Uudised
Kolm võimalust jälgida Nordic Business Forumi otseülekannet Eestis
Põhjamaade suurim ärifoorum Nordic Business Forum alapealkirjaga “Growth” leiab aset 9. – 10. oktoobril Helsingis. Piletid üritusele on tänaseks välja müüdud, aga kui soovid ikkagi saada ideid, kuidas oma äri kasvatada, jälgi Eestist lahkumata NBF-i otseülekannet. Selleks on kolm võimalust, kaks neist Tallinnas ja üks Viimsis.
Algas sotsiaalkampaania „Vanus on väärtus“
Täna, rahvusvahelisel eakate päeval algas sotsiaalkampaania „Vanus on väärtus“ mis tõstab esile vanemaealisi töötajaid ning aitab positiivsete lugude abil tugevdada nende eneseusku ja motivatsiooni. Samuti on üheks eesmärgiks julgustada tööandjaid ja ühiskonda märkama ning tunnustama kogemuste ja elutarkusega töötajaid. Kampaania käigus tutvustatakse ka 2021. aastast jõustuva I samba pensionireformi muudatusi.
TULI järelkasvu töögrupp pakkus välja liitpraktika idee
24. septembril kohtusid Tallinna Ülikoolis TULI järelkasvu/õppekavade töörühma liikmed Eesti agentuuride esindajatega, et täpsustada õppekavade kitsaskohti, kaardistada agentuuride ootusi ülikoolide suhtes ja arutleda üheskoos tulevikuvajaduste üle.
ADC*Eesti Disainiauhinnad 2019 Grand prix võitis “Hakkame Liikuma!”kampaania foto
Täna õhtul, 20. septembril kuulutati Noblessneri Valukojas välja ADC*Eesti Disainiauhinnad 2019 võitjad. Grand prix läks fotole, mille autor on Ken Oja, loovagentuur Optimist Creative, loovjuht Oliver Lomp ja kunstiline juht Bruno Palmik.
TULI juht Maarit Mäeveer: Eesti agentuuride suurim probleem on müük
Alates maikuust Turundajate Liitu vedav startupper Maarit
Mäeveer väidab, et igaühest meist võib saada hea esineja ja oma ideede müüja.
Mõnikord kulub selleks aga pisut pisaraid laval. TULI juhina on Maariti ambitsiooniks
viia turundusvaldkond Eestis uuele tasemele ja tuua sektorisse rohkem raha.
TLÜ tudengitel avanes võimalus kuulata Villmanni õpetussõnu
Eile õhtul kogunesid Tallinna Ülikooli kolmanda kursuse
tudengid reklaamiagentuuris Kontuur Leo Burnett, et osaleda Sven Luka ja Alvar
Jaaksoni projektis „Loovreklaam“. Kontuuri esindas loovjuht Urmas
Villmann, kes andis tudengitele soovitusi, kuidas reklaamimaailmas läbi lüüa.