Uudised

Antropoloog annab turundajale nõu: kuidas inimestele karantiiniajal „lähedale“ pääseda
Rakendusliku
Antropoloogia Keskuse uuringute juht Helleka Koppel räägib, kuidas
antropoloogid saavad ettevõtetele ja organisatsioonidele keerulistel aegadel
toeks olla. Küsimus on selles, kuidas
teenuseid praeguses olukorras võimalikult inimkeskselt ümber kujundada ning
turundus- ja kommunikatsioonisõnumeid muutunud oludes paremini suunata.

Nutioluline elu – kuidas nutune aeg nutikaks pöörata?
“Keerulised ajad toovad kaasa raskeid valikuid ning tihti lööb ärtuemand turunduseelarvel esimesena pea maha. Kärpimine on teatud situatsioonides vältimatu, aga pöördumatu peade lendamine võib hetkelise päästmise pikaajaliselt kahjulikuks pöörata,” kirjutab Leadoo Marketing Technologies Eesti juht Taivi Koitla.

Selgusid Kuldmuna 2020 võitjad, auhinnad kuulutati välja veebis otseülekandena
Kuldmuna 2020 aasta reklaamiagentuuri tiitli võitis neljandat aastat järjest Optimist. Aasta disainiagentuure on sel aastal lausa kaks: Velvet ja BOND. Aasta digiagentuuriks sai Tank, suhtekorraldusagentuuridest pälvis aasta agentuuri tiitli Havas Communication ja üritusturundusagentuuridest Jolos. Parima kliendi auhinna sai Viru Keskus.