiliturunduse lahendusega
Eesti juurtega müügitarkvara Pipedrive lansseeris uue meiliturunduse tööriista Campaigns by Pipedrive. Uus tarkvara ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse ning lihtsustab kliendisuhete, müügiprotsesside ja kampaaniate haldamist.
Kristin Lepikson: ilusat disaini on Eesti kodulehtede hulgas palju, omanäolist copy’t aga napib
Koduleht on ettevõtte visiitkaart ja sageli esimene, mida inimene näeb – eriti, kui ta pole jalga veel füüsilistesse ruumidesse tõstnud. Nii on tähtis, et koduleht toetaks visuaalselt ja ka tekstiliselt seda, mille eest ettevõte seisab, mida väärtustab ja rõhutada tahab. Solarise koduleht seda ei teinud. Oli aeg muutusteks.