Uudised
Volvo: autoõnnetuse tagajärg ei tohi valida sugu
Naistel on suurem oht liikluses viga saada kui meestel, sest mannekeenid, mida turvavarustuse testimiseks kasutatakse, on tavaliselt “meessoost” ehk keskmise mehe suurused. Seetõttu otsustas Volvo tasuta jagada kõikide autotootjatega oma üle 40 aasta pikkuse uurimistöö tulemusi – et autod oleksid ohutumad kõikide jaoks, mitte ainult keskmise mehe jaoks.
McDonald’si Egg McMuffini videod pakuvad vaataja ajule erilist rahuldust
Brändid on pikka aega mänginud sensoorse turunduse ideega. Viimastel aastatel on nii mõnedki hakanud kasutama ASMR-i (Autonomous Sensory Meridian Response) mõjujõudu turunduses. Ilmselt mäletad ju Rootsi õllebrändi Norrlands Guld ASMR helitehnoloogial põhinevat reklaami, mis pakkus hämmastavat audioelamust? Või Coca-Cola trükireklaami “Try not to hear this”? Nüüd on McDonald’s tulnud välja reklaamidega, mis pakuvad ajule visuaalset kaifi.
Disainibüroo, mis armastab oma vigu (ka teistega jagada): Velvet on andnud välja uue Fakapeedia
“See, kel on edu kõrval ka kehvasti läinud, on enda vastu ausam. Enesekindlus aitab tehtud vigu märgata ja tunnistada. Mitte, et see mõnus oleks. Ent õpetab paremini mõistma, oma eeliste ja puuduste segust säravamat tulemust luua.” – lõik Fakapeedia 86. leheküljelt, mis raamatu mõtte kenasti kokku võtab.
Aastad on vennad: Baltikumi Aasta Agentuur 2019 DDB Latvia, Eesti parim Optimist
Nii nagu mullu, nii võitis ka sel aastal Balticbestil Aasta Agentuuri tiitli Läti DDB ja Baltikumi arvestuses teisele kohale ehk Eesti parimaks tõusis taas Optimist Creative. Eesti agentuuridest jõudis Baltikumi TOP 5 hulka ka Tank.
Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.
TULI uus liige: Eesti ainus ärikliendimüügi agentuur Klienditugi
Turundajate Liitu (TULI) astus Klienditugi OÜ – Eesti ainus professionaalne ärikliendimüügi agentuur, mis aitab 2007. aastast alates ettevõtetel arendada olemasolevaid ja luua uusi ärikliendisuhteid Balti riikides, Skandinaavias, Euroopas, Kesk-Aasias ning Venemaal, kokku 40 riigis.
TULI esimene välisreis “Making Sense of Copenhagen” on nüüdsest avatud kõigile!
25.–26. septembril toimuva reisi eesmärgiks on leida Eesti turundajatele ja agentuuridele ärikontakte Taanist, tutvuda kohaliku ärikultuuriga ning saada inspiratsiooni turundajatelt ja loovmeeskondadelt. Kaasatud on Taani agentuurid, kliendid, Eesti Suursaatkond Taanis ning EAS.