Uudised
European Design Festival 2022 programm on avalikustatud ning piletite müük alanud
Sel aastal toimub Euroopa Disainifestival (ED-Festival) 17.-19. juunil Tallinnas. Mainekas sündmus, kuhu kogunevad sajad disainerid tervest Euroopast (ja kaugemaltki), toimub taas pärast kaheaastast pausi.
Laiahaardeline programm on mõeldud kõigile loomeinimestele kui ka laiemale publikule. Kolmepäevane meeleolukas festivali-programm koosneb rahvusvahelisest disainikonverentsist „Beyond Design“, töötubadest, näitustest, disaini jalutuskäikudest ning vestlustest ja muidugi Euroopa disainiauhinnad (ED-Awards) tseremooniast!
Mindshare’i küsitlus: kas ja kuidas on muutused meediamaastikul muutnud Eestis elavate venelaste meediatarbimist?
Veebruari viimastel päevadel alanud Venemaa agressioon Ukraina vastu on endaga toonud kaasa muuhulgas ka märkmisväärsed muutused Eesti telemaastikul.
Tuletame meelde, et päev pärast aktiivse sõjategevuse algust, 25. veebruaril, teatas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet, et on teinud sideettevõtetele ettekirjutuse lõpetada viie telekanali – RTR Planeta, NTV Mir, Belarus 24, Rossia 24 ning TVCI – taasedastamine Eesti Vabariigi territooriumil, täiendades seda nimekirja 9. märtsil telekanaliga RBK.
Taeva Pesamuna 2022 briif
Täna kell 10.00 startis Taeva Pesamuna konkurss. Loe lähemalt, mis briifi noored lahendama hakkavad. Sel aastal jõuab võidutöö pärisellu Äripäeva abiga. Žüriijuht Gert Lee: “Meie soov on väärtustada ja viidata sellele, et turunduskommunikatsioonil ja ka kommunikatsioonil laiemalt, on väga suur roll sotsiaalsete teemade lahendamisel. Me tahame anda selle võimaluse noortele tiimidele, et nad saaksid midagi päriselt ka ära teha selles vallas ja head mõtted ei jääks pelgalt ideefaasi.”
Kuldmuna kingib munadepüha puhul aega!
Mõtlesid oma suurepärase töö Kuldmunale saata, aga magasid tähtaja maha? Või päikeselised ilmad võtsid kogu tähelepanu endale? Teame, et kevad on uskumatult kiire (ja ilus) aeg ning selleks, et Kuldmunale kokku koguda kõik konkursiväärilised tööd ning need ka kõige paremini vormistada, kulub meile kõigile veidi rohkem aega. Nii me otsustasimegi, et…
INTERVJUU | Taeva Pesamuna 2021 võitjad: „Oleme kindlasti oma nimed nüüd suuremalt “turunduskaardile” saanud.“
Kuldmuna 2021. aasta noortekonkursi Taeva Pesamuna osalejaid said võimaluse lüüa kaasa kodanikualgatuses „Teeme pai!“ ning eriliseks tegi selle asjaolu, et töötati reaalse töö kallal.
Aega ülesande lahendamiseks nappis ning 48 tunni jooksul pidi valmima loovidee. Parimaks kuulutati kampaania „Sinu panusel on jõud!“. Võidutiimi kuulusid Jelizaveta Karavajeva, Rezete Karu, Anna Leena Tae ja Aleksandr Vjunov. Uurisime eelmise aasta võitjatelt, kuidas Taeva Pesamuna on nende elu mõjutanud ja mida nad soovitavad teistele osalejatele.
Ukraina talentidel on võimalik TULI portaali kaudu leida tööd
Hea TULI liige, turundus- ja loomevaldkonna tegija! Panustame Turundajate Liidu ning koos teiega, et Ukraina talendid leiaksid Eestis väärilist tööd ja koostööpartnereid. Oleme loonud TULI portaali töökuulutuste alla uue kategooria “UKRAINA TALENDID”.
TULI hommikuseminar: Digitaalsed kliendisuhted – kasutajalood ja parimad praktikad
Meil on hea meel teatada, et TULI hommikuseminarid on üle pika aja jälle tagasi! Ootame kõiki TULI liikmeid 20. aprillil kell 10.00 hommikuseminarile, kus esinevad Salesforce’i partner LeverUP Consultingu ja Rakendusliku Antropoloogia Keskuse esindajad. Räägitakse digitaalsete kliendisuhete loomisest ning kuidas viia pärismaailma teadmisi ja oskusi virtuaalsesse.
Trend influencer turunduses: Instagram Reels
Instagram Reels tekkest alates võib Instagramis näha üha enam videosisu. Ka influencer koostöödes kasutavad brändid/ettevõtted üha enam Instagram Reels formaati.
Põhjus selleks on lihtne: Instagram Reels on lühike ja tabav videovorm, mille abil on võimalik lühikese aja jooksul edastada informatsiooni ning tekitada vaatajas emotsioone. Seetõttu on tegemist väga tõhusa abivahendiga bränditeadlikkuse tõstmisel! Instagram Reels kasuks mängib ka kõrgem levik (reach): keskmiselt jõuavad Instagram Reels videod 22% võrra suurema vaatajaskonnani kui postitused ja story koostööd.
SEB kommunikatsioonijuht Katre Kärner: kuidas rääkida turunduses sponsorlusest
Paljud ettevõtted on usinad sponsorid ning valinud vastavalt oma väärtustele välja organisatsioonid või tegevusvaldkonnad, keda omalt poolt toetatakse.
Ilmselt teavad kõik turundajad, et logo paigutusest toetajate seinale ning omavahelisest ristturundusest sotsiaalmeedias jääb väheseks ning otsitakse pigem sisulist poolt, kuidas läbi sponsorlustegevuste ka laiemat tähelepanu köita.
Eestist saab esimene Michelini tunnustusega riik Baltikumis
EASi ja KredExi ühendasutus sõlmis lepingu, millega jõuavad Eestisse Michelini tärnid ja restoranigiid. See on rahvusvaheliselt kõige kuulsam, prestiižikam ja pikima ajalooga toiduvaldkonna tunnustussüsteem, mida turismisektor on aastaid oodanud.
INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.