Uudised

TULI taskuhääling | Tiina Saar-Veelmaa: „Me peaksime keerama kogu värbamisturu pea peale, et luua rätsepamudelis töösuhteid.“
TULI taskusaadete uue hooaja esimeses saates on külas tööõnne uurija, psühholoog ja karjäärinõustaja Tiina Saar-Veelmaa. Saates arutletakse, mis on tööõnne valem, kuidas väärikalt värvata, miks rahulolu-uuringud ei toimi ning kuidas tulemuslikult arenguvestlusi pidada.

Hanno Ahonen: mitmekultuuriline turundus edendab tolerantsust Eesti ühiskonnas
Eesti on startuppide arengu, välistalentide värbamise ja Ukraina sõja valguses teinud suure hüppe multikultuurilise ühiskonna suunas. Sotsiaalsest aspektist vaadatuna on aga mitmeid arengukohti, kus riigina veel järgi jõuda, sealhulgas tolerantsuse edendamisest, millele iga inimene, ettevõte ja turundaja saab tegelikult kaasa aidata.

Case study: jätkusuutliku sündmuse väljakutsed Wise Days 22 näitel
Sel kevadel läbis Jolos edukalt rohemuutuse ja keskkonnamõju juhtimise programmi Rohetiigri Akadeemias. Viimase aasta jooksul on nad lihvinud enda jätkusuutlikkuse missiooni, lisades selle enda äritegevuse nurgakiviks, et anda panus kliimakriisiga võitlemiseks.

INTERVJUU | Tabasco uus tegevjuht Karl Multer: „Kui oled juba kõrgliigas käinud, siis madalamasse liigasse ei pea naasma.“
Augusti lõpus alustas Karl Multer tegevjuhi ja partnerina agentuuris Tabasco, kel on turundusmaailmas kogemust üle 25 aasta. Karjääri pani ta eelmisel aastal pausile, et keskenduda rohkem iseendale. Vestlesime Karliga tema eesmärkidest, vaheperioodist, Kuldmunast ja paljustki veel.

Vaata, kes võidutsesid BalticBest 2022 konkursil
Eelmisel nädalal auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2022 parimaid. Ülekaalukalt läks seekord enim auhindu Leetu.
Kokku jagati 14 kulda, 18 hõbedat ja 20 pronksmedalit. Leedu agentuurid/ettevõtted võitsid 24 auhinda (8 kulda, 6 hõbedat, 10 pronksi), Eesti 12, Läti 8 ja Horvaatia 7 medalit ning üks kuldmedal läks Mauritiusele. Vaata, kes TULI liikmetest sel korral auhinnad noppisid!

INTERVJUU | TULI uus liige Workland: inimesed võiksid teadvustada, millises keskkonnas ja millal nad on kõige produktiivsemad
TULI perega on liitunud co-working space Workland. Saime Worklandi turundusjuhi Marju Sokmaniga Maakri 19 täisteenuskontori ja co-working keskuses kokku ning rääkisime töökultuurist, tiimist, turundusest ja jätkusuutlikkuse olulisusest.

TULI liikmetele: Maailmatasemel WFA Spotlight veebinarid
TULI kuulub ülemaailmsesse reklaamitellijate liitu WFA – World Federation of Advertisers. Rahvusvaheline liit koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimalusi kogemuste ning uute teadmiste ammutamiseks. Sügisel toimuvatel veebinaridel on põnevat kuulamist nii agentuuridele kui ka brändiesindajatele. Loe edasi ja leia endale sobivaim!

INTERVJUU | TULI uus liige Hansapost/Kaup24: „Viimased aastad on kiirelt arendanud kogu e-kaubanduse sektorit.”
Hansapost/Kaup24 on nüüd TULI liige! PHH Groupi meedia- ja kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu jagas mõtteid otsusest liituda Turundajate Liiduga ning selgitas, kuidas viimaste aastate sündmused on märkimisväärselt kiirendanud veebiostlemist.