Uudised

TULI soovitab. Igor Baturin: parim inspiratsioon kõnnib tänaval
„Üks mu edukas kolleeg luges kunagi iga päev Õhtulehe lugejakirju, et end tegeliku tarbijaga samal lainel hoida. Mina tiirutan kalaretkedel mööda maakohti ja talusid ning kasutan iga võimalust, et vestelda tegelike inimestega. Sest pole tõesti midagi ignorantsemat, kui teha reklaame iseendale,“ ütleb Creatumi loovjuht Igor Baturin. Viies lugu sarjast “TULI soovitab”, kus TULI liikmed jagavad valdkonnapõhiseid ja -väliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui muu inspireeriva kohta.

Web Summit: keskkonnasäästu tasub vaadata ärivõimaluse, mitte koormana
Tanki digisuuna juht Irina Piiskoppel ja
tegevjuht Marge Kari käisid novembri algul Lissabonis iga-aastasel Web Summitil.
Traditsiooniliselt on konverentsi fookuses tehnoloogia ning selle rakendamine erinevates
valdkondades – tervis, autondus, finantsid, jaekaubandus, turundus jne. Seekord
jäid märksõnadena kõlama hoopis koostöö, väärikus, terviklikkus, inimlikkus ja jätkusuutlikkus.

Disainerid Eva Unt ja Margus Tammik võitsid mainekal rahvusvahelisel plakatikonkursil esikoha
Eesti disainerid Eva Unt ja Margus Tammik stuudiost Unt / Tammik võitsid Hispaanias 66 riigi osaleja seas Bodegas Terras Gauda veinimaja plakatibiennaali. Laureaadi tiitliga kaasnes kopsakas preemia 10 000 eurot ja võidukujundust hakkab veinimaja kasutama oma turundustöös.

Stockmanni uue turundusjuhi Katre Uibomäe esimene väljakutse on füüsilise kaubamaja ja e-poe ühendamine
Katre Uibomäe alustas äsja
tööd Stockmann Eesti turunduse ja kliendikogemuse juhina. Ta kuulub Turundajate
Liidu (TULI) juhatusse. On töötanud varasemalt (2000-2017) Swedbankis mitmetel
ametikohtadel – Swedbank Eestis investeeringute ja kindlustuste juhi ning Balti
panganduse turunduse valdkonnajuhina. Viimased 3 aastat töötas ta Omnivas turunduse- ja e-kanalite juhina.

Rait Milistver: Edendame „kolmandat kirjaoskust“!
Veerandsajandi pikkuse reklaamitöö kogemusega copywriter Rait Milistver kutsub tekstiloojaid ja turundajaid liituma Eesti copywriterite grupiga, et edendada üheskoos „kolmandat kirjaoskust“.

Tagasi Kooli kutsub: Turundaja, tule anna õpilastele üks tore külalistund
Lihtne on kinkida ära asju (eriti, kui Sul on neid palju), aga proovi kinkida ära midagi tõeliselt väärtuslikku – oma aega. Mine tagasi kooli ja räägi õpilastele oma tööst, inspireeri neid. Võimalik, et neist saavad Sinu tulevased kolleegid.