Uudised
Soovitus sisuturundajale: ei tasu karta, et lihtne võrdub rumal
Turundajate Liit avaldab koostöös Tallinna
Ülikooliga kokkuvõtte Anette Sõna bakalaureusetööst, mis käsitleb kantseliitlikku keelekasutust sulanduvates reklaamides. Kuidas väljenduda reklaamis lihtsalt,
lühidalt, klišee- ja stampsõnadeta? Tõelisele nutikusele osutab väljendusrikkus,
tabavus ning mis peamine, lihtsus.
TOLM ja Identity tulid European Design Awardsilt võidukalt koju
Laupäeval, 8. juunil jagati Varssavis Nowy Teatris auhindu konkursi European Design Awards võitjatele ja Eestisse tulid nii kuld kui pronks. TOLM Stuudio tehtud graafika OP+-le pälvis Digital Motion Graphics kategoorias kulla ning Identity loodud Eesti Vabariik 100 logo võitis Brand Logo kategoorias pronksi.
Tule panusta valdkonna arengusse ja osale TULI töörühmas!
Eesmärgiga panustada veelgi aktiivsemalt turundus- ja reklaamivaldkonna edendamisse hakkavad paralleelselt
Turundajate Liidu (TULI) juhatusega tegutsema kolm töörühma, mille teemadeks on
järelkasv, turustandardid ja väljundid. Töörühmadega on
oodatud liituma ärksad inimesed nii TULI liikmete seast kui ka väljastpoolt. Töö
on vabatahtlik, kokkusaamised toimuvad kord kuus. Töörühmadesse registreerimise
tähtaeg on 11. juuni 2019.
Maailma reklaamiturul lööb laineid Eesti juurtega idufirma Realeyes
Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule. Kokku on 2007. aastal loodud ettevõte oma tegevusaja jooksul investoritelt kaasanud 28,1 miljonit eurot.
Eesti Disainikeskus viib läbi disainivaldkonna hetkeolukorra uuringu
Eesti Disainikeskus asub uurima Eesti professionaalse disainivaldkonna hetkeolukorda ja arenguvõimalusi. Uuringu tulemusena kaardistatakse ja süstematiseeritakse Eesti disainiressurss ning rakendamise praktikad. Analüüsi põhjal valmivad ettepanekud valdkonda toetavateks ja edasi nügivateks tegevusteks.