Uudised

Saame tuttavaks! Making Sense’i konverentsi esinejate nimekiri on saanud taas täiendust
Making Sense konverents toimub juba 3. novembril Erinevate Tubade Klubis, Tallinnas. Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduv konverents toob kohale ülemaailmsed tipptegijad. Juba kahe nädala pärast toimuval konverentsil on kohti üksnes 150-le, mistõttu huvilistel tasub piletiostuga kiirustada.

TÖID SAAB ESITADA ESMASPÄEVANI! Kuidas valida TULImusta töö esitamiseks õige kategooria?
Esmakordselt toimuv tulemuskonkurss TULImust pole enam mägede taga! Töid saab teele panna kuni järgmise esmaspäeva, 24. oktoobrini. Vaatame veel kord otsa neljale kategooriale, kuhu projekte on võimalik esitada.

Dentsu Eesti korraldab töötajatele investeerimiskoolitusi: tööandja peab inimesi nägema laiemalt
Turbulentsed ajad ning meeskondlik majandusnäitajate jälgimine tekitas Dentsu Eesti meeskonnas huvi end investeerimisvaldkonnas arendada. Kui poolteist aastat tagasi toimus esimene investeerimiskoolitus, siis nüüd on lisaks kohvipausi vestlustele saanud sellest meeskonnakoolituste traditsioon. Miks meediaagentuuris erialavälise koolitusega alustati, selgitab Dentsu Eesti CEO Britte Maidra-Torro.

TULIUUS LIIGE | ibise turundusjuht Elen Kahro: Eesti hotellidel on aeg kasvatada iseloomu
Hommikusöögist ja vastuvoolu ujumisest, koroonast ja igavatest hotellidest, arvustustest ja teepakenditest. TULI tuliuue liikme ibis Tallinn Center hotelli turundusjuhi Elen Kahroga sai vesteldud mitmetel teemadel, kuid kõige rohkem tuli jutuks keskkond.

Making Sense’i esineja Jyrki Poutanen: reklaamindus peab peeglisse vaatama, meil on seljataga räpane minevik
Ega iga päev ei saa TULI portaalis sõna inimesed, kes on Adweeki poolt nimetatud maailma 100 loovaima inimese hulka. Täna saab. Making Sense’i esineja – loovjuht ning agentuuri United Imaginations kaasasutaja Jyrki Poutanen mõtiskleb jätkusuutliku turunduse teemadel.

VAATA VIDEOID | Coop Panga uue turunduskontseptsiooni peaosas on kliendid
Viis aastat tagasi turule tulnud Coop Pank on saavutanud märkimisväärse jalajälje nii Eesti majanduses ja ühiskonnas kui ka järjest suurema hulga klientide elus. Nüüd uuendas kodumaine pank turunduskommunikatsiooni strateegiat, et see vastaks paremini tänaseks saavutatud turupositsioonile. Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kristjan Seema sõnul küsiti uuenduse läbiviimiseks sisend klientidelt ja uus imagokampaania jutustabki neid vastuseks saadud Eesti inimeste ja ettevõtete lugusid.

INTERVJUU | Kommunikatsioonijuht ja lektor Mart Soonik: alati on ühiskonnas mingisugust ebaselgust natuke rohkem kui selgust
Mart Soonik on suure kogemusega kommunikatsioonijuht, kes tegutseb praegu nii ettevõtjana kui ka avalike suhete lektorina Tallinna Ülikoolis. Intervjuus TULI-le räägib ta poliitilisest lahmimisest, suhtekorralduse olulisusest, üliõpilastest ning sektori tulevikust.

ÜLLATAVAD TULEMUSED | JCDecaux uuris, kuidas tajuvad mitte-eestlased kakskeelseid reklaame
Kas vene keelt rääkivale inimesele on tarvis meisterdada kahekeelne reklaam või piisab ka eesti keelest? Vastuse sellele küsimusele leiab JCDecaux värskest uuringust, mis võttis eesmärgiks selgitada välja, kuidas mitte-eestlased ühe- ja kakskeelseid reklaame tajuvad.

Tutvume TULImusta žüriiga: eriti tähtsaks muutub efektiivsus siis, kui majanduskasv aeglustub ja tulevik on ebakindel
“Fantastiline võimalus”, “hädavajalik” – TULImusta žürii on konkursi osas igatahes positiivselt meelestatud. Aga kes žüriisse kuuluvad? Tutvustame liikmeid ning laseme neil kõigil vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad.

Amber Prize’i asutaja kutsub kõiki üritusturundajaid konkursil osalema: selles maailmas tagasihoidlikkuse eest lisapunkte ei saa
“Füüsilised sündmused ei kao, vaid muutuvad. Ja muutused tulevad meie ideedest,” ütleb intervjuus Mary Kirillova, kes korraldab üritusturunduse konkurssi Amber Prize.

TULIUUS LIIGE | häk agentuuri juht Einar Tiimla: kui klient midagi soovib, siis see ei pruugi olla see, mida ta tegelikult vajab
TULI pardale on tulnud full-stack turundusagentuur häk, kes on turundusmaailmas askeldanud enam kui neli aastat ning kelle ambitsioonidel ei ole piire. Agentuuri tegevjuht Einar Tiimla avab häki tagamaid ning selgitab tänu millele on nad teinud kiire edasimineku.

Avameelne vestlus turundustudengitega praktikatest, valdkonna raskustest ning oma koha leidmisest
Kohtusime Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala tudengitega – Siim Kokkota, Mari Hairki, Joonas Liivranna, Birgit Maraniku ja Lisa Marie Klandorfiga ning vestlesime turunduse olulisusest ja vaimsest tervisest. Sealhulgas uurisime tudengitelt, miks turundus noortele niivõrd atraktiivne on. Ja kas ikka on?