Uudised

Kommunikatsioonieksperdid lõid eriolukorrast väljumise käsiraamatu
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud eriolukorrast väljumise käsiraamatu, mis aitab ettevõtetel kriisist edukalt väljuda.

Helsingi lennujaama tallinlaste reisifotodega kampaaniale digimeedia konkursilt esikoht
Helsingi lennujaama rahvusvaheline turundustegevus pälvis digimeedia konkursil Grand One kõrge tunnustuse. Tallinlaste poolt Instagrami üles pandud fotod tänavapilti toonud kampaania tunnistati digitaalse välireklaami kategoorias võitjaks.

Karantiini ajal on Go3 vaadatavus kolmandiku võrra kasvanud
Eriolukorra ajal tarbib aina enam inimesi videosisu, mida tõestab ilmekalt Baltikumi suurima voogedastusplatvormi Go3 Eesti esimest karantiinikuud puudutav statistika. Vaatamised on kasvanud 32% ning platvormil olevate teleseriaalide puhul koguni 41%.

Uuring: 91% Eestimaa inimestest on muutnud oma senist käitumist
Seoses varakevadel alanud eriolukorraga on 91% eestlastest muutnud oma seniseid ostu- ja käitumisharjumusi, selgus väikelaenude väljastaja Credit24 tellitud uuringust. Lätis on 86% ning Leedus 92% vastanutest teinud ümberkorraldusi oma elus tulenevalt koroonaviiruse levikust.

Kaubamärk Eelista Eestimaist antakse priiks
MTÜ Eelista Eestimaist alustab tarbijale suunatud kampaaniatega kodumaiste toodete, teenuste ja kauba äratundmiseks. Kampaaniate korraldamist alustatakse sotsiaalmeedias ja esmalt Eelista Eestimaist Facebooki lehel. Eesmärgiks on toetada Eesti majandust läbi eestimaiste kaupade tarbimise. Kaubamärki võivad kasutada tasuta kõik sel aastal kasutuse soovi registreerinud ettevõtted konkreetsel teenusel ja kaubal.

Eesti elanike kindlustunne on eriolukorra aja tugevaim
Kantar Emor on eriolukorra väljakuulutamisest alates jälginud iganädalaselt Eesti elanike hoiakuid ja käitumist eriolukorras. Eelmise nädala tulemused näitavad tugevat positiivset trendi: kasvanud on nii emotsionaalne kui ka majanduslik kindlustunne ning järjest rohkem on neid, kes arvavad, et olukord läheb peagi paremaks – seda usub 41 protsenti Eesti elanikest.