Uudised

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.

INTERVJUU | Aasta kliendi Bolti brändijuht: hea idee on ära põhjendatud totter idee
“Poolteist aastat tagasi tegime asju, mida inimesed ei märganud. Nüüd meid märgatakse,” räägib Kuldmunal aasta kliendi tiitli võitnud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki. Just nii kaua on Max – nagu teda Boltis teatakse – ettevõtte majasisest loovtiimi juhtinud. Intervjuus räägib Poolast pärit mees, kuidas ideed sünnivad, miks need võiks kiiksuga olla ning keda ta sooviks näha rohelise tõuksiga sõitmas.

Kuldmuna grand prix võitnud Taifuun kompromissidest: kuldne kesktee on vahel helekollane
Taifuuni kontoris tervitab külastajaid laual lesiv Kuldmunade kuhi. Hiljuti toimunud konkursilt lahkuti koguni kolme kulla, kahe hõbeda ning ühe pronksi ja erimunaga. Rääkimata La Muu Säästupirniga võidetud grand prix’st!

VÕIDUMUNAD! Vaata Kuldmuna aasta agentuuride ja aasta kliendi edukaid töid
Reedel tõmmati joon alla järjekordsele turundusaastale. Estonia kontserdisaalis jagati 25. korda välja Kuldmunad. Tuletame meelde, kes olid parimatest parimad ehk viisid koju kõige suuremad tiitlid.

Kuldmuna 2023 varižürii: võitjate valimisel olime üpriski üksmeelsed
Vaevalt olid toolid koosolekulaua ümber jõudnud maha jahtuda, kui Kuldmuna žürii asemel võtsid endises happevannis kohad sisse tänavused varižürii liikmed. Üllatusmunade jagamiseks kogunesid seitse reklaami ja suhtekorralduse tudengit, et anda veidigi aimu, kas ja mis nooremale generatsioonile hetkel korda läheb.

25. Kuldmuna parimad on selgunud! Vaata, kes võitsid munad!
Reede õhtul toimus Estonia kontserdisaalis järjekorras 25. Kuldmuna! Tänavuse loovkonkursi võidumune jagati meeleoluka sündmuse raames välja nii reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse kui ka üritusturunduse valdkonna silmapaistvamatele tegudele ja tegijatele.