Uudised

Hakkab looma! Kuldmuna 2022 juhend on nüüd avalik
Järjekorras juba 24. Kuldmuna konkurss kulmineerub tänavu peoga 13. mail Põhjala tehase angaarides. Tööde vastuvõtt konkursile algab 14. märtsil ning nüüd on avalik ka Kuldmuna 2022 juhend.

INTERVJUU | Eha Talvist-Reinsalu: „SEBs töötades arvasin, et tean turundusest mõndagi. Agentuuri minnes põrusin alguses korralikult.“
TULI juhatuse liige Eha Talvist-Reinsalu tunneb turundust iga nurga alt. Ta töötas kaheksa aastat SEB Eesti brändijuhina. Pärast seda kolis Eha agentuuri poolele ning toimetas seitse aastat Idea Groupis, millest sai lõpuks Havas. 2019. aastal naasis ta aga SEBsse Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juhiks.

INTERVJUU | Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar: reaktsioonid uuendusele kinnitavad Omniva olulisust inimestele
Omniva uus visuaalne identiteet tekitas Eesti avalikkuses hulga furoori. Paljuski oli selle taga ühe meediaväljaande eksitus, kui Omniva logona toodi välja hoopis pilt graafiliste elementidega, mis on üks kild kogu värskest visuaalsest identiteedist. Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar selgitas TULI-le lähemalt, miks üldse oli vaja ettevõttel oma nägu muuta ning kuidas näeb välja suurfirma brändistrateegia loomine.

Karin Maandi liitus META Advisory tiimiga
Eesti juhtiva valitsussuhete ja PR-agentuuri META Advisory vanemkonsultandina alustab tööd senine MyFitness Eesti turundusjuht Karin Maandi, kes on varasemalt töötanud Estraveli, Apotheka, Apotheka Beauty turundusmeeskondades ning on seotud ka Eesti haridustehnoloogia startupi ALPA Kids turundamise ja nõustamisega.

Kannapöörde teinud Eesti idufirma aitab e-poed kasvule
Aasta tagasi kannapöörde teinud Eesti idufirma TranslateWise tõi turule uudse klienditoe vestlusakna, mida kasutavad juba mitmed tuntud e-poed. Tegu pole robotiga, vaid vahetu vestlusega, mis toimub kliendi ja teenindaja vahel. Firma on juba aidanud teenindada enam kui 10 000 klienti kokku 27 keeles.