Uudised
Finantsteenuste reklaami juhendi lansseerimine 2. märtsil kell 16
Turundajate Liit ning Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve amet (TTJA) on koostöös valmis saanud finantsteenuste reklaami juhendi, millest loodetavasti kujuneb finantssektori jaoks oluline tööriist. Kutsume teid juhendi lansseerimisüritusele 2. märtsil kell 16. Ühisel veebisündmusel tutvustame uue juhendi sisu ja tähtsamaid põhimõtteid ning toome konkreetseid näiteid, mida juhendit kasutades järgida.
Õpetlik lugu: kõik, mis pealtnäha tundub aus ja legaalne, seda alati tingimata pole
Möödunud aasta lõpul asus reklaamiagentuur La Ecwadori digitiim välja töötama Norman-Optika varakevadist kampaaniat, mille algus oli planeeritud veebruarikuusse. Siinkohal nähti head võimalust siduda kampaania teema Eesti ajaloost oluliste inimestega, kes on panustanud oma hinge ja südame rahvusliku kultuuriloo arengusse.
Kuidas teha tööandjaturundust nii, et talendid tahaksid sinu ettevõttega liituda?
Ajal, mil kõik ettevõtted võitlevad parimate töötajate nimel, annab tugev tööandjabränd olulise eelise talentide värbamisel. Kuidas aga teha tööandjaturundust nii, et see ei mõjuks kunstlikult ja aitaks päriselt parimate kandidaatideni jõuda?
SEB ärisuuna turundust ja kommunikatsiooni juhib uus tiim
Eesti ühe suurima panga SEB fookuses on võrdselt nii erakliendid kui ka ärikliendid. Alates aasta algusest tüürib ärikliendi turunduse- ja kommunikatsiooni suunda uus tiim: Mari Konsap turundusjuhina, Katre Kärner kommunikatsioonijuhina ning Merili Milber kliendikommunikatsioonijuhina.
INTERVJUU | Eha Talvist-Reinsalu: „SEBs töötades arvasin, et tean turundusest mõndagi. Agentuuri minnes põrusin alguses korralikult.“
TULI juhatuse liige Eha Talvist-Reinsalu tunneb turundust iga nurga alt. Ta töötas kaheksa aastat SEB Eesti brändijuhina. Pärast seda kolis Eha agentuuri poolele ning toimetas seitse aastat Idea Groupis, millest sai lõpuks Havas. 2019. aastal naasis ta aga SEBsse Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juhiks.
INTERVJUU | Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar: reaktsioonid uuendusele kinnitavad Omniva olulisust inimestele
Omniva uus visuaalne identiteet tekitas Eesti avalikkuses hulga furoori. Paljuski oli selle taga ühe meediaväljaande eksitus, kui Omniva logona toodi välja hoopis pilt graafiliste elementidega, mis on üks kild kogu värskest visuaalsest identiteedist. Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar selgitas TULI-le lähemalt, miks üldse oli vaja ettevõttel oma nägu muuta ning kuidas näeb välja suurfirma brändistrateegia loomine.
Karin Maandi liitus META Advisory tiimiga
Eesti juhtiva valitsussuhete ja PR-agentuuri META Advisory vanemkonsultandina alustab tööd senine MyFitness Eesti turundusjuht Karin Maandi, kes on varasemalt töötanud Estraveli, Apotheka, Apotheka Beauty turundusmeeskondades ning on seotud ka Eesti haridustehnoloogia startupi ALPA Kids turundamise ja nõustamisega.