Uudised
Initiative: reklaamimahud on taastumas, reklaamikäibed jäävad veel ca 20% eelmise aasta samale perioodile alla
„Uue aasta meediahindade läbirääkimisteks ei ole praegu parim aeg, sest nõudlust on ja eetrid täituvad kiiresti, meediaomanikud on optimistlikud. Tasub oodata oktoobri-novembrini,“ rääkis meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom eile toimunud TULI webinaril, mis andis ülevaate Eesti meedia- ja reklaamiturul toimuvast. Siinkohal kokkuvõte räägitust.
Kvaliteedimärgisega Austame erinevusi pärjati 32 tööandjat
Eile õhtul andis sotsiaalminister Tanel Kiik mitmekesisust väärtustavatele ettevõtetele kvaliteedimärgise „Austame erinevusi“. Sellega tunnustab riik organisatsioone, kes on võtnud fookusesse mitmekesisuse ja kaasatuse edendamise.
Eesti atraktiivseimad tööandjad 2020: Microsoft, Apollo Group ja Transferwise
Tööandja brändingu agentuuri Instar poolt 11. aastat läbi viidud õpilaste töö ootuste ja tööandja maine uuringu tulemusena on 2020. aastal Eesti tudengite meelest atraktiivseim tööandja Microsoft Estonia OÜ.
Börsijuht Kaarel Ots: riik peaks mõtlema raha juurde loomisele, mitte ainult ümberjagamisele
Turundajate Liit (TULI) alustab persoonilugude sarjaga, milles tutvustame põhjalikumalt erinevate valdkondade Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele.
TULI uus liige Funderbeam – kaasaegsel ärimudelil põhinev börs maailma kasvuettevõtetele
Turundajate Liidu (TULI) liikmeks astus globaalne investeerimis- ja kauplemisplatvorm Funderbeam. Lähemalt räägib liitumise põhjustest ja oma tööst ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Brigitta Arutjunjan.
Andreas Kaju: kriis laastab ebakindluse tingimustes ja elab vastuoludest
Ühtsus on ainus, mis kriisi ajal päästab. 10. septembril toimunud EPLi-i konverentsil „Koroonakriisi ehk uue reaalsusega kohaldumine“ jagas Balti riikide juhtiva valitsussuhete ja kommunikatsiooni nõustamise ettevõtte Meta Advisory Group kaasasutaja Andreas Kaju oma kriisidest omandatud õppetunde. Siinkohal kokkuvõte ettekandest.
Esmakordselt Eestis: heategevuslik viipemakse bussipeatuses
Heategevuslikul eesmärgil rahakogumiseks on nüüd traditsiooniliselt kasutatavate annetustelefonide, pangaülekannete ja kogumiskastide kõrval veel üks mugav võimalus – viipemakse bussipeatustes. Eestis võeti uus lahendus esmakordselt kasutusele Mesikäpa heategevuskampaania raames, millega kogutakse raha Haapsalus taastusravil viibivatele lastele terviseraja loomiseks.
Case study: Telia lennujaama värav
Telia avas Tallinna Lennujaamas uue innovaatilise lounge’i, kus saad lendu oodates mõnusalt aega veeta. Missugune oli aga suure projektiga kaasnev mõttetöö ja kuidas seda kõike ka sotsiaalse distantseeritusega sobitada? Sellest räägib lähemalt disainiagentuuri Velvet keskkonnadisaini juht Sandra Goroško.