Uudised
Registreerimine MIXD Open 2022 tenniseturniirile ja introtundidesse on avatud
TULI ja MIXD kutsuvad kõiki turundajaid veetma sügise algust tennise seltsis! Oled varem osalenud? Super! Tule ja näita meile, mis trikke oled aastaga õppinud. Pole varem tennisega kokku puutunud? Pole lugu, tule võta osa introtundidest!
Rahvusvaheline loovusfestival Golden Drum ootab Eestist aktiivset osavõttu
Järjekorras 28. Golden Drum festival on regiooni suurim ja vanim festival, mis on avatud Kesk- ja Ida-Euroopa riikidele (sh Soome, Kreeka ja Iisrael).
Rõhutame, et tööde esitamise tähtaeg on sel aastal oodatust varem. Töid võetakse konkursile vastu 5. augustini.
Google Analytics 4 – vaade digiturundajate tulevikku
GA on üks digiturundajate enimkasutatavamaid tööriistu, kuna võimaldab lihtsa vaevaga hinnata erinevate veebikeskkondade tulemuslikkust erinevatest perspektiividest. Seetõttu on mõistetav, et uudis hetkel kehtiva Universal Analyticsi aegumisest tuleval suvel tekitas omamoodi tormi teeklaasis.
INTERVJUU | Investor Kristi Saare näeb oma mõju: inimesed teevad elumuutvaid otsuseid
Kuidas turundada investeerimist? Kuidas teha seda vastutustundlikult ja mõjusalt? Kristi Saare jälgijana sain võimaluse rääkida temaga kõigest sellest, mida ta teeb selle nimel, et oleksime rikkamad. Muuhulgas selgitab Kristi avameelselt, millist rolli mängib tema eduloos Instagram, kuhu on kogunenud juba üle 24 000 investeerimishuvilise ja millist tööd ta sealse kogukonna nimel teeb.
BetterBriefsi ekspertide juhend turundajatele: kuidas koostada asjalikke briife, millest päriselt on kasu?
2021. aasta oktoobris toimunud EffWorks Global seminaril küttis kirgi BetterBriefs Projecti uuring, milles selgus, et kehvalt koostatud briifide tõttu kirjutatakse korstnasse 33% turunduseks mõeldud raha.
Nüüd on BetterBriefs ja Mark Ritson koostöös IPA-ga (Incorporated by Royal Charter) loonud juhendi, mis on praktiline tööriist ja aitab turundajatel agentuuridele paremaid briife koostada.
Influencer-turundus TikTok’is – kuidas leida koostööpartnereid?
Lisaks kiirele kasvule on TikTokis ka silmapaistvalt kõrge kasutajate kaasatus: nimelt veedab TikToki kasutaja platvormil keskmiselt 52 minutit päevas! Seega kui su sihtgrupp kasutab TikToki, oleks patt see turunduskanal kasutamata jätta.