Uudised

Trend influencer turunduses: Instagram Reels
Instagram Reels tekkest alates võib Instagramis näha üha enam videosisu. Ka influencer koostöödes kasutavad brändid/ettevõtted üha enam Instagram Reels formaati.
Põhjus selleks on lihtne: Instagram Reels on lühike ja tabav videovorm, mille abil on võimalik lühikese aja jooksul edastada informatsiooni ning tekitada vaatajas emotsioone. Seetõttu on tegemist väga tõhusa abivahendiga bränditeadlikkuse tõstmisel! Instagram Reels kasuks mängib ka kõrgem levik (reach): keskmiselt jõuavad Instagram Reels videod 22% võrra suurema vaatajaskonnani kui postitused ja story koostööd.

SEB kommunikatsioonijuht Katre Kärner: kuidas rääkida turunduses sponsorlusest
Paljud ettevõtted on usinad sponsorid ning valinud vastavalt oma väärtustele välja organisatsioonid või tegevusvaldkonnad, keda omalt poolt toetatakse.
Ilmselt teavad kõik turundajad, et logo paigutusest toetajate seinale ning omavahelisest ristturundusest sotsiaalmeedias jääb väheseks ning otsitakse pigem sisulist poolt, kuidas läbi sponsorlustegevuste ka laiemat tähelepanu köita.

Eestist saab esimene Michelini tunnustusega riik Baltikumis
EASi ja KredExi ühendasutus sõlmis lepingu, millega jõuavad Eestisse Michelini tärnid ja restoranigiid. See on rahvusvaheliselt kõige kuulsam, prestiižikam ja pikima ajalooga toiduvaldkonna tunnustussüsteem, mida turismisektor on aastaid oodanud.

INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.

Kuidas olla 2022. aasta Kuldmunal edukas?
Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos. Millega tööde esitamisel peab arvestama, mida silmas pidama ja millest lähtuma? Nendele küsimustele vastavad inimesed, kelle loodud keissid on koos silmapaistvate töödega agentuuridele võidu koju toonud.

INTERVJUU | Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp: uus bränding sai üles ehitatud uudishimulikule tarbijale
28. märtsil tutvustas Tradehouse uut identiteeti ja pandi paika brändimissioon. Nautica keskuses toimunud esitlusel jäi kõrvu kõlama sõnapaar “Pretty Curious”. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp selgitab, mis selle sõnapaari taga peitub ja miks oli brändiuuendus vajalik.

INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Kadi Freja Felt: koroonakriis mõjus loovusele hästi
Kuldmuna 2022 konkursi audio- ja videožüriid juhib Kadi Freja Felt, kes on pärit legendaarsest filmiperekonnast: tema vanaisa Raimund väntas Nõukogude aja kassahitte, isa Ivo on omakorda vaba Eesti üks hinnatumaid produtsente. Kadi on seni keskendunud reklaamfilmide tootmisele ning juhib ettevõtet Get Shot Films.

INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu: „Oluline on anda aastaringselt endast parim kõikide klientide projektidega.“
Kuldmuna loovkonkursi üritusturunduse žürii juht on ID Production asutaja Ken Matsalu, kes mõtles juba põhikoolis, et ürituste korraldamisega hakkab ta edaspidi kindlasti rohkem tegelema. Mõeldud-tehtud. Tänaseks on Ken tegutsenud üritusturunduses täpselt 20 aastat.

Dalton agentuur sai kulla Baltikumi suurimal PR-võistlusel Mi:t&Links rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias
Daltoni kommunikatsioonibüroo pälvis Baltikumi suurimal kommunikatsioonitööde konkursil “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022” rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias esimese koha ja sponsorkommunikatsioonis teise koha, olles ühtlasi ainus ettevõte Eestist, kes pääses nii finaali kui ka võitis esikoha.

INTERVJUU | TULI uus liige Primefunnel: „Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja sellele vastavalt tuleb ka turundada.“
TULI perega on liitunud digiagentuur Primefunnel. Ettevõtte turundusjuht Angelo Maiuri räägib mitmekülgsest tiimist, lähiaastate eesmärkidest ja sellest, kuidas nad teistest digiagentuuridest eristuvad.