19.10.2020

Telia alustab koostööd hübriidagentuuriga MIXD

Sellest sügisest toimub muudatus Telia loovpartnerite hulgas – Age Creative’i asemel hakkab ettevõtte loovlahendustesse panustama digiturunduse, tehnoloogia ja loovtöö kompetentsi kombineeriv agentuur MIXD.

mixd meediaagentuur

Telia Eesti turundusdirektori Ranno Pajuri sõnul oli uue agentuuri leidmise põhjuseks Age Creative’iga tähtajalise lepingu lõppemine: „Sellest tulenevalt korraldasime konkursi, mis kujunes koroonakriisi tõttu ootamatult pikaks ja põhjalikuks. Kuus kuud kestnud konkursi lõpptulemusena valis Telia turundusjuhtidest ja meediaplaneerimise meeskonna esindajatest koosnenud hindamiskomisjon uueks loovpartneriks MIXDi.”

Telia loovagentuurid

Telial on kaks peamist loovpartnerit, kelle vahel on tööd jaotatud valdkondade ja brändide kaupa. Lisaks MIXDile teeb Telia koostööd Optimistiga.

Pajuri sõnul eristus MIXD selge ja loogilise agentuuritöö protsessi ning digiturunduse kompetentsi poolest: „Agentuuri loovtöö protsessis peame oluliseks, et briifis kirjeldatud sisendist ei läheks agentuuri töö käigus peamine mõte tõlkes kaduma. Teiseks on vajalik, et loodavad lahendused võtaksid arvesse meediakanalite erisusi ja samas moodustaksid terviku.”

„Telia turundustegevuse olemus on viimastel aastatel üsna palju muutunud ning põhimõtte digital first on saanud loovtöö puhul hädavajaduseks, ilma milleta ei ole efektiivne koostöö enam võimalik. Meil on hea meel, et uuel loovpartneril on tugev digiturunduse taust ja loodame, et uued koostööpartnerid rikastavad oma kogemusega meie loovtiimide oskusteabe pagasit,“ lausus Pajuri.

Telia turundustiim on tänulik senise partneri Age Creative’i andekale ja töökale meeskonnale, tänu kellele sündisid aastate jooksul kümned, kui mitte sajad, eriilmelised kampaaniad. „Mul on hea meel kinnitada, et Age tiimi näol on tegemist väga kogenud ja andekate tegijatega Eesti reklaamimaastikul. Soovin meie senistele koostööpartneritele tuult tiibadesse,“ lisas Pajuri.

Konkurss kestis pikalt

„Telia konkurss oli meie jaoks ääretult põnev väljakutse,“ kommenteeris MIXDi tegevjuht Patrik Kupenko. Telia teenindamiseks moodustati laiapõhjaline meeskond millesse kaasati ka samasse gruppi kuuluva loovagentuuri Division spetsialistid. „Soovisime kokku panna tõelise tippmeeskonna, mis koondaks parimal tasemel loovuse ja tänapäevase voogturunduse ühe efektiivse protsessi alla,“ selgitas Kupenko.

„Konkurss kestis kokku kuus kuud ning intensiivsem periood jäi kevadise kaugtöö aega. See oli agentuuride jaoks tõeline väljakutse. Kõige intensiivsemal perioodil oli meil päevas kaks videokonverentsi kogu tiimiga. Kuna teema oli põnev, suutsime sellesse projekti kiinduda ja tegime seda suure innuga, tagantjärgi vaadates liitis see meid tohutult,“ lisas Kupenko.

Telia on täisteenust pakkuv telekomi- ja IT teenuste ettevõte, mille koduturuks on Skandinaavia ja Balti riigid. Mobiiliteenuste turul tegutseb Telia lisaks oma põhibrändile fighter-brändi DIIL ja enim ostetud kõnekardi brändi Super kaudu. Telia on Turundajate Liidu liige 2019. aastast.

Telia Eesti, MIXD, Division, Optimist Creative ja Age Creative on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised